piątek, października 11, 2013

Outfit of the day :)

Siemka ! :) 
Jak tam humorki ?! :) W końcu mamy weekend ! Cieszycie się ? Bo ja bardzo! :) Ale chyba będę chora bo mnie gardło boli bardzo.. Jednak poświęciłam się dla Was i wyszłam przed chwilą z Anią na dwór i porobiłyśmy parę zdjęć żeby dodać jeszcze dziś Outfit. :) Mam nadzieje że się spodoba.. (Wybaczcie moją nie ogarniętą twarz, ale nie chciało mi się poprawiać po szkole i jest jak jest )







Koszulka - H&M
Spodnie - Reserved
Buty - Casu
Sweter - Vero Moda

W najbliższym czasie Make Up Prima Sort przejdzie małą metamorfozę, o której już wspominałyśmy .
Mianowicie zmieni się nazwa i wygląd bloga, w nawiązaniu do innego typu notek jakie dodajemy. Jeśli macie jakieś propozycje to piszcie w komentarzach. (Nazwa ma być związana z modą ) .

Już nie długo pojawi się notka "Jak dbać o figurę w jesienne dni" Mam nadzieje że się spodoba ! :)

Zachęcam do częstego odwiedzania bloga, komentowania i obserwowania ! :)

Polub nas na Facebooku
Buziaczki ! Kasia :)
Buziaczki ! Kasia :)

14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!
    Ale jesteś chuda:)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w jakim programie przerabiacie zdjęcia ? Pytam bo zdjęcia z lampą zazwyczaj nie są ładne a tu wyglądają świetnie.
    Super outfit !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoshop :) Ale tylko rozjaśniłam troszkę te zdjęcia bo wyszły w miarę wyraźnie :)

      Usuń
  3. Chciałaym te buty :3

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. outfit świetny:) a można wiedzieć ile sweterek kosztował?

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna stylizacja <3 Pieknie wygladasz :) Obserwujemy?
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Would you also like our facebook fan page? www.facebook.com/fashfabx

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny outfit ale chyba najbardziej spodobały mi się buty :)


    karolina-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Po co wam blog modowy skoro każdy "outfit" jest taki sam. macie jedne spodnie na dwie ? >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż mi dwa takie same Outfity to Ci uwierzę. Nie mamy jednych spodni na nas dwie tylko mamy takie same - jakbyś nie zauważył/a to mamy całkiem inne figury. Prowadzimy bloga bo to lubimy i bardzo dużo osób go czyta i obserwuje co potwierdzają statystyki do których tylko my mamy wgląd. :) Mamy bardzo dużo czytelników nie tylko z Polski ale też z wielu innych krajów. Jeśli Ci się blog nie podoba to po prostu tu nie wchodź. My pisać nie przestaniemy bo za dużo osób na nas liczy i za bardzo to lubimy :) a na koncie mamy już dużo sukcesów związanym z tym blogiem !

      Usuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)