czwartek, sierpnia 15, 2013

W co się ubrać na... Randke :)

Witajcie kochane !
Wiele z Was prosiło żebym pokazała w co się ubrać na randkę.. Więc notka jest ale nie do końca wiem o jaką randkę wam chodzi.. Czy to kolacja w restauracji, czy spacer po parku, czy też kino.. pomysłów na randki są tysiące ! Więc nie bardzo wiedziałam co Wam pokazać.. ale postawiłam ubrać coś co pasuje na kolację przy świecach :)

W co się ubrać na randkę (kolacja w restauracji)


A więc w to co się ubiorę wymyślałam w 5 minut, ale to tylko dlatego że to pokazówka bo gdybym naprawdę miała iść do restauracji to myślałabym pewnie z godzinę.. jak nie więcej !

Co wybrałam? Klasyczną sukienkę - małą czarną z akcentem na dekolcie który dodaje uroku całości, do tego czarne szpilki z czerwoną platformą i srebrna biżuteria. :)


Jak wam się podoba taka stylizacja ? Bo ja sama nie wiem czy bym się tak ubrała czy może w coś innego.. przyszykowanie się do tych zdjęć zajęło mi może z 10 minut, a gdybym naprawdę miała iść na kolację do restauracji z moim chłopakiem to pewnie bym się stroiła z 2 godziny haha :)

Piszcie czy wam się podoba.. co byście zmieniły a co zostawiły :)
Czekam na Wasze opinie :) 

I piszcie co chcecie w następnej notce z serii "W co się ubrać na... " może tym razem randka tylko w innym miejscu.. tylko proszę Was, piszcie szczegółowo żebym nie musiała się domyślać o co chodzi tak jak w tym przypadku. 

Zachęcam do odwiedzania bloga, komentowania i obserwowanie. :) 
Zapraszam też na naszą stronę na FB - link LAJKUJEMY ! Już jest nas 115 ! :)
Przypominam o KONKURSIE !!
Buziaczki, Kasia :)

31 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja. Taka prosta, ale niezwykle elegancka. :D Zastanawiam mnie tylko ilu współczesnych mężczyzn zaprasza kobiety na kolacje przy świecach...

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty również fajnie piszesz :) Jasne, obserwujemy :) Ja już :>
    juliee-juli2001.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie,że obserwujemy :D Już zaobserwowałam :)

    Masz strasznie ładne włosy :) Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne. :)

    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny strój na randkę, bardzo kobiecy :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :D
    Prosto i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się bardzo podoba, seksowna ;) a odkryte ramiona robią swoje ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie założyłabym coś podobnego, gdybym na randkę miała okazje ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie wygląda super:)
    Obserwuję, bo mi się tu podoba, a co! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, sukienka nie w moim goście ale podoba mi się. Najbardzie podoba i się "to coś" przy dekolcie. (przepraszam, ale nie wiem jak to nazwać) Wspaniale współgra z bransoletką. Bardzo mi się podoba. :D

    http://my-life-your-problem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja fajna ale na pierwszą randkę też. ;> Bo u mnie mogłaby się skończyć śniadaniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lajknęłam już zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi sie podoba bardzo bardzo :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się taka stylizacja podoba i pasuje na randkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :)
    Prosto, a elegancko :)
    Może tym razem w co się ubrać na randkę-spacer po parku

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie wyglądasz w tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły

    juliania1219.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :) Idealna na taki wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I simply could not depart your site before suggesting that I really loved
    the usual info an individual provide for your guests?
    Is going to be again incessantly in order to inspect new posts

    Visit my blog AdeleSFetsko

    OdpowiedzUsuń
  20. continuously i used to read smaller content which also clear their motive, and
    that is also happening with this paragraph which I am reading now.


    my homepage: EveretteHIllovsky

    OdpowiedzUsuń
  21. No matter if some one searches for his vital thing, thus he/she desires to be available that in detail,
    so that thing is maintained over here.

    My website :: DemetriceQLeho

    OdpowiedzUsuń
  22. This is my first time pay a visit at here and i am really
    impressed to read all at single place.

    Also visit my blog post :: DaniellaSEngholm

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)