poniedziałek, października 28, 2013

Outfit :) 28.10.2013

Cześć kochane ! Jak Wam minął dzień ? Bo ja osobiście nie nawidze poniedziałków!
Tak jak obiecałam dodaje notkę. Pokaże Wam jak byłam dzisiaj ubrana w szkole :) Czyli...
 Outfit of the day ! 


Leginsy - Reserved 
Koszula(Prezent od chłopaka) - House
Buty - CCC
Naszyjnik - eFoxcity 

Na dzisiaj to wszytko, przepraszam że ostatnio tak rzadko piszemy ale nie mamy dużo czasu.. Nauka - sami rozumiecie najlepiej ! :)
Tutaj jeszcze macie zdjęcie w powyższej stylizacji (nie wyjściowe ale jedyne w tym ubraniu).




Buziaczki ! 
Kasia 



13 komentarzy:

  1. śliczne to zdjecie ostatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula świetnie na tobie leży, ja przymierzając ją nie miałam takiego szczęścia ;< a jest śliczna :D chłopak ma gust. / W

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog
    http://darka-blogg.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz zabójcze oczy :) Zapraszam do siebie ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za komentarz :)
    bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    + jasne, daj znać jak się dodasz, a na pewno zrobię to samo :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna stylizacja,wyglądasz na prawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz:)
    ja już obserwuje i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jasne, możemy obserwować ;D
    ja juz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie podoba mi sie drapienie i kobieco
    zapraszam do siebie nattalja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz!

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)