piątek, czerwca 28, 2013

Efekt Ombre z Loreal ;)

Cześć kochane :) Ostatnio postanowiłam zmienić coś w swoim wyglądzie i postawiłam na włosy. Nie chciałam farbować ich całych , dlatego zdecydowałam się na same końcówki. Wybrałam się z Kasią na małe    zakupyyy do Rossmanna i kupiłam farbę PRÉFÉRENCE WILD OMBRÉS L' OMBRÉ N°2 . To idealny sposób na rozjaśnienie końcówek bez użycia typowego rozjaśniacza, ta farba nadaje naszym włosom odcień zbliżony do naszego naturalnego. Są trzy kolory do wyboru:


  • No 1 - do włosów od jasnego brązu po ciemny brąz
  • No 2 - do włosów od ciemnego blondu po brąz - ten wybrałam ja :)
  • No 4 - do włosów od jasnego blondu po blond
Pokażę wam teraz jak wygląda zawartość opakowania :)




Opakowanie zawiera super szczoteczkę do nakładania farby dzięki której na naszych włosach nie pozostaje odcięta linia od jasnego koloru, daje to efekt ładnego cieniowanego przejścia od ciemnego do jasnego :)

Efekt po wykonaniu zabiegu :)
Mnie się bardzo spodobało i jestem mega zadowolona :)
A wy co myślicie???


Więcej w filmiku :)

Zapraszamy was na nasz świeży kanał na youtube, prosimy was o łapki w górę i subskrypcje!
Dzięki waszym wyświetleniom będziemy chciały nakręcać więcej !:)

Odwiedzamy, komentujemy i obserwujemy :)

Zapraszamy na super rozdanie u Mani w świecie lakierów :)


Do następnego razu !:*
Ania

17 komentarzy:

  1. użyłam do blondu i jestem mega zadowolona!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne, długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super :) Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wyszło to ombre;)
    Ja robiłam je mojej siostrze takie cos na włosach jakiś rok temu i robiłam to normalnym rozjaśniaczem-farbą blond;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor,też taki sobie zrobię. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt super :D zazdroszczę włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt bardzo mi się podoba, jest subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wygląda!
    Bardzo podobają mi się takie przejściowe efekty ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie tu, obserwuję i zapraszam do nas
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super ci wyszlo ! czekam na jakas znizke farby i kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja właśnie usunęłam moje ombre:)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa wyszło Ci rewelacyjnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszło bardzo naturalnie, podoba mi się!
    ja jednak swojego się zaraz pozbywam, po roku już mi się moje ombre znudziło

    OdpowiedzUsuń
  15. A foul smelling odor can also raise its stinky head.
    You can easily find carpet cleaning machines for home use between $100 as well as $400.
    It will also be useful to enquire whether the cleaners were polite and courteous.


    Feel free to surf to my web blog: best carpet stain remover Saratoga Ca

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)