środa, listopada 13, 2013

NOWOŚĆ na blogu ! :)

Witajcie !
Piszę dzisiaj do Was z pewną propozycją. Jak już wiecie (albo nie wiecie) poszłam do szkoły w kierunku projektowania i grafiki komputerowej, w związku z tym postanowiłam wprowadzić małą nowość na blogu. Mianowicie Nagłówki na zamówienie. Oczywiście nie jestem profesjonalistką, ale lubię to robić, a z każdą lekcją uczę się czegoś nowego! :) 

Jak zamawiać ?!
Chcąc zamówić u mnie nagłówek wystarczy napisać w komentarzu (pod tym postem) jaki nagłówek chcecie (kolory, tematyka, zdjęcia ) lub napisać, że wysłaliście do mnie maila i tam wszystko dokładnie opisaliście lub wysłaliście zdjęcia które mają znaleźć się na Waszym nagłówku. W zamian za nagłówek wystarczy umieścić nasz baner, dodać nas do obserwatorów i polecić nasz blog w jednym z waszych postów. :) 
Żeby Wam ułatwić sprawę na górze znajdziecie nową zakładkę - " Nagłówki na zamówienie" wystarczy tam wejść i zamówić nagłówek :)

Nasz baner :)








A tutaj macie kilaka nagłówków mojej roboty :)








No i oczywiście 
nasz aktualny nagłówek :)

Piszcie w komentarzach czy pomysł Wam się podoba!
A no i bym zapomniała ! Macie jeszcze zdjęcie w makijażu który wykonała wizażystka "Artdeco" :)

















Czekam na zamówienia!
Buziaczki, Kasia :)

30 komentarzy:

  1. Super naglowki :) az szkoda ze nie man bloga : P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Świetny blog, cieszę się, że mogłam tu trafić :) Chętnie zamówię nagłówek, bo mój jak sama widziałaś, nie powala :) Chciałabym żeby znalazły się w nich wszystkie rzeczy, którymi się interesuję. Gotowanie, książki, blog (laptop), filmy no i oczywiście jakiś akcent ślubny :) Mogłabyś coś takiego wymyślić? Nie chcę, żeby zawierał adres bloga tylko nazwę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do kolorów to niech zostanie czarno biały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś fajnego wymyślić i zrobić nagłówek jak najszybciej :) Jak będzie gotowy to odezwę się u Ciebie na blogu :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. madalena9219@gmail.com
      Pewnie, że polecę, bo warto tu zaglądać! :)

      Usuń
  4. Mi się podoba ostatni nagłówek i byłoby super jakbyś taki mi zrobiła <3 z napisem sandicious i też mniej więcej w takiej tonacji kolorów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo mogę zrobić Ci taki nagłówek jak my mamy, tylko musisz mi wysłać zdjęcia które mają się tam znaleźć (dobrej jakości)
      E-mail