niedziela, kwietnia 28, 2013

Pierwszy makijaż !

Witam ! :) Nadszedł czas aby wam pokazać pierwszy makijaż :) 
Tak naprawdę to już drugi bo pierwszy widzicie w nagłówku :) Jednak zanim wam pokaże zdjęcia napisze krótko jak będzie wyglądało dalsze dodawanie wpisów na tym blogu. Więc tak.. co tydzień w niedziele będzie dodawany nowy makijaż a w między czasie będą wpisy dotyczące kosmetyków, promocji, produktów jakie polecamy itp. 

Makijaż pierwszy :)



Na zdjęciu Kasia
Na zdjęciu Kasia


Jeśli chcecie wiedzieć jak makijaż został wykonany piszcie w komentarzach, porobimy zdjęcia i napiszemy krok po kroku co należy robić lub nagramy dla was filmik :)



Piszcie czy wam się podoba, czy może byście coś zmieniły bądź dodały. :)



Możecie też pisać w komentarzach jakie makijaże chciałybyście

zobaczyć u nas na blogu.. lub pisać na jaką okazje mamy stworzyć makijaż :)



Zachęcam do samodzielnego wykonywania makijażu i przesyłania do nas zdjęć z efektami waszej pracy ! Przesłane zdjęcia umieścimy na naszym blogu ! :)




ZAPRASZAMY DO ODWIEDZANIA, OBSERWOWANIA I KOMENTOWANIA 
 MAKE UP PRIMA SORT!!


Buziaki, Kasia ! :*

44 komentarze:

  1. Niezły ten makijaż. o.o

    tt-days.blogspot.com
    obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Na początek chętnie dowiedziałabym się, jakie kosmetyki są niezbędne do zwykłego makijażu, a potem może krok po kroku jak to się nakłada? I przede wszystkim: jak to utrzymać cały dzień na twarzy jak się idzie do liceum dwa kilometry pod wiatr, potem biega na w-f-ie i wraca dwa kilometry w deszczu... Jestem całkiem zielona w sprawach makijażu, niestety... Więc taki poradniczek dla początkujących może :)
    Zdrówko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ;) Jak najszybciej postaramy się napisać Ci dokładnie wszystko po kolei ;)) Podamy Ci też przykłady kosmetyków jakich możesz używać by makijaż był bardziej trwały:) Spodziewaj się notki jeszcze w tym tygodniu :)

      Usuń
    2. dołączam się do prośby. ;).taki nawet video poradniczek byłby tu dobrym pomysłem, tak myślę. ;p
      bardzo spodobał mi się ten makijaż.
      czekam na kolejne propozycje, będę czekała z niecierpliwością na każdą następną notkę. ;).
      Dominika.

      Usuń
    3. Też dołączam się do tej prośby ;p

      Usuń
    4. racja, Bukowina miała świetny pomysł! :)

      Usuń
  3. super blog :*

    obserwuję i liczę na rewanż <3

    http://my-music-my-life-998.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż ; 33
    Pozdrawiam ;d
    + zapraszam do mnie :
    http://loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dodaj mnie do obserwatorów, a się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż! I dobry wybór piosenki w tle :)
    Jasne, że obserwujemy! Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog naprawde świtny i na pewno przyda się nie tylko mnie !
    Ja obserwuje i czekam z niecierpliwością na kolejne posty :p
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    I zapraszam do mnie '
    http://onedreamoneway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten makijaż. ;DD
    Dziękuję za komentarz.^_^ Oczywiście możemy obserwować. ;** Ja już.!

    http://zakochanawmarzeniiach.blogspot.com/

    Pozdrawiam.!
    ZuZa. *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, możemy obserwować.
    Dodaj mnie do obserwatorów a z pewnością się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny makijaz :) jasne ze obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny makijaz ;)

    Dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za przemiły komentarz i przyjmuję propozycję wzajemnego obserwowania :)
    Pozdrawiam Pamela!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny makijaż. Przypadł mi do gustu ze względu na kolorystykę i na to jak cudownie podkreśla kolor oczu. Co do pytania o obserwacje to jak najbardziej jestem chętna, więc czekam na rewanż : )
    Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. MAkijaż przefantastyczny! mega mi się podoba i idealnie pasuje do koloru oczu <3

    Obserwuję Cię,Będzie mi miło jeśli równiez zaczniesz mnie obserwować:*

    Buziaki!
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż, taki morski :)
    Obserwujemy?
    http://miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor cieni bardzo ładnie i trafnie podkreślił kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny makijaż, ja już czekam na instrukcję! ♥

    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jasne, ze obserwujemy ;) ja juz

    OdpowiedzUsuń
  19. nic dodać nic ując wyszło perfekcyjnie!!!:)

    obserwuję z chęcią i zapraszam do siebie:) - World Fashion Style Eve♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Do zdjęć ten makijaż jest idealny :) ale na codzień troszkę za mocny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie :) to nie jest makijaz dzienny tylko na specjalne okazję :) ja też bym w takim do szkoły nie poszła :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Ja tak mocno to się nie maluję ; ))
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż w nagłówku też wy robiłyście ? można zobaczyć całość ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak my robiłyśmy :) Całość zdjęcia możesz zobaczyć
      http://make-up-prima-sort.blogspot.com/2013/05/podstawy-makiajazu.html :)

      Usuń
  23. Hej.. ; ) piękny makijaż.. ;)
    mam prośbę małą, byście mogły zrobić makijaż, wieczorowy.? ;>
    taki żeby nie był za mocny i za delikatny..;]
    z góry dziękuje.. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, nie ma problemu :) spodziewaj się makijażu w najbliższym tygodniu :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Hurrah, that's what I was seeking for, what a stuff!
    existing here at this web site, thanks admin of this web site.


    Visit my weblog ... LesBLevesgue

    OdpowiedzUsuń
  25. My brother recommended I may like this blog. He used to be totally right.
    This post actually made my day. You cann't consider simply
    how much time I had spent for this info! Thanks!

    my homepage :: RosalindaGSthilaire

    OdpowiedzUsuń
  26. Howdy, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam remarks?

    If so how do you reduce it, any plugin or anything you can suggest?
    I get so much lately it's driving me crazy so any assistance
    is very much appreciated.

    My weblog; LanceDZhen

    OdpowiedzUsuń
  27. I am sure this post has touched all the internet users, its really
    really nice post on building up new weblog.

    Also visit my web page; DarellRMoscardelli

    OdpowiedzUsuń
  28. I do not even know how I ended up here, but I thought
    this post was great. I do not know who you are but certainly you're going to a famous blogger if
    you aren't already ;) Cheers!

    Here is my web page: KarlyKBurket

    OdpowiedzUsuń
  29. Howdy! Would you mind if I share your blog with my twitter group?
    There's a lot of people that I think would really appreciate your content.

    Please let me know. Thank you

    my webpage :: AlessandraGAkles

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi there to every , since I am in fact keen of reading this web site's post to be updated regularly.

    It contains good material.

    Here is my blog - JoyeMChatcho

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)