środa, sierpnia 28, 2013

Outfit of the day :)

Cześć kochane ! :) Jak tam dzień wam mija.. ? Jak się czujecie z myślą, że zostało nam ostatnie 5 dni wakacji ? :c Zakupy szkolne już zrobione ? :D Bo ja z Anią chyba jutro idę więc spodziewajcie się w najbliższym czasie notki "Co nosze w torbie do szkoły" haha :)

A na dzisiaj przygotowałam dla was Outfit.. :) Mam nadzieje że się spodoba.








*Leginsy moro - Tally Weijl
*Koszula - Bazarek 
*Bokserka - House
*Trampki - Casus

To tyle na dzisiaj :) Piszcie czy wam się podoba.. :)
Buziaki ! 
Kasia :)




13 komentarzy:

  1. stylizacja na plus mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne legginsy, cała stylizacja bardzo ciekawa ;)

    zapraszam do mnie, nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz spodnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz mnie szybko poratować ? Zaraz wychodzę do klubu i totalnie nie wiem w co mam się ubrać. Pomocy ;< W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej sprawdza się jakaś ulubiona bluzeczka, obcisłe spodnie, leginsy albo spódniczka, wygodne butki na obcasie i jest ok :) nie zapomnij o jakimś żakieciku lub sweterku, na dworze zrobiło się chłodno :))

      Usuń
    2. dziękuje. Bardzo mi pomogłaś. :)

      Usuń
  5. Bardzo łanie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)