piątek, sierpnia 09, 2013

O wszystkim i o niczym :)


Siemka ! :)
Jak tam Wam dzień minął ? Bo mi całkiem dobrze :) Co ja właściwie dzisiaj robiłam.. hmm.. lepiłam pierogi haha.. oglądałam filmy, byłam w Mc... polecam wam shake z Kawą <3 mniaaam ! :)

A no i dzisiaj doszłam do wniosku, że dawno nie było tu żadnego makijażu, a że to blog makijażowy  postanowiłam coś tam dodać.. A mianowicie to jak dzisiaj się pomalowałam.. zdjęcia nie są powalające bo robione telefonem ale coś tam widać. :)

1. Czyste oczko
2. Jasny cień na całej powiece
3. Czarna kreska na ruchomej powiece
4. Ścieniowanie ciemnym cieniem kreski przy kąciku zewnętrznym
5. Rozświetlenie kącika wewnętrznego i tuszowanie rzęs. :)

Szybko i łatwo ! :)

No i nudzi mi się strasznie.. Chłopak przyjeżdża dopiero jutro.. siostra na wakacjach.. a ja siedzę sama :C To mi trochę odbijało i robiłam sobie takie głupkowate zdjęcia które możecie sobie zobaczyć :)

Taka notka o wszystkim i o niczym.. niedługo będzie filmik ale nie powiem wam o czym bo nie będzie niespodzianki! :) Tylko że zanim ja go nagram, zmontuje i dodam poprawki to minie trochę czasu. xd

Zachęcam was do wzięcia udziału w konkursie ! Przypominam że trwa on do 28 Sierpnia :)

Mam nadzieję że pamiętacie o zabawie " W co się ubrać na " ! W dalszym ciągu czekam na Wasze propozycje ! Może jutro dodam którąś ze stylizacji. :)

A korzystając z okazji jak już tak sobie pisze o wszystkim to chciałam Wam bardzo podziękować że jesteście z Nami i że odwiedzacie naszego bloga, czytacie posty i  komentujecie. Naprawdę tylko to nas motywuje żeby pisać bloga dalej. :) Dziękujemy wam bardzo bardzo bardzo ! <3

No i to chyba wszystko co chciałam napisać..

Oczywiście zachęcam Was do dalszego odwiedzania bloga.. niech statystyki rosną ! haha.. komentujcie, obserwujcie a przede wszystkim czytajcie ! :)

MIŁEGO WIECZORU ! :)
Buziaczki :*
Kasia:)

16 komentarzy:

  1. Świetny makijaż i super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne oko :>
    burn-in-sun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż, pasuje ci w nim :)
    makelifecrazier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż:) szkoda, że ja nie potrafię takiego wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjecia, makijaż równiez, nie mogę się doczekać filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. make-up bombowy! Uwielbiam shaka z Maca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. make-up super ;-)) ale ja nie mam do tego talentu;p
    obserwuję. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne masz oczy :) obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuddowne oczy :)
    Jasne obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)