środa, czerwca 26, 2013

Prośby czytelniczek - Jak wykonać daną fryzurę :)

Witajcie kochane !
Wiele z was prosiło o wyjaśnienie jak wykonać fryzury z postu umieszczonego jakiś czas temu. Długo zastanawiałam się w jaki sposób mam wam to wytłumaczyć i doszłam do wniosku, że najłatwiej będzie nakręcić filmiki. :) Mam nadzieje że będzie wszystko ładnie widoczne. :)

1. Wywinięta kitka. :)













video

3. Koronka :)


video

5. Warkoczyk z kitką
video




Przepraszam, że tyle musiałyście czekać na ta notkę ale nie miałam kiedy zrobić filmików. :c
Mam nadzieje że filmiki się spodobają.. :)

 A w następnej notce - jak zrobić Ombre w domu ! :) 

Zapraszam do odwiedzania, komentowania i obserwowania bloga ! :)

Buziaki, Kasia :)

14 komentarzy:

  1. Super <33
    Od razu zrobiłam tą kitkę i wyszła nieziemska ;))
    Spróbuję zrobić koronkę i warkocza z kitką na włosach koleżanki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie jest bardzo fajne ;) ale pewnie mi nie wyjdzie przez grzywke ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tymi filmikami! :) U mnie na głowie ubogo, ale za to siostra ma piękne włosy do pasa, teraz będę mogła je upiększyć właśnie takimi plecionkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo super muszę wypróbować :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. It's remarkable to go to see this web page and reading the views of all mates concerning
    this piece of writing, while I am also eager of getting knowledge.


    Also visit my website: ChantelleYPaneczko

    OdpowiedzUsuń
  7. you are truly a good webmaster. The web site loading
    pace is incredible. It sort of feels that you're doing any unique trick.
    Furthermore, The contents are masterpiece.

    you have done a magnificent task on this subject!



    Take a look at my webpage: CarleeGKleinke

    OdpowiedzUsuń
  8. I do not even know the way I finished up right here, however I believed this
    put up used to be great. I don't recognise who you are however definitely you're going to a well-known blogger for those
    who aren't already. Cheers!

    Feel free to surf to my weblog: CieraIKawell

    OdpowiedzUsuń
  9. Very descriptive article, I loved that a lot. Will there be a part 2?


    Stop by my page :: BarrettNEmmi

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, I believe your blog might be having browser compatibility
    issues. Whenever I look at your website in Safari, it looks fine
    however when opening in IE, it's got some overlapping issues.
    I just wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, fantastic website!


    Feel free to surf to my web site: AraWSorice

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)