piątek, sierpnia 16, 2013

Wróciłam ^^



Cześć moi kochani ! :) Wróciłam do was z przepięknej, przecudownej Grecji ! Powiem wam tyle, zakochałam się w tym miejscu. Szczególnie spodobało mi się na wyspie Skiathos, która była moim największym marzeniem <3 Jestem dzisiaj z wami żeby podzielić się wrażeniami i pokazać parę fotek.

Krótkie streszczenie :)
Jak bym chciała powiedzieć wszystko to bym zwiesiła cały internet :D 

Grecja jak to Grecja, upał, zero chmur, bardzo ciepły klimat, wspaniali ludzie, wszędzie dookoła uśmiechy i serdeczność, piękna turkusowa woda, białe domki, spadające gwiazdy, delfiny, meduzy, jeżowce, góry, sałatki greckie, Zorba, słona woda, opalone ciała, kluby na plaży, gorące noce, hotel LiLaLo, przyjaciele, miłość, wyspa Skiathos <3. Spełnienie moich najskrytszych marzeń........30h..........i jestem w domu :))

Prezenty jakie przywiozłam to oczywiście oliwki dla tatusia i oliwa z oliwek dla mamy, no i magnes na lodówkę oraz wódkę Ouzo z flagą Grecji i kieliszkami.


Większą paczkę zrobiłam Kasi. Przywiozłam jej : Torbę, Grecką koszulkę, okulary Ray-Ban, jej ulubione gumy do żucia ,wisiorek z muszelką, bransoletkę Paralia oraz wisiorek z literką W (od imienia chłopaka ) :)








Jak widać koszulka się spodobała :D





Sobie nakupiłam też parę drobiazgów :) 

Album do zdjęć :)

Breloczek :)

Zegarek :)

 

Szkatułkę :P



Okulary Ray-Ban :)
 

Grecki ręcznik :D
 


Z naszych gadżetów to było na tyle :) Teraz podzielę się kilkoma fotkami żeby nie było że kłamię o tych widokach :)) To patrzcie i podziwiajcie a ja się z wami żegnam !:))
 Buziaki !!
Ania :*















ENJOY <3

Polub nas na facebooku ! - link

35 komentarzy:

  1. Brylok i zegarek :) Dziewczyny pomóżcie ! Mam jutro rozmowę kwalifikacyjną w kinie Helios i nie bardzo wiem jak się ubrać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubierz się przede wszystkim wygodnie i z klasą :) Myślę że na lato super by się sprawdziła jakaś ulubiona spódniczka do tego jakiś top i sweterek lub jakiś jasny żakiecik. Buty na obcasie i jest super ! :) Nie zakładaj zbyt dużego dekoltu i za krótkiej spódniczki, wiesz przecież że najważniejsze jest pierwsze wrażenie ;)
      POWODZENIA :)

      Usuń
  2. *.*! Także w tym roku byłam w Gracji, w miejscowości blisko Paralii, a co najważniejsze byłam na Skiathos! Cudowne miejsce ♥ Czytając moje lipcowe posty na pewno natkniesz sie na zdjecia ze Skiathos :)
    makelifecrazier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tam cuuudownie ! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też by mi się spodobała, gdybym była na miejscu Kasi. :D Przepięknie jesteś opalona, świetne zdjęcia. :) Nic tylko zazdrościć takiego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oki ja juz obserwuję, czekam na cb :3 zdjęcia są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow pozazdrościć!! Pięknego koloru nabrałas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opaleniznę masz piękną! :) A szkatułka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach zazdroszczę :) Na prawdę piękne widoczki super ! A gadżety piękne ! :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia! Masz przepiękną opaleniznę. Również chciałabym pojechać do Grecji ;)

    +oczywiście możemy się obserwować. Zaobserwuj i możesz być pewna, że ja zrobię to samo;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko pozazdrościć wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy przywiozłaś;)
    Zdjęcia są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja opalenizna *.*
    Zazdroszczę :) Tak w ogóle to zazdroszczę KAŻDEMU kto był za granicą:) ja nie byłam nigdy...

    obserwuję
    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny blog!

    Obserwujemy? http://takimamkaprys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetną masz opaleniznę! :) zazdrtoszczę :))
    Bardzo fajne rzeczy przywiozłaś :))

    Pozdrawiam. ;*
    Jasne, ja już obserwuję, teraz Twoja kolej ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszulka. Ja byłam w Hiszpanii (na Wyspach Kanaryjskich), ale nie było takich ślicznych ;/

    Jasne, że obserwujemy. Ja już i teraz czekam na Twój rewanż. :)
    Buziaki.

    *Annffashion*
    http://annffashion.blogspot.com/
    Facebook: Annffashion (zachęcam do lajkowania)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że wakacje się udały :) Breloczek i zegarek to mój hit :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Album na zdjęcia jest świetny. Dobrze, że wyjazd się udał.
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w Grecji byłam kilka lat temu.. piękny kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kraj!:) Zazdroszczę takich wakacji:))
    Mega jest ta koszulka!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Grecja jest przepiękna, uwielbiam ich domki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :) też byłam w tym roku na wakacjach w Grecji :) i też zakochałam się w tym kraju :D na jakiej wyspie byłyście?
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  22. ile zapłaciłaś za raybany?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łaska odpisać?;/

      Usuń
    2. Dużo. Gdyby nie ta krzywa minka to bym ci powiedziała dokładnie.

      Usuń
  23. bardzo chciałą bym odwiedzić to miejsce;)

    ładny strój kąpielowy ;P

    Obserwuję, zapraszam do mnie ;)
    http://mietowyeden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne zdjęcia, ręcznik również :)
    Oczywiście, że obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)