niedziela, lipca 28, 2013

Recenzja Allevo :)

Siemka ! :)
Jak tam mija dzień ? Bo we Wrocławiu mamy dzisiaj tropiki haha.. upał nie do wytrzymania, ale nie narzekam! Lubie słoneczko tylko nie w takich ilościach haha.. 
Korzystając z tak gorącego dnia wybrałam się z chłopakiem nad jeziorko :) A wy co ciekawego robiliście? :)
Miałam dzisiaj dodać pierwszą notkę z serii "w co się ubrać na.. " ale niestety nie mam tymczasowo aparatu bo Ania wzięła na wesele.. Ps. stylizacja weselna już niedługo ! :) 

A tym czasem dodam notkę o naszej przygodzie z Allevo.. a więc tak.. 


Ania wzięła udział w konkursie na stronie Rossmanna i wygrała pierwszą nagrodę czyli dwu tygodniową kuracje odchudzającą Allevo i wagę. :) 




Paczka zawierała trzy duże pudła po 6 opakowań, a w każdym opakowaniu było pięć saszetek :) 
Opakowania były o różnych smakach :) 

- Koktajl truskawkowo-jagodowy 
-Koktajl bananowo-malinowy 
-Koktajl czekoladowy 
-Zupa brokułowa z bazylią i kaszą Kuskus
-Zupa ziemniaczano-porowa 






Dziennie należy zjeść/wypić 5 posiłków Allevo, można mieszać smaki :)









Wraz z Anią i naszymi chłopakami wypróbowaliśmy i oceniliśmy każdy produkt Allevo pod względem smaku - skala od 0 - 10  :)












WYNIKI NASZEGO TESTU :  
  • Koktajl truskawkowo-jagodowy - 5 (ujdzie)
  • Koktajl bananowo-malinowy - 3 (nic specjalnego, ale do wypicia)
  • Koktajl czekoladowy - 8 ( nawet, nawet )
  • Zupa brokułowa z bazylią i kaszą Kuskus- 0 ( NIE PRÓBUJCIE !!! )
  • Zupa ziemniaczano-porowa -2 ( woda z odcedzonych ziemniaków xd )


Pomimo tego, że ta dieta jest nisko kaloryczna (jeden posiłek 113 kcal) i łatwo można zrzucić kilka kilogramów ja nie poddała bym się tej kuracji ponieważ walory smakowe oceniam bardzo nisko ! Ania stwierdziła że woli ćwiczenia i ścisłą dietę niż męczarnie z Allevo i postanowiła ją sprzedać na Allegro xd 
I tak skończyła się nasza zabawa z Allevo :)

To tyle na dzisiaj :) 



Zachęcam do częstego odwiedzania bloga , obserwowania i komentowania ! :)

Buziaki, Kasia :)


13 komentarzy:

  1. dobrze że się nie skusiłam, dzięki za test :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ma odchudzać, a nie smakować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mam ładną figurę i nie muszę się odchudzać :)
      Ale życzę powodzenia ! :) Trzeba mieć duużą motywację żeby to jeść :)

      Usuń
    2. No niby tak ale przecież smak też mogło by mieć

      Usuń
    3. w ogole to jest szajs ;p

      Usuń
  3. dieta 113 kcal ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy posiłek ma 113 kcal, a dieta wymaga pięciu takich posiłków na jeden dzień :)

      Usuń
  4. Oglądając kiedyś reklamę tych produktów w TV stwierdziłam, że nikt normalny nie będzie pił proszku rozpuszczonego w wodzie zamiast jedzenia normalnych posiłków. I wychodzi na to, że miałam rację. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te proszkowe posiłki sa doskonale zbilansowane i w niskiej kaloryczności zawierają optymalną ilość mikroelementów. Będąc na tej diecie maiłam więcej energii niż kiedykolwiek. Dieta oczyszcza i poprawia metabolizm. DLa mnie jest super

      Usuń
  5. pozwolę sobie napisać tu kilka słów. Może zacznę od tego, że smak to kwestia gustu, bo akurat w mojej ocenie zupa brokułowa jest rewelacyjna, najsmaczniejsza z całej gamy produktów. Przeszłam te dietę zgodnie z instrukcją, jadłam piec posiłków dziennie i mogę powiedzieć, że bardzo mi się ta dieta podoba. Jest szybka w przygotowaniu, bardzo smaczna, niskokaloryczna ale super zbilansowana i zapychająca. Po miesiącu straciłam 5 kilogramów i co ważne nie zauważyłam potem efektu jojo, czyli kilogramy nie wróciły. W mojej ocenie dieta smaczna i skuteczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez stosowałam dietę Allevo. Bardzo smaczne koktajle owocowe jak ze świeżych owoców, i zupki warzywne jak ze świezych warzyw, wszystko to smaczne bardzo ponieważ jest robione na bazie suszonych owoców i warzyw. Dieta jest smaczna i skuteczna, bardzo pozywna, niskokaloryczna i nie wymaga czasu na przygotowywanie. A to co ją wyróznia z wszystkich na rynku to bardzo wysoka tzn odpowiednia dla organizmu zawartość składników mineralnych i witamin, to oznacza, że przyjmują niskokaloryczne posilki nie musimy juz uzupelniac witamin.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)