poniedziałek, czerwca 10, 2013

Fryzura na co dzień

Witajcie kochane :)
Zażyczyłyście sobie notkę o fryzurach więc ją piszę. Będą to proste do wykonania, nie skomplikowana fryzurki na co dzień. Dzisiaj dodam tylko zdjęcia jak one wyglądają, ale jeśli wam się któraś z nich spodoba i będziecie chciały wiedzieć jak ją wykonać to piszcie w komentarzach, a my w następnej notce wam wyjaśnimy krok po kroku lub nakręcimy filmik. :)

1. Kłos
2.Koszyczek 

3.Kitka z warkoczykiem 

4.Koronka












5.Wywinięta kitka















6.Rozpuszczone z dodatkiem 

Mam nadzieje, że któraś z fryzur wam się spodoba. :) 
Dalej zachęcam was do wysyłania propozycji tematów nowych notek. Zapraszam do częstego odwiedzania bloga, komentowania i obserwowania :)
Buziaczki, Kasia :)

25 komentarzy:

  1. poprosze o opisanie 3 i 5 fryzurki, swietne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w upalnie dni uwielbiam wyczarować koronę ;) i jeśli właśnie o tą fryzurkę to może pokombinuj z zakończeniem jej? ja zaplatam warkoczyk do końca i wsuwkami podpinam, żeby dookoła był warkoczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez często zaplatam do końca, ale dzisiaj tak mi się spodobało więc zostawiłam :) bo fajnie to z boku wyglądało :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wygląda taki ombrowany kłos. I też apeluję o wykończenie korony ;) Jesli masz problem ze zlapaniem koncowki wlosow zabezpiecz je recepturką (najlepiej przezroczystą), będzie się o wiele lepiej trzymać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnej notce dodam zaplecioną do końca :) dzisiaj tak mi się spodobało wiec tak zostawiłam :)

      Usuń
  4. Mnie się bardzo podoba 3 i 2, chodź dwójeczkę już miałam raz na sobie i bardzo świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fryzury. Najbardziej podoba mi się ta 3 :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię wszystkie, choć koszyczek dla mnie zbyt skomplikowany ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie fryzury są świetne,
    piękne lśniące włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne fryzurki, mi się najbardziej podoba kitka z warkoczykiem i kłos... nigdy nie mogą mi wyjść :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze cztery są super, piękny kłos jestem ciekawa jak go zaczęłaś i chętnie zobaczyłabym filmik z fryzurami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa i jeszcze jedno, dostanę linka do waszego konta na youtube? :)

      Usuń
  11. Super blog ;)
    Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem i dodasz do obserwatorów :D :
    http://dreamerfrompoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kłos i kitka z warkoczykiem jak najbardziej na tak :D!

    OdpowiedzUsuń
  13. Following you now!

    hope you visit my blog & follow too if you like :)
    BlogLovin' | BreezeyBee Blog | Facebook
    xoXo

    OdpowiedzUsuń
  14. kłos i wywinięty kitek są super ♥ Fajnie by było umieć je zrobić :D
    http://forever-alone-with-u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. lovely bog <3
    Lets follow each other in Bloglovin and GFC and FB :)
    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor.
    My blog - Giveaway dose
    Follow in Bloglovin
    Join my international giveaway Win Jewelry of your choice

    OdpowiedzUsuń
  16. filmiki ze wsyztskimi! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne ! :D
    Nr.3 najlepsze ! :D

    Obserwuję i zapraszam...
    http://fotosesyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy mogłabyś opisać jak zrobić wywiniętą kitkę? :) +świetny blog i czekam na następną notkę 8)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)