poniedziałek, września 16, 2013

W co się ubrać na... rozmowę kwalifikacyjną :)

Cześć kochani :) Jak wam mijają pierwsze dni odczuwalnej jesieni? Jeszcze kalendarzowe lato, ale ja niestety już go nie czuję. Dni ponure, szybko robi się ciemno, często pada...bardzo tego nie lubię, dlatego pocieszam się szperaniem w internecie i wyszukiwaniem nowych sklepów z ubraniami i butami. Przecież zakupy to najlepszy przyjaciel kobiety.

,,Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy''-tak powiedziała Marylin Monroe i w zupełności się z nią zgadzam, to moje motto. Natknęłam się jakiś czas temu na super sklep z ciuchami, a mianowicie
www.preska24.pl, gdzie można na prawdę stylowo się ubrać. Nie jest drogo, zakupy nie są skomplikowane, bo nawet nie trzeba wychodzić z domu, wystarczy jeno kliknięcie i możemy wejść w posiadanie którejś z tych cudnych rzeczy.
Po lewej stronie u góry naszego bloga możecie zobaczyć logo firmy, kliknijcie a przekieruje was od razu na stronę tego super sklepu! Jeśli chcecie chodzić ubrane niemalże jak gwiazdy Hollywood, wchodźcie do sklepu presKA i kupujcie. Polecam w 100 %.



A dziś przygotowałyśmy dla was kolejną stylizację z serii
 ''w co się ubrać na..."- ROZMOWĘ KWALIFIKACYJNĄ  :)

Rozmowa kwalifikacyjna to bardzo ważne wydarzenie w naszym życiu. Zaczynający się nowy etap, praca. Każdy z nas wybierający się na taką właśnie rozmowę jest zestresowany i chce jak najlepiej wypaść przed być może nowym szefem czy kierownikiem. Nie należy w takich sytuacjach ubierać się bardzo kontrowersyjnie, bo to może wystraszyć pracodawcę. Musimy być przede wszystkim schludni, eleganccy i zadbani. Makijaż nie powinien być zbyt mocny, człowiek u którego szukacie pracy oczekuje od was miłej aparycji i uśmiechu, niekoniecznie zbyt dużej ilości szminki czy podkładu, który z was spłynie pod wpływem wysokiej temperatury.


Pokażę wam jak ja ubrałabym się na własną rozmowę kwalifikacyjną .



 Makijaż jaki wykonałam- podkreślający urodę :)

 Pamiętajmy też o ładnym zapachu:)
Ja postawiłam na słodki City rush AVON.





SPODNIE - Stradivarius
BODY- Stradivarius
TORBA- Orsay
KOTURNY- Stradivarius
BRANSOLETKA - prezent urodzinowy :)

Piszcie co myślicie na temat mojej stylizacji. Ja postawiłam na jasne barwy, dlatego że wydają mi się bardziej pozytywne i optymistyczne, a poza tym źle się czuję w ciemnych kolorach.

Komentujcie i zapraszam do obserwowania :)

Buziaki :*
Ania




10 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba, wygladasz świetnie w takich kolorach, ale całość wydaje mi się trochę za mało oficjalna jak na rozmowę kwalifikacyjną. :-D

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula cudowna, ale ja bym do tego założyła ołówkową spódnicę:)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladasz:D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sklep, ale nie mogę znaleźć spisu z ubraniami (bluzki, spodnie, swetry..)

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym pewnie założyła czarną spódniczkę i koszulę, ale twój zestaw też bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem brakuje paska

    OdpowiedzUsuń
  7. jesli mowimy o prawdziwych zasadach obowiązujacych na rozmowie kwalifikacyjnej, to ten stroj jest zdecydowanie za malo oficjalny. 1) koszula nie powinna miec tak podwinietych rękwów, typowo dla old-schoolu. nie dodaja one schludnosci ubraniu. 2) buty, powinny miec zakryte palce, dwa na pewno nie na koturnach o takiej fakturze, nie sa legenackie - ładne, ale bardziej nadaja sie do letniej sukienki, spodenek, nie do oficjalnego stroju 3) koszula powinna byc wyjętęta, albo wlozona w spodnie i pasek do tego 4) torba nie powinna byc przelozona przez ramię, to rowniez wyglada dosc szkolnie, lub w stylu casual, 5) jestes bardzo piękna dziewczyną :) powodzenia w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)