piątek, czerwca 07, 2013

A co do włosów.. ? :)

Witam kochane :)
 Jak wam mija dzień ? :) U nas w końcu wyszło słońce ! Po deszczowym tygodniu tego było mi trzeba :) Mam nadzieje, słońce nas zaszczyci swoją obecnością cały weekend albo jeszcze dłużej!

Dzisiaj napisze wam trochę o naszej pielęgnacji włosów. Jakiego szamponu, odżywek i masek używamy.. co polecamy a czego nie. :) Zapraszam do czytania :)






*Szampon używam z firmy Sleek Line. Jest to szampon intensywnie nawilżający z jedwabiem do włosów suchych i zniszczonych po farbowaniu. Jestem z niego bardzo zadowolona bo naprawdę włosy są po nim nawilżone i miękkie. :) Jeden minus jest taki że tego szamponu nie ma w zwykłych sklepach.. ja go kupuje u fryzjera.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


*Maska Crema Al Latte nadaje się do każdego rodzaju włosów. Doskonale regeneruje włosy zniszczone i bardzo ładnie pachnie ! :)
Można ją znaleźć w sklepach fryzjerskich oraz salonach fryzjerskich. Kosztuje ok. 20zł.














-------------------------------------------------------------------------------------------------------


L'biotica Biovax
Intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. Jest to maska do włosów bardzo zniszczonych ! Myślałam że dla moich włosów nie ma już ratunku.. farbowanie, rozjaśnianie, prostownica.. naprawdę były w  opłakanym stanie i właśnie dzięki tej masce moje włosy odzyskały dawny blask. Opakowanie zawiera pudełko z maską, serum wzmacniające i czepek wspomagający kurację. :)
Apteka- 15zł



-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Advance Techniques. Serum na suche i zniszczone końcówki do każdego rodzaju włosów.
Końcówki są gładsze i serum bardzo ładnie pachnie. :)
AVON- ok. 15zł















-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Advance Techniques. Serum dodające włosom blasku. 
Ja już tego nie używam bo włosy mi się po tym bardzo przetłuszczały.. Ale to moje włosy tak dziwnie reagują bo Ania bardzo lubi tą odżywkę. :)
AVON- ok.15zł











-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Woda brzozowa.. Poprawia się ukrwienie skóry głowy, włosy stają się mocniejsze, nabierają blasku i objętości.  Nie ma dokuczliwego zapachu a naprawdę działa. :) 
Rossmann - ok. 10zł












-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Bardzo fajny jedwab bo włosów. Jest malutki ale bardzo wydajny. Niewielka ilość naniesiona na włosy daje duży efekt.
Promocja w biedronce - 5 zł
Normalna cena : ok 10zł


















-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Skrzyp optima. Suplement diety wzmacniający włosy i paznokcie. 


Biedronka: 7 zł


-------------------------------------------------------------------------------------------------------






To tyle na dzisiaj. :) Piszcie czy podobają się wam takiego typu notki. 
Odwiedzajcie, komentujcie, obserwujcie :)
Polecam również sklep Alessa ! Bardzo fajne i modne ciuchy w niewielkich cenach :) Polecam !




Pozdrawiam, Kasia :)

21 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o maskę to jest według mnie bardzo dobra. Używam ją często w szkole,jedwab również z Biosilka, używam też tej maski w domu http://www.venice.com.pl/pl/p/KALLOS-MASKA-FRUTTA-275ml./12796 jest bardzo dobra. Kupiłam ją na targach fryzjerskich w Poznaniu za 10 zł OGROMNY słoik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon Sleek Line można zakupić w hurtowni fryzjerskiej COSMO we Wrocławiu jak i w ARENIE.

    OdpowiedzUsuń
  3. u jakiego fryzjera kupujesz szampon i w jakiej cenie? bo ja go kiedyś miałam i kupiłam go w drogerii hebe. :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jest on u każdego fryzjera?

      Usuń
    2. Tego nie wiem.. Miałabys zapytać u swojego fryzjera czy jest :)

      Usuń
  4. Ten szampon sleek line można kupić na placu Świebockim ;)
    A co do jedwabiu, to po dłuższym stosowaniu może przynieść odwrotny efekt, ponieważ ma w składzie alkohol, który wysusza ;)
    zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz w jakiej cenie ten szampon ?

      Usuń
    2. Tak, na Świebodzkim też można kupić ale dziewczyny z innych miast raczej nie będą wiedziały gdzie to jest a notka nie jest tylko dla Wrocławianek :)
      Z jedwabiu jestem na razie zadowolona. :)

      Usuń
    3. Doskonale rozumiem, ale nie wiedziałam, że wiesz ;P ;)

      Usuń
  5. Mogłybyście jeszcze dopisać w jakich sklepach można znaleźć te produkty i za jaką kwotę ?
    Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ta woda brzozowa nie wpłynie na przetłuszczanie się włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woda zapobiega tłuszczeniu się włosów :))

      Usuń
  7. Ten szampon mnie zaciekawił ;)
    A wodę brzozową mam, ale nie jest to jakaś rewelacja :p

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Crema Al Latte, a waxów moje włosy nie lubią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się nad kupnem jednej z tych masek, bo słyszałam, ze są bardzo dobre. Serum z Avonu mam, ale po dłuższym użytkowaniu wysusza włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie również się zastanawiam jak koleżanka po wyżej ...
    Przydatny post zapraszam :
    http://vicky-glamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I could not refrain from commenting. Very well written!

    Here is my homepage - ClaudBMrazik

    OdpowiedzUsuń
  12. After looking over a handful of the blog articles
    on your site, I honestly appreciate your technique of writing a blog.
    I added it to my bookmark website list and will be checking back in the
    near future. Please visit my web site as well and tell me your
    opinion.

    my blog ... DonteNStrege

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello there! Quick question that's completely
    off topic. Do you know how to make your site
    mobile friendly? My web site looks weird when browsing from my iphone4.
    I'm trying to find a template or plugin that might be able to
    correct this problem. If you have any recommendations, please
    share. Thanks!

    Also visit my web page; OdellOJeanpaul

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)