środa, maja 01, 2013

Podstawy makiajażu :)

Witam :) Wiele czytelniczek prosiło nas  o podstawowe informacje na temat makijażu. :) 

Więc tak.. do zwykłego, codziennego makijażu potrzebne nam będą : 

-podkład
-puder
-róż/bronzer
-maskara




Zaczynamy od nałożenia podkładu. Wybierając go musimy dokładnie dopasować go do naszej cery. Kupując podkład należy też sprawdzić kolor, rozsmarowując go na nadgarstku i sprawdzić czy pokrywa się z kolorem naszej skóry :) Podkład nie może być za ciemny bo będziemy miały efekt maski. 
Nakładać go możemy ręką, gąbeczką lub pędzlem syntetycznym. Dokładnie i równomiernie nakładamy go na całą twarz. 

Następnie nakładamy puder. Najlepiej użyć pudru transparentnego, który dostosowuje się do koloru naszej skóry. :) możemy użyć pudru sypkiego lub w kamieniu.. to już zależy jaki wolicie. 
Puder nakładamy pędzlem lub gąbeczką. 

Później zaczynamy konturowanie twarzy. Do tego używamy bronzera. Nakładamy go pędzlem pod kośćmi policzkowymi aby je uwypuklić i podkreślić. 

Ostatnią rzeczą jaką robimy to tuszujemy rzęsy. Wiele dziewczyn zapomina o rzęsach dolnych! Je także malujemy ! :)

 Tutaj macie zdjęcie takiego makijażu. 

Na zdjęciu Kasia
To najprostszy i najzwyklejszy makijaż.. Nie rzucający się w oczy a jednak poprawia nasz wygląd. Zrobienie go zajęło mi ok 5 minut :) Idealnie nadaje się do szkoły ;)


Jeśli Macie jakieś propozycje na nowy makijaż piszcie śmiało ! 
Piszcie w jakich ma być kolorach lub na jaką okazję.. :)
NOWY MAKIJAŻ JUŻ W NIEDZIELE ! 










Dodaje jeszcze zdjęcie makijażu który jest w nagłówku o co prosiła nas jedna z czytelniczek . :) 

Na zdjęciu Kasia




ZACHĘCAM DO KOMENTOWANIA, ODWIEDZANIA I OBSERWOWANIA BLOGA ! :) 

Przypominam również o tym że możecie wysyłać do nas swoje zdjęcia z naszymi makijażami 
KTÓRE MY UDOSTĘPNIMY NA BLOGU I DODAMY LINKA DO WASZEGO ! :)

Pozdrawiam :)
Kasia ! :) 

 



51 komentarzy:

  1. cudowny, cudowny blog ! :* bardzo przyjemny dla oka :)
    zapraszam na bloga z moim szkicami ! :* http://xcapablex.blogspot.com/
    mam nadzieję że choć jeden z obrazków Ci się spodoba :)
    zachęcam do obserwowania :) odwdzięczę się :)
    Pozdrawiam serdecznie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog. :))
    tak, tak obserwujemy. :))
    obserwuję. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! obserwacja za obserwacje? ;p http://legion-of-the-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog ♥!

    zaobserwuj mnie, a ja się odwdzięczę :)

    xoxo, Turqusowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład najlepiej sprawdzać na żuchwie, bo nie zawsze kolor nadgarstka jest w odcieniu twarzy.
    Już Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jednak kiedy będziesz w sklepie szukała podkładu sprawdzając kilka różnych na żuchwie to efekt będzie taki, że wyjdziesz ze sklepu w plamach na twarzy. Ale oczywiście się z tobą zgadzam :) Nadgarstek jest mniej widocznym miejscem i też się sprawdza :)

      Usuń
  6. Dziękuję za komentarz. Jasne, że możemy obserwować, ja już to zrobiłam i czekam na cb :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm. fajny ten blog <3 :)
    http://sweetpastrylovelyteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html

    zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. no jasne zapraszam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na nową notkę oraz obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaż z drugiego zdjęcia - cudo! :>

    OdpowiedzUsuń
  12. jestes ladna :)
    obserwujemy, ja juz, teraz Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, jestem pod wrażeniem :O

    czekam z niecierpliwością na kolejne notki, dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :) pozdrawiam,
    mebeautyandyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na tą obserwację, bo napisałaś, że obserwujesz, a jeszcze mi się nie wyświetlasz :P

      Usuń
    2. O, już się wyświetla, dzięki :D

      Usuń
  14. też się tak maluje, ja czasami, jaknie zapomne jeszcze jakis błyszczyk czy pomadkę stosuje na usta :) rzadko kiedy zrobie sb kresę czy nałozę cień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne makijaże! zaczynam obserwować! mogę liczyć na to samo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Pewnie że tak, już obserwuje :)

      Usuń
  16. Panterkowy makijaż jest po prostu świetny! Ah, żebym ja potrafiła zrobić takie cudo <3 No nieważne. Świetny blog, trafiłam przypadkiem i stwierdzam, że bardzo mi się podoba! ;) Przy okazji zapraszam do mnie na mój skromny blog, jeśli Ci się spodoba, proszę również o polubienie na facebooku ;) Niedługo usuwają Google Readera, dlatego tutaj taka prośba ;)...
    https://www.facebook.com/pages/Patrizia/357702791014261

