czwartek, sierpnia 08, 2013

Konkurs ! :)

Witajcie kochane ! :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was "konkurs" . Biorę to w cudzysłowie bo tak naprawdę nie trzeba nic konkretnego robić.. wystarczy mieć szczęście! :) Zrobimy losowanie i zobaczymy kto wygra. :) Każda z Was może mieć maksymalnie 10 losów, a już mówię jak je zdobyć. :)

JAK ZDOBYĆ LOSY :
* Być publicznym obserwatorem Make Up PRIMA SORT - 1 los
* Polubić nas na Facebooku - 2 losy
* Umieścić nasz baner na swoim blogu - 5 losów
* Polubić  nasz dowolny post na Facebooku - 2 losy

NAGRODA
*Kolczyki x5
*Bransoletka/ naszyjnik
*Lakier do paznokci


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie poinformujcie nas w komentarzu, że bierzecie udział w losowaniu i napiszcie też które z powyższych rzeczy robicie. :)

SCHEMAT :

Biorę udział w losowaniu.
Jestem obserwatorem : TAK/NIE
Polubiłam was na Facebooku : TAK/NIE
Umieściłam baner : TAK/NIE
Polubiłam Posta : TAK/NIE

Podpis.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Konkurs trwa do 28 sierpnia.
Z wylosowaną osobą skontaktujemy się drogą mailową. :)
Powodzenia !

BANER



Buziaki, Kasia ! :)





24 komentarze:

  1. Fajny konkurs :)
    Ja jestem tylko obserwatorem :>
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział w losowaniu.
    Jestem obserwatorem : TAK
    Polubiłam was na Facebooku :NIE
    Umieściłam baner : NIE
    Polubiłam Posta : TAK

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział w losowaniu :)
    Jestem obserwatorem : TAK
    Polubiłam was na Facebooku : TAK
    Umieściłam baner : TAK
    Polubiłam Posta : TAK
    paula219@op.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział w losowaniu. puderniczkam
    Jestem obserwatorem : TAK
    Polubiłam was na Facebooku : TAK
    Umieściłam baner : TAK
    Polubiłam Posta : TAK

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział w losowaniu :)
    Jestem obserwatorem: TAK
    Polubiłam Was na facebooku: TAK (jako Sheila Walters)
    Umieściłam banner: TAK (w zakładce - Współpraca)
    Polubiłam posta: TAK, nawet kilka.

    Pozdrawiam cieplutko, jeżeli uda mi się przypadkiem wygrać to napiszcie o tym na moim blogu lub mailu: patrycjakarpik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział w losowaniu.
    Jestem obserwatorem : TAK
    Polubiłam was na Facebooku : TAK
    Umieściłam baner : TAK
    Polubiłam Posta : TAK

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny konkurs
    http://dorotadrygalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział w losowaniu.
    Jestem obserwatorem : TAK
    Polubiłam was na Facebooku : TAK
    Umieściłam baner : TAK
    Polubiłam Posta : TAK

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział w losowaniu
    Jestem obserwatorem: TAK
    Polubiłam na Facebooku: Tak
    Umieściłam baner : TAK
    Polubiłam posta: Tak

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział w losowaniu.
    Jestem obserwatorem : TAK
    Polubiłam was na Facebooku : TAK
    Umieściłam baner : TAK
    Polubiłam Posta : TAK

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział w losowaniu.
    Jestem obserwatorem: TAK
    Polubiłam was na Facebooku: TAK
    Umieściłam baner: TAK
    Polubiłam Posta: TAK

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział w losowaniu.
    Jestem obserwatorem : TAK
    Polubiłam was na Facebooku : TAK
    Umieściłam baner : TAK
    Polubiłam Posta : TAK

    Hej świetny pomysł na konkurs :) http://adventure-sn.blogspot.com/
    adventurekpk@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział w losowaniu :)
    Jestem obserwatorem: TAK
    Polubiłem Was na facebooku: TAK (jako Daniel M.)
    Umieściłam banner: TAK (na FB - https://www.facebook.com/daniel.mikosz.9/posts/290612051077653 )
    Polubiłem posta: TAK

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział w losowaniu.
    Jestem obserwatorem : TAK
    Polubiłam was na Facebooku : TAK
    Umieściłam baner : NIE
    udostępniłam za to na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1405169223037286
    Polubiłam Posta : TAK
    Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział w losowaniu.
    Jestem obserwatorem : TAK
    Polubiłam was na Facebooku : TAK
    Umieściłam baner : NIE
    Polubiłam Posta : TAK
    Katarzyna Wierzba

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział w losowaniu.
    Jestem obserwatorem : TAK
    Polubiłam was na Facebooku : TAK
    Umieściłam baner : NIE
    Polubiłam Posta : TAK
    Sylvia Bomba

    OdpowiedzUsuń

  17. Biorę udział w losowaniu.
    Jestem obserwatorem : TAK
    Polubiłam was na Facebooku : TAK
    Umieściłam baner : NIE
    Polubiłam Posta : TAK
    Magdalena Wiercińska

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział w losowaniu.
    Jestem obserwatorem : TAK
    Polubiłam was na Facebooku : TAK
    Umieściłam baner : NIE
    Polubiłam Posta : TAK

    OdpowiedzUsuń
  19. If some one wishes expert view concerning running a blog then i
    recommend him/her to visit this webpage, Keep up the nice job.



    My website - MichellIAltro

    OdpowiedzUsuń
  20. I want to to thank you for this wonderful read!!
    I certainly loved every bit of it. I have you book marked to check out new things you post…

    Here is my web page; FatimahEHoldorf

    OdpowiedzUsuń
  21. I will immediately snatch your rss feed as I
    can not in finding your email subscription hyperlink or newsletter service.

    Do you've any? Kindly permit me recognise so that I may
    just subscribe. Thanks.

    Feel free to visit my webpage :: NildaWAdamos

    OdpowiedzUsuń
  22. Its like you learn my thoughts! You appear to grasp so much approximately this, such as
    you wrote the e-book in it or something. I think that you just can do with a few % to
    pressure the message house a little bit, but other than that, this is
    excellent blog. A great read. I will certainly be back.



    my weblog ... CedrickHKvaternik

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)