czwartek, maja 16, 2013

Jak malować kreski :)

Witam :) Wiele czytelniczek prosiło nas o notkę na temat malowania kresek, a więc jest. :)
Kreski możemy malować eyelinerem lub kredką, jednak kredka może nam się po kilku godzinach rozmazać. 

Początkującym dziewczyną polecam zakupienie eyelinera w pisaku bo o wiele łatwiej jest nią namalować równą kreskę. 

Sposób 1. 

Na początku nakładamy puder lub jasny cień na powiekę jako bazę. Kreskę zaczynamy malować od wewnętrznego kącika i ciągniemy ją wzdłuż linii oka, możemy wyciągnąć ja odrobinę do góry ( efekt kociego oka ) . Aby uniknąć prześwitów między rzęsami malujemy czarną kredką linie wodną lub wciskamy miedzy rzęsy czarny cień. 



Sposób 2.

Zaczynamy od narysowania skrzydełka wyciągając je w kierunku końca brwi. Następnie przeciągamy linię która zamknie naszą kreskę. Tak jak na zdjęciu niżej. Ostatnią rzeczą jaką robimy będzie przeciągnięcie kreski do kącika wewnętrznego i zamalować pustego miejsca. Na tym nasza praca się kończy. :)



Mam nadzieje że pomogłam choć odrobinę. :) 
Zachęcam gorąco do brania udziału w naszym konkursie ! 

Buziaki, Kasia :*


29 komentarzy:

  1. Ładna kreseczka, chociaż ja robię szersze, dłuższe i ciemniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydaetne rady, nigdy nie potrafię równej narysować :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :) Obserwuje i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kreska.
    ja mam z nimi problem.
    obsserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog. ; )
    Zapraszam do mnie : http://malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post. Zawsze męczę się rano z eyelinerem.
    Na pewno wypróbuję drugą metodę :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski blog !! Bardzo milo sie go czyta !;) pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo mojej pracy z eyelinerem i tak sposoby się przydadzą, bo kreski nie zawsze są dobre :)
    xagathax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nalezę do tego grona,ze jak już używam to pisaka ,a i tak linia zawsze jest krzywa:)pozdrawiam http://szafaminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post na pewno się przyda bo mi zawsze wychodzą krzywe :D
    Obserwuję i liczę że jeśli mój blog ci się spodoba to też zaobserwujesz ♥
    zapraszam
    emmily-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ten drugi pomysł fajny ;)

    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo może teraz w końcu dopracuje moje kreski : ) Świetny makijaż w poprzednim poście. : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Fabulous make-up! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu !
    + Bardzo mi się podoba Twój, a więc obserwuję i liczę na rewanżyk, oczywiście jak Ci się spodoba mój : ).

    + Obydwa pomysły fajne ;), pozdrawiam!.

    OdpowiedzUsuń
  15. przydatny post :) + obydwa sposoby fajne
    zapraszam http://druuuuuuugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomocne porady :) Muszę wypróbować ^^
    A tak w ogóle to świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny,taki delikatny . Lubię takie :DD

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kreseczka, mi nigdy taka nie wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością już dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie potrafię rysować kresek:(

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny makijaż

    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi, for all time i used to check website posts here early in the daylight, because i like to gain knowledge
    of more and more.

    Feel free to surf to my web site; KatelinMGordan

    OdpowiedzUsuń
  23. It's really a great and useful piece of information. I am satisfied that you shared this helpful information with us.
    Please keep us up to date like this. Thanks for
    sharing.

    Feel free to surf to my blog GregoryCBalford

    OdpowiedzUsuń
  24. each time i used to read smaller articles which as well
    clear their motive, and that is also happening with this piece of writing which I am reading at this place.



    Feel free to visit my blog ... CarlenaEParillo

    OdpowiedzUsuń
  25. I'm not sure where you are getting your information, but good topic.

    I needs to spend some time learning much more or understanding more.
    Thanks for fantastic information I was looking for this information for my mission.

    Also visit my web blog TemekaCBedford

    OdpowiedzUsuń
  26. I'm not sure exactly why but this site is loading very
    slow for me. Is anyone else having this problem or is it
    a issue on my end? I'll check back later and see if the problem still exists.


    Feel free to visit my web-site ... BryonBGiacolone

    OdpowiedzUsuń
  27. This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me.
    Kudos!

    Also visit my homepage; BonitaQSulivan

    OdpowiedzUsuń
  28. I am actually grateful to the holder of this
    site who has shared this wonderful paragraph at at this
    time.

    Also visit my page CarmelinaCKindrick

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)