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi Ania! I'm so sad because the translator doesn't work on your blog, I think it's because of the "music application" you have on the top :(
    Anyway, you look beautiful, and your makeup is amazing! Thank you so much for stopping by, and for following, I'm following you back now ;)
    Keep in touch, sweetie! Hope you have a fabulous day<3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Actually we are working about translations on our blog:) Please be patient <3

      Usuń
  18. Osobiście maluję się codziennie i nie wiem co bym zrobiła bez makijażu. :)
    Świetny blog. :>

    loveonlytofashion.blogspot.com
    Może obserwujemy? Jeśli tak, napisz u mnie. :>

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem fanką delikatnych makijaży:) sama mam problem z doborem podkładu;C
    fajnie piszesz, dodaje do obserwowanych bo warto:)

    OdpowiedzUsuń
  20. super blog zaobserwuję:D
    http://roksankas.blogspot.com/
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy ja wiem, mi poranne 'ogarnięcie się' zajmuje co najmniej 30 minut c:

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog ;]
    a panterka w starszym poście jest boska ;]
    ja tez cb obserwuje ;]
    ZAPRASZAM
    http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog <3
    zapraszam do mnie:
    http://przzed.blogspot.com/ <---- tutaj c:

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się panterkowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przeraziłam się jak przeczytałam o sprawdzaniu koloru na nadgarstku... a w sklepie sprawdza się zwykle 2-3 kolory które wydają się nam najbardziej prawdopodobne, więc plam nie będzie - poza tym w drogeriach problemu z wacikiem czy chusteczką być nie powinno...

    http://www.marionetkamody.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja muszę zainwestować w jakieś porządne pędzle do makijażu i wymienić w końcu stary tusz do rzęs..:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj nie wiem co cie tak przerazilo. Ten post jest poświęcony osobą które wgl się malują badz tym które dopiero zaczynają, bo właśnie takie osoby nas o to poprosiły. Dziewczyna która nigdy nie miala styczność z podkladem może potrzebować więcej niż dwóch prób. A wiem doskonale że kolor podkładu można sprawdzać w dwóch miejscach bo miałam warsztaty kosmetyczne i się o tym uczyłam. Oczywiście nadgarstek nie daje 100% pewności że kolor bedzie odpowiedni ale co to z a problem przyłożyć reke do twarzy i zobaczyc czy kolor nam pasuje ?
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy blog. Będę zaglądać tu częściej.
    Zapraszam do mnie:
    http://filminmyheart.blogspot.com/
    Może zostawisz po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny makijaż, prosty szybki to coś dla mnie, panterka na powiekach jest obłędna :)
    Bardzo fajny blog:) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne, młode i zdolne ehh pozazdrościć :)) bardzo przydatny blog obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie w szkole nawet taki makijaż by nie przeszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bardzo chciałabym zobaczyć makijaż na wesele :) Ubieram się w białą, koronkową sukienkę więc kolory do wyboru zostawiam tobie :))
    Bardzo ładny ten makijaż z nagłówka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny ten makijaż :)
    Będe zaglądać tu często ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo podoba mi się pomysł na makijaż...na pewno kiedyś skorzystam :D dziękuje za kom ja też już obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Makijaz panterka jest super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej.. ; ) mogły byście pokazać krok po kroku, jak został wykonany makijaż Ani z 18-stki.? bo jest bardzo ładny. ;)
    Z góry dziękuję.;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne nie ma sprawy. :) Notka pojawi się w najbliższym czasie :)

      Usuń
  37. Boski blog. Jeden z lepszych, które odwiedziłam. I ten z pewnością będę śledzić, bo jest bardzo ciekawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Boski blog ;3. Jeden z lepszych, który odwiedziłam. Z pewnością będę go śledzić. *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi there! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
    I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any
    suggestions?

    My web page: DavisXBradmon

    OdpowiedzUsuń
  40. I got this website from my friend who told me regarding this site and at the moment this time I am visiting this web site and reading very informative content
    here.

    my web blog :: DamionLBrannin

    OdpowiedzUsuń
  41. you're in point of fact a excellent webmaster.
    The web site loading pace is amazing. It seems that you're doing any distinctive trick.
    Moreover, The contents are masterwork. you've performed a great activity in this matter!



    Feel free to surf to my weblog GregoryZOhlsson

    OdpowiedzUsuń
  42. My coder is trying to persuade me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the costs. But he's tryiong none the less.

    I've been using Movable-type on numerous websites for about a year and am concerned about switching
    to another platform. I have heard excellent things about blogengine.net.
    Is there a way I can transfer all my wordpress content into
    it? Any kind of help would be really appreciated!

    Visit my web page NickFDusch

    OdpowiedzUsuń
  43. I simply couldn't leave your website before suggesting that I extremely loved the
    standard info a person supply to your guests?
    Is going to be again regularly to check up on new posts

    Here is my page AngeloXMcclusky

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)