sobota, sierpnia 31, 2013

Nowoczesne wehikuł czasu *.*

Cześć wszystkim :) Jak wasze samopoczucie w przedostatni wieczór wakacji ?:) Bo ja póki co staram się nie myśleć że klasa maturalna czeka na mnie od poniedziałku... Nabieramy wszyscy siły na ciężki rok szkolny :) Jestem już przygotowana, zeszyty kupione, mózg odpoczął w 100% i mam nadzieję, że w takiej samej mierze ma moc potrzebną do nauki.

Koniec gadania na temat szkoły. Dziś mam dla was nieco inną notkę niż zwykle :) Tym razem nie upiększałam osoby ale stary rower :) Pomyślałam, że fajnie by było jeździć do szkoły rowerem, na świeżym powietrzu niż cisnąć się w autobusie. Niestety mój sprzęt do niczego się nie nadawał. Zawsze podobały mi się zwykłe damki jakimi jeździła jeszcze moja babcia. Pewnego razu będąc u mojego chłopaka, na strychu zobaczyłam właśnie taki stary, zakurzony i nieużywany rower. Dostałam go w prezencie i ostatnio miałam okazję by pobawić się w "Pimp My bike".
 Kupiłam farbę w kolorze jasno miętowym i wzięliśmy się do roboty.
Na ogródku rozkręciliśmy rower, umyliśmy go bardzo dokładnie, zmatowiliśmy, pozaklejaliśmy części, które pomalowane być nie miały i zaczęliśmy spreyować :)

Teraz wam pokażę kilka zdjęć z naszego rękodzieła  (jeśli można to tak nazwać ) :P

PIMP MY BIKE :)

Rower przed odnawianiem :)

Kolor lakieru :

Podczas robienia roweru, znaleźliśmy z chłopakiem w piwnicy mocno rażącą, różową farbę i także ją wykorzystaliśmy :))


A teraz  z backstage :P



Efekt końcowy :






Teraz zostało mi jeszcze dokupienie paru dodatków jak np. wiklinowy koszyczek do przodu. Muszę założyć błotniki, uregulować przerzutki i mogę śmigać na nowym wehikule czasu :D Bardzo lubię mój nowy rower! A wam jak się podoba ?:)


Buziaki !
Ania :*









12 komentarzy:

  1. możesz nie dodawać tego komentarza, mam radę :) czytaj notkę zanim ją dodasz, masz okropnie dużo błędów składni i powtórzeń. polecam, szczególnie, że klasa maturalna od poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi anonimie :) Publikujemy wszystkie komentarze jakie pojawiają się naszym blogu i zawsze czytamy notkę zanim ją dodamy. Miło że krytykujesz i jesteś szczery tylko szkoda, że niestety nie chcesz się ujawnić. To świadczy o tym, że wstydzisz się albo boisz swoich słów? To nic złego powiedzieć czasem swoje zdanie !:)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ten anonimowy komentarz też nie jest napisany super poprawnie. ;)

      Usuń
  2. Wow, genialny pomysł, a rower wygląda jak nowy!

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyszło :)
    też teraz zaczynam klasę maturalną i do tego egzamin zawodowy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rower wygląda świetnie. Miałaś super pomysł i pewnie mieliście sporo radochy przy tej pracy. ;) Koniecznie pokaż jak wygląda z koszykiem i wszystkimi bajerami. Czekamy na następną notkę. :D

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  5. marze o nowym rowerze:) chce miec podobny do Twojego!:)
    obserwuje :)
    zapraszam do siebie na rewanż!:)
    cosszykownego.blogspot.com

    pozdrawiam cieplutko!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł !
    Serdecznie zapraszam: www.mamimunka.blogspot.com
    I zachęcam do obserwacji !:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)