poniedziałek, maja 06, 2013

Konkurs !

Witam kochane :) 

Jak wam minął długi weekend ? :) U nas pogody nie było, ale nam nigdy się nie nudzi. Spędziłyśmy czas przy naszym blogu, czytałyśmy wasze notki, myślałyśmy nad nowymi makijażami i starałyśmy się wprowadzić coś nowego na Make-up Prima Sort :) Nooo i...udało nam się ! 
Dzisiaj niezwykła notka i jednocześnie nowość na naszym blogu, czyli...

 PIERWSZY KONKURS Make up PRIMA SORT. 

Mamy nadzieję, że wiele z was weźmie udział w naszej zabawie. Im więcej was, tym większa satysfakcja dla nas! A warto wziąć udział bo jak konkurs to musi być i nagroda prawda? :) 
Przygotowałyśmy dla was świetną nagrodę! W naszym konkursie każdy może wziąć udział! Zapraszamy!:)



KONKURS


Wykonaj pracę w dowolny sposób zawierającą nazwę naszego bloga -Make-up Prima Sort . Może to być rysunek, wycinanka, graffiti, zdjęcie,tatuaż, cokolwiek!Pracę możecie zrobić własnoręcznie lub komputerowo. Liczymy na waszą kreatywność i pomysłowość.
Swoje prace wysyłajcie nam na : 
andzik1995@gmail.com      lub      kasia.beloniak@gmail.com
Na prace czekamy do 20.05.2013r.
Najlepsze zostaną opublikowane na naszym blogu, a zwycięzca zostanie nagrodzony :)

O co walczycie?:)
NAGRODA TO :
  • Lakier do paznokci Galxy firmy Lovely
  • Kolczyki 
  • Próbkę podkładu Max Factor xperience x2
  • Podkład Loreal LUMI MAGIQUE
  • Krem BB Nivea x2
  • Żel do mycia twarzy Perfecta No Problem
  • Krem opalizujący ZIAJA
  • Krem nawilżający AA x3
  • Baza nawilżająco-matująca WOMAN
  • Krem eliminujący zmiany trądzikowe LA ROCHE-POSAY
  • Pro odżywczy balsam do ciała na dzień Dr Irena Eris
  • Ujędrniająco-wygładzający krem do ciała Dr Irena Eris
  • Pasta do zębów Colgate Sensitive Pro-relief









Co zrobić, aby wziąć udział w konkursie?:)
1. Musisz być publicznym obserwatorem naszego bloga.
2. Jeśli masz Facebooka to polub nas ! :)  https://www.facebook.com/MakeUpPrimaSort?ref=tn_tnmn
3.Koniecznie poinformuj nas w komentarzu, że bierzesz udział w konkursie :) 

BONUS  : Polecając nas innym zwiększacie swoje szanse na wygraną . 


Jeszcze raz bardzo serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w naszym konkursie !

Pozdrawiamy, Ania i Kasia :*





20 komentarzy:

  1. Nominowałam cię do Liebster Blog
    http://mojakosmetycznapasja.blogspot.com/2013/05/nominacja-do-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w piosence "czołówkowej" u was na blogu! Dziękuje! Jest śliczna! Już konkurs? Widzę, że dziewczyny nie tracicie czasu - i prawidłowo! Trzymam kciuki! :))

    Dziękuje bardzo za Twój komentarz i chciałabym jeszcze dodać, że pojawiła się kolejna kartka z pamiętnika --> kindofeveryday.blogspot.com Mam nadzieje, że odniesiesz się do niej tak jak poprzednio a co za tym idzie wyrazisz swoją opinię. Z góry dziękuje. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolczyki :) Mam ten lakier i on ma bardzo ładny kolorek i bardzo ładnie pasuje do wszystkiego :)
    Pozdrawiam :)

    I zapraszam do mnie :)

    http://modatotezuroda.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z konkursem, sam nie biorę udziału ale powodzenia życzę:)
    dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny konkurs i nagrody ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kolczyki :)) Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A zrobienie makijażu też się zalicza, bo chyba nie doczytałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wymyślisz coś ciekawego co mogłoby nas zaskoczyć, makijaż oczywiście dozwolony :)

      Usuń
  8. Dziękuję za komentarz :)
    Biorę udział w konkursie, obserwuję.
    Informację o konkursie zamieszczę w następnej notce :)
    xagathax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny konkurs i kuszące nagrody:)
    niestety, nie mam zbyt wiele czasu na kreatywnośc:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie <3

    Obserwuję, już polajkowałam na fejsie.
    Oczywiście udostępnię . ;)
    I już biorę się do roboty ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna spódniczka! Niestety pewnie by mnie pogrubiała i skracała :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój komputer jest szalony! Naotwierałam kilka kart i przełączył mi kartę przez co napisałam przez przypadek komentarz na Twoim blogu zamiast na innym...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)