niedziela, września 22, 2013

Wrocławianka w Obiektywie :)

Cześć moi kochani ! :) Jak wam mija weekend ? Mi bardzo dobrze, wręcz baardzo dobrze. W piątek byłam na sesji zdjęciowej do magazynu wrocławianka w obiektywie . Zdjęcia pojawią się najprawdopodobniej w poniedziałek :) Zapraszam do polubienia ich  strony na Facebooku  i oczywiście do obejrzenia moich zdjęć na stronie czasopisma. Pokażę wam dziś jak wyglądałam podczas sesji i w jakim stylu były zdjęcia gdyż zabrałam ze sobą swojego chłopaka żeby zrobił mi parę fotek specjalnie dla was ! Zdjęcia były wyjątkowe, nie było typowego dla sesji studia, odpowiedniego oświetlenia i dobrych warunków, bo plan zdjęciowy był po prostu na ulicy.  Zdjęcia trafiły do konkursu na kalendarz 2014 roku.

Moje "Steet Fashion"  :)








SWETEREK- BikBok
BUTY- Vubu.pl
SPODNIE- Reserved
KURTKA- Stradivarius
ZEGAREK- Prezent :)
TORBA- Mohito

Piszcie jak wam się podoba moje połączenie luzu z elegancją :)
Komentujcie, obserwujcie i odwiedzajcie nas częściej ! :)

Buźka !
Ania :*





15 komentarzy:

  1. sliczne zdjecia :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te buty *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te buty *o*
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)


    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny look ;) bije od Cb bardzo pozytywna energia na tych zdj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super foty a Wrocław uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wygladasz:)

    Zapraszam do mnie :)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, a uśmiech jest do niej najlepszym dodatkiem. :) Nie podobają mi się jedynie buty, nigdy takich nie lubiłam i zdecydowanie nie rozumiem ich fenomenu.

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgodzę się, połączenie idealne. Jednak do mojego gustu najbardziej przypadła mi koszulka i skóra.:)

    Zapraszam do siebie.
    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo boję się zakupów butów przez internet.Czy buty z vubu.pl są wygodne i godne polecania ? czy to po prostu tandeta z internetu ? mogę śmiało je sobie zamówić ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)