piątek, sierpnia 23, 2013

Zdjęciowoo :)

Witajcie kochane ! :) Jak minął dzień ? Bo mi całkiem całkiem.. właśnie wróciłam z zakupów <3 w następnej notce pokaże wam co kupiłam a na dzisiaj przygotowałyśmy dla was parę zdjęć z naszego ostatniego wyjścia.. mam nadzieję że Wam się spodobają.

Na początek pokaże mój makijaż :)


A teraz reszta  moich zdjęć ! :)










No dobra starczy.. teraz czas na zdjęcia Ani :)







A teraz coś razem :)



To tyle na dzisiaj :) Piszcie czy zdjęcia się podobają :)
Buziaczki!

15 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! I oczywiście świetne stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje drugie zdjęcie jest cudowne. Ale Ani pierwsze wygrywa wszystko! Jesteście piękne:*

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG ! Jakie śliczne zdjęcia... normalnie jak profesjonalna sesja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia ! *.*
    Drugie zdjęcie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania błagam idź na modelkę. Jesteś świetna, Kasia zresztą też. I Aniu masz piękne włosy. Pozdrawiam W.

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaz przecudowny! Ania ma super buty, jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia dziewczyny :) Makijaż super! buty Ani świetne a Kasia -super bluzeczka:)
    Poza tym dziewczyny jakie Wy macie figury...tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu wyglądasz jak profesjonalna modelka ! *.* Ania też bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne dziewczyny, piekny wroclaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, podoba mi się! ;)

    bellabigheartit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)