piątek, maja 31, 2013

Zakupowy Houl

Cześć kochane ! :)
Jak wam mija długi weekend? :) Nam bardzo miło pomimo pogody, która niestety majowa nie jest...Na szczęście dzisiaj wyszło słoneczko chociaż na chwilę. Ania ma skręcone kolano, ledwo chodzi :C Ale cóż, no trzeba sobie poprawić jakoś humorek :) Dzisiaj byłyśmy na zakupach więc przygotowałyśmy dla was mały zakupowy Houl :) Znowu będziemy się chwaliły haha :P Ale jak to u kobiet, zakupy mega poprawiają nastrój !


,,Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy !'' 
                                      Marilyn Monroe


Więc przejdźmy do naszych zakupów :)

Pudrowa bokserka z Bershki :) Materiał lekko 'sweterkowaty' (po naszemu xd) z koronkowym tyłem.








Białe szorty z ćwiekami na kieszonkach i postrzępionym dołem :) Bershka.








Słodka, koralowa, rażąca bokserka z letnim akcentem :) Stradivarius .










Koszulka w kwieciste wzory :) Stradivarius.













Nasza odwieczna szminka Vipera, nr.67 - ukochana! Wiele dziewczyn pyta o nią w komentarzach.

















Puder brązujący Vipera. Testujemy :)

















Lakier do paznokci z serii QUICKDRY miss sporty nr.39, mleczny :)

















Naszemu pieskowi też zakupy się spodobały ! :)




Mamy nadzieję, że podobają wam się nasze zakupy :D Piszcie w komentarzach co o nich myślicie :)
Buziaki :)
Ania i Kasia




17 komentarzy:

  1. Ale śliczna ta bluzeczka ze stradivariusa, uwielbiam u nich zakupy.
    Psa masz ślicznego, jamniki to moja ulubiona rasa

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy, śliczna bokserka :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy. Twój piesek jest podobny do mojego KULFONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojjj chętnie poszłabym właśnie na zakupy, żeby poprawiły mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. och, gdybym nie musiała miesięcznie wydawać tyle pieniędzy na studencki pokój... :)
    zapraszam Cię do siebie i do wzajemnej obserwacji, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się zakupy zdecydowanie dają dużo radości :D śliczne bluzki!

    OdpowiedzUsuń
  7. szorty są super :) też muszę się wybrac na zakupy, bo ubytki w szafie są :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zakupy kazda rzecz mi sie bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny! mam do was pytanie. Gdzie kupiłyście tą szminkę Vipera? jest po prostu śliczna <3 i ile za nią dałyście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłyśmy ja w zwykłej drogerii , a kosztowała 16zł ;) też ją kochamy!! <3

      Usuń
  10. Wspaniały kolor szminki! Ciekawe czy do mnie by pasowała? Mam bladą cerę, zielone oczy i włosy w kolorze ciemnego blondu :) /f.

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się że będzie pasować :)

      Usuń
  11. szminka<3
    obserwujemy?:)
    pozdrawiam gorrąco! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor pomadki z Vipery :) A ten lakier z Miss Sporty też mam, jako fanka french manicure ;)


    ps. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;) Szczegóły
    http://faceuptomakeup.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award-odpowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)