środa, sierpnia 14, 2013

Hurtownia Crystalove.pl !

Witajcie kochane ! :)
Jak tam humorki ? Mam nadzieję, że dopisują. Wiem, że dzisiaj miałam dodać kolejną stylizację, ale mam dla was coś o wiele lepszego ! Chciałam Wam coś powiedzieć o hurtowni biżuterii i ozdób do włosów crystalove.pl !
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na wstępie powiem, że można tam znaleźć naprawdę boską biżuterię i to w niewiarygodnie niskich cenach ! Serio ! Nie musicie wierzyć mi mi na słowo wejdźcie i same zobaczcie ! Myślę, że każda dziewczyna znajdzie tam coś dla siebie bo jest tam biżuteria różnego rodzaju ! :) Mogę się założyć, że nigdzie nie znajdziecie ładniejszej i tańszej biżuterii.. a zresztą same zobaczcie jakie cudeńka znalazłam !

Uwierzycie że to cudeńko kosztuje tylko 4.59 ! SZOK !
Prawda że piękne? :) 
A to jest tylko 1/100000 tego co jest na tej stronie więc zapraszam Was bardzo serdecznie do odwiedzenia http://www.crystalove.pl/ :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To jeszcze nie wszystko! Crystalove to nie tylko hurtownia biżuterii , ale też hurtownia ozdób do włosów
Z takimi ozdobami możemy wymyślać tysiące przeróżnych fryzur które będą wyglądać znakomicie ! I naprawdę każda może sobie pozwolić na piękno z Crystalove ! Ceny naprawdę są niskie, a produkty piękne i wysokiej jakości ! :) sprawdźcie same. 

Tutaj macie kilka ozdób do włosów które akurat mi się spodobały. Na stronie jest ich o wiele wiele więcej więc zachęcam jeszcze raz do jej odwiedzenia bo każda z nas ma inny gust i każdej będziee się podobać co innego :)

Ta piękna gumka kosztuje tylko 0.99 zł 
A to cudeńko.. jak myślicie ile kosztuję ? :)
4.79 !
A takiej spineczki nigdzie nie mogłam znaleźć, ale hurtownia Crystalove mnie nie zawiodła i oczywiście znalazłam to czego szukałam :) i to jeszcze w tak niewiarygodnie niskiej cenie! 4.19 zł
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Myślę, że zrobiłam wam smaczek na zakupy na Crystalove.pl :) Wejdźcie i przekonajcie się same, że nie kłamię co do świetnych produktów i jeszcze świetniejszych niskich cen ! :) Linki do hurtowni macie w notce i znajdziecie też baner na pasku bocznym oraz na dole bloga :) Wchodzimy kochane ! Życzę udanych zakupów ! :)

Już jutro nowa stylizacja ! Zapraszam ! :)
Buziaczki !


9 komentarzy:

  1. Na prawdę fajne rzeczy w niskich cenach :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak będziesz coś zamawiać to pochwal się zakupem! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Również lubię ten sklep :)
    Ostatnio bardzo niskie ceny mają, nawet moich ulubionych bransoletek, które miałam kupić, może akurat teraz się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja tam już idę, uwielbiam takie cudeńka a niedługo mam wysyp urodzin u córek i wnuczki więc dzięki. :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaraz odwiedzę :) Świetne rzeczy! :O

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy ;) zwłaszcza ta biała bransoletka z kolcami <3
    pewnie ,ze obserwujemy . Ja już ,teraz Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O super że dałaś znać o takiej stronce, wcześniej na nią nie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stronka, jednak zamówienie trzeba zrobić za co najmniej 80 zł ;)
    Także można się jakoś umówić ze znajomymi na wspólną paczkę chyba,że ktoś chce zaszaleć :D;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)