niedziela, maja 12, 2013

Nowy Makijaż :)

Witam :)
Dziś niedziela więc czas na nowy makijaż :) Jedna z czytelniczek prosiła nas o makijaż wieczorowy więc dzisiaj też go zobaczycie. :) 


Makijaż Weekendowy :) 
Wiosenne Smaczki :)



Ten makijaż możecie też zobaczyć w nagłówku. :)



Teraz czas na makijaż wieczorowy.. W tym celu wykorzystamy zdjęcia z Ani osiemnastki :) 





Mam nadzieje, że makijaże się podobają. :) 

Zachęcam do brania udziału w konkursie (więcej informacji w poprzednim wpisie) !! :)
Zapraszam do odwiedzania i obserwowania bloga :) 

KOLEJNY WPIS "Jak malować kreski"  JUŻ NIEDŁUGO ! 


Pozdrawiam Kasia :)





43 komentarze:

  1. HEJ ! fajny blog, ja też od niedawna znów prowadzę swojego, prosiła bym o dodanie do obserwawanych i kilka kom. , odwdzięczę się i to bardzo :*
    http://oldzia-oldzia-oldzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super makijaż i wygląd bloga widać że wkładasz w to dużo serca

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :) Obserwuję (:

    hardrock-halleujah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż :) Obserwuję (:

    hardrock-hallelujah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super.! :).
    nie mogę doczekać się kolejnego wpisu o malowaniu kresek. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaże są fajne. Ja już obserwuję i liczę na to samo :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolorki :D

    obserwuję !
    http://camikowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie pierwszy makijaż ,świetne zestawienie kolorków :)

    Zapraszam do obserwacji : http://sylwiakx3.blogspot.com
    Oczywiście ja już dodałam do obserwowanych :)

    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje i zapraszam do mnie na konkurs :) (dla obserwatorów)
    http://makelifecrazier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolorowy pięknie podkreśla oczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujący blog, coś czuję że będę tutaj częstym gościem :)

    Zapraszam do mnie na blog i na moje co tygodniowe rozdania,właśnie jutro zamierzam wystartować z nowym konkursikiem, może była byś zainteresowana?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczny!! Czekam ta info o kresce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy jest naprawde boski, drugi też bardzo ładny! Jasne ze obserwujemy. Ja już teraz twoja kolej ;) modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ten pierwszy rewelacja; ) w ogóle świetne makijaże; )

    wpadnij;p
    http://on-top-of--the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog. Makijaż też niczego sobie ;P

    lapkawgore.blogspot.com

    + Obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Łoł! Widzę, że chyba jakieś profesjonalistki :) Serio. Ten tęczowy makijaż najpiękniejszy. Taki kolorowy i wiosenny!

    Zapraszam na najnowszego posta: kawiarenka-balladyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękny ten drugi makijaż. *.*
    Ten pierwszy taki fajny wiosenny. :>
    Oddaj mi talent do malowania. :c
    +Obserwuję oczywiście. :)

    loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W pierwszym makijażu podoba mi się połączenie kolorków :) W wieczorowym gratulacje za idealną kreskę, jedyne co bym poprawiła to roztarcie ale może to wina aparatu :)

    Bardzo fany blog :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz dziewczyno talent :)

    Zapraszam na post o domowym SPA dla stóp :)

    http://prettinessfashion.blogspot.com/2013/05/spa-dla-stop.html

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny makijaż :) ja to nie mam pojęcia żadnego o malowaniu się :D

    http://veroniquepage.blogspot.com/ zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekny makijaż *o* :D
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/
    Obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. boski blog, dziekuje za odwiedzinki
    pozdrawiam serdecznie ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym móc potrafić zrobić taki kolorowy, wygląda pięknie, tym bardziej latem. :)

    Z przyjemnością dołączę do grona Twoich "obserwatorów". :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję za komentarz pod postem, cieszę się, że podoba Ci się mój blog :)
    super makijaże *o*
    + Jasne, że obserwujemy, już zaobserowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej ;** Dziękuję za odwiedzinki :D
    Super makijaż *__*, też chcę tak potrafić ♥
    Nowa notka, zapraszam :)http://forever-alone-with-u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne makijaże ! ;) zapraszam do mnie :)
    kadiiself.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaże świetne! :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny! Czekam na notkę jak malować kreskę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwszy bardzoo pozytywny :D a drugi w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ciesze się, że mój blog podoba Ci się - zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. kolorowy rewelacja!ale pokażcie jak je wykonywać :)obserwuje i oczywiscie zapraszam http://szafaminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Makijaż wieczorowy rewelacyjny.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wieczorowy makijaż jest genialny ! Bardzo mi się podoba ! :) Pozdrawiam, i obserwuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie przestaję zachwycać się pierwszym makijażem <3 ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)