czwartek, czerwca 20, 2013

Stroje kąpielowe + promocjie

Witajcie kochane :) 
W końcu wyszło słoneczko ! Upał nie do wytrzymania ale nie narzekam. :) W taką pogodę najlepiej iść nad wodę.. a z wyjściem nad wodę wiąże się wybór stroju kąpielowego ! :)Czas wskoczyć w bikini !
Więc dzisiaj pokażemy wam nasze kostiumy :) 
A może doradzicie mi w którym mam jechać jad jeziorko? :) byłabym wdzięczna bo nie mogę się zdecydować. :)

1. Strój z H&M.
Kremowy we wzorki, usztywniany biustonosz (odczepiane ramiączka) i wiązane majteczki. :) 



















2.Strój push-up w ciapki :)
Wygodny i ładnie się prezentuje :)























A tutaj macie zdjęcia z wakacji w tym stroju :)


3.Bikini w kwiatki z House. :)

4.Bikini z H&M w kratkę :)



5. HIT ! Ten biustonosz kupiłam w H&M za 5 zł ! :) Niestety nie znalazłam majteczek do kompletu ale czarne też fajnie pasują. :)


6.Biustonosz z H&M który dostałam od koleżanki.. :) 
7.Strój w palmy z H&M .. Pamiętam że ten Ania też sobie kupiła nie drogo.. coś ok. 10 zł :)



To tyle jeśli chodzi o stroje,, Mam nadzieje że pomożecie mi wybrać ten najlepszy! :) 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Promocje + nasze zakupy :)


Muszę wam powiedzieć że Fajne promocje na markowe kosmetyki są teraz w Biedronce. :)
Naprawdę zachęcam żeby się tam wybrać. :) 
My z Anią kupiłyśmy zestaw płynów a dzień wcześniej kupiłyśmy zele pod prysznic z tej samej firmy :)
Pachną pięknie i smacznie aż chciało by się je zjeść *.*

Płyn do kąpieli :) 
Żel pod prysznic
Fajna promocja jest też w Rossmanie na lakiery z Rimmela :) 
My kupiłyśmy 2 kolory :)

A żeby nas słońce szybciej łapało to kupiłyśmy sobie oliwkę z bambino <3

To tyle na dzisiaj. :) Już w weekend nowy makijaż ! :) Macie jakieś propozycje ? W jakich ma być kolorach lub na jaką okazje :) Piszcie śmiało ! 

KOMENTUJEMY I OBSERWUJEMY !

Buziaczki, Kasia :)



22 komentarze:

  1. ładnie wyglądasz, świetne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. mi 2 i 5 bardzo sie podobają:) a figury to tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 i 4 dobry! A w Biedronce, fakt, czasem idzie kupić coś fajnego i to całkiem tanio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podoba się pierwszy :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupic oliwke za 3 zl ? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była promocja w Aptece w Arkadach Wrocławskich :))

      Usuń
  6. Ja tam bym nie wstawiała zdjęć w bikini na bloga, przecież ktoś to może potem wykorzystać w sposób, w jaki nie chciałaby byś, żeby były wykorzystane.
    Radziłabym Ci je skasować, bo np. moja koleżanka miała problemy przez takie zdjęcia, ktoś umieścił jej email i zdjęcia na stronie erotycznej.
    Pozdrawiam, tak w ogóle najlepszy jest nr. 5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady.. Zdjęcia specjalnie robione są bez twarzy :) a zresztą nie są tu tylko moje zdjęcia tylko też mojej siostry :)
      Na fb też przecież dodaje zdjęcia w stroju na plaży :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. mnie się najbardziej spodobał ten z biustonoszem za 5zł :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, a ja jeszcze żadnego na to lato nie mam :-O Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka kolekcja! *_* Wszystkie świetne, ale 2 najlepszy, moim zdaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsza 2, bo twoje cycki dobrze w nim wyglądają. Na większe oczywiście. :D W reszcie tak zwyczajnie, choć 5 też jest świetna.:>

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, marvelous blog format! Ноw lοng have уοu bееn blogging
    for? you madе running a blog looκ easу. The oνerаll look of your wеb site іѕ great, lеt alone the
    contеnt!

    Feеl free to surf to mу blοg sklep z bielizn¹ online

    OdpowiedzUsuń
  12. Εхсellent, what a ωеbsіtе it is!
    This ωеbpage pгοvides valuаble information to us, κeep it up.


    Αlsο vіsit my weblοg ::
    bielizna koronkowa

    OdpowiedzUsuń
  13. Have you eveг thought аbοut including a little bit mοre than јust yοuг аrticles?
    I mеan, ωhat you ѕау iѕ
    funԁаmentаl anԁ all. But think abοut if you addеd ѕome great ѵisuаlѕ or ѵidеo сliρѕ to giνe уour poѕtѕ more, "pop"!

    Your content is excellent but with imаges anԁ video clips,
    this site could cеrtaіnly bе one of the very best
    in its niсhe. Veгy gοоԁ blοg!



    Ϻy sitе ... gorsety

    OdpowiedzUsuń
  14. Wondeгful bеat ! Ι would likе to aρpгentice while уou amеnd уour
    wеbsite, how can i subsсribe fοr
    а blog wеbѕitе? The account helpeԁ me a aсcеptablе deаl.
    I hаd been tіny bit аcquainted of
    this yоur broadcаѕt offered bright clear сonсept

    My ωеbpagе :: tani router gsm

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanκ you for the good writеup.
    It in fact was a аmusement аccount it. Lоοk
    adѵancеd to far aԁdеd agreeable from
    you! However, hοω can ωe communicаte?


    Also vіѕit my wеb-site :: biielizna damska erotyczna

    OdpowiedzUsuń
  16. Excellеnt blοg herе! Alsо your web sіtе loаds uρ very faѕt!

    What web host are yοu uѕing? Ϲan І gеt уour affіliate link to your hοst?

    I ωish my web site loaded up as quicklу as yours lol

    Fеel fгee to surf to my page: stroje kąpielowe

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)