wtorek, lipca 23, 2013

Tatuaż z Henny - krok po kroku :)

Siemka ! :)
Jak dobrze wiecie ostatnio byłam nad morzem.. idąc na spacer po promenadzie spotykałam mnóstwo straganów w których robiono tatuaże z henny, a najmniejszy z nich kosztował 5 zł, więc pomyślałam sobie po co mam przepłacać skoro mogę zrobić to sama :)

 Co jest nam potrzebne : 

*Czarna henna w proszku (ok 2 zł w sklepie kosmetycznym )
*Woda utleniona (ok .1,50zł ) 
* Stara miseczka lub kubeczek  bo jogurcie 
* Wykałaczka
* Krem lub dezodorant w sztyfcie 
* Kalka i czarny cienkopis

W pierwszej kolejności :

...szukamy wzoru tatuażu, następnie dorysowujemy go na kalkę czarnym cienkopisem. Później smarujemy kremem lub dezodorantem miejsce w którym chcemy tatuaż i przyciskam kalkę. Następnie ściągamy a nasz wzór powinien się lekko odbić na skórze.
Jak przygotować Henne :

Do plastikowego pojemniczka wsypujemy hennę ( ilość henny zależy od wielkości tatuażu ) do tego dodajemy kilka kropli wody utlenionej tak aby powstała gęsta masa.

A co dalej... ?

Nakładamy hennę wykałaczką lub jakimś patyczkiem na odbity wcześniej wzór. Nie oszczędzamy henny! Nakładamy grubą warstwę. Po wyschnięciu henny (ok 2 godzin ) zdrapujemy powstałą skorupkę a na naszym ciele zostaje tatuaż :)


A teraz pokaże mój tatuaż  :) 

Na początku zrobiłam sobie wzór jaki chciałam :) Photoshop czasami się przydaje.. haha :) 
Tak wyglądał mój szablon :)












Następnie go odwróciłam i odrysowałam na kalkę :)
Po odwróceniu wyglądał tak..

 Nigdy nie zapomnijcie odwrócić swojego tatuażu !
Gdybym tego nie zrobiła to mój tatuaż na ciele wyglądał by tak jak obrazek obok.. xd









Później Ania odbiła wzór na mojej łopatce i nałożyła henne :)
A tak to wygląda... 



Na razie nie wygląda to zbyt ładnie bo jest jeszcze skorupka ale jak dobrze wyschnie to się jej pozbędę i dodam jeszcze jedno zdjęcie :)

 Efekt końcowy  :) -------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tutaj macie jeszcze zdjęcia naszych wcześniejszych tatuażów :)






Mam nadzieje że notka się spodobała :) 

Przypominam !!
NOWOŚĆ NA NASZYM BLOGU !!!
Na górze zobaczycie nową zakładkę zatytułowaną 
"Jak ubrać się na... " 

Wysyłajcie nam jakie chcecie stylizacje a my będziemy dodawać nasze propozycje :) 
Wystarczy w komentarzu napisać nam na jaką okazje mamy się ubrać.. np. na imprezę, do szkoły, na pierwszą randkę itp :) 


Buziaczki !
Kasia :)


20 komentarzy:

  1. Od zawsze mi się taki tatuaż marzył. Pięknie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sper akurat mam dużo wody utlenionej i henny aż spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! ^^ Ostatnio byłam nad morzem i tych straganów jest od groma i ciut ciut. Fajnie, że objaśniłaś wszystko, własnie zaoszczędziłam 5 zł ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne bardzo mi sie podoba


    zaparaszam na konkurs do wygrania dzbanek dafi

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, ale chyba za skomplikowany jak dla mnie :P Ile utrzymuje się taka henna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jaką grubą warstwę henny się da.. mi się trzyma około 2 tygodnie :)

      Usuń
  6. Wow!! Nie wiedziałam, że można to zrobić domowymi sposobami:) Świetny post. Wypróbuję:) Zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś robiłam sobie nad morzem, ale potem uznałam, że szkoda na to kasy ;) Muszę wypróbować Twój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam:) chcialabym prosic o rade co do tatuazu, robie wszystko wedlug instrukcji, ale kolor zamiast czarnego staje sie rudy. Jak mozna temu zapobiec i osiagnac czarny kolor? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bede probowac. Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Strasznie podobaja mi sie takie tatuaze wiec postanowilam sprobowac. Mimo, ze robie wszystko wedlug powyzszych wskazowek tatuaz po wyschnieciu henny od razu sie sciera, nie wiem dlaczego. Prosze o rade ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kup inną hennę?:) Albo dłużej trzymaj :) postaraj się nie ścierać powstałej warstwy to kolor będzie bardziej intensywny :)

      Usuń
  11. Hey would you mind stating which blog platform you're working
    with? I'm going to start my own blog soon but I'm having a
    hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm looking for something unique.

    P.S Apologies for getting off-topic but I had to ask!



    My website - Guaranteed SEO services

    OdpowiedzUsuń
  12. supper. zapraszam do mnie http://like-the-others.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A możesz podać ilość tej henny i wody tak żeby wyszło jak u ciebie ( chodzi mi tyle ile ty dalaś ) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy wpis, już nie bedę się bała Henny, bo od bardzo dawna planuje sobie zrobić, mam nawet swój motyw zrobiony.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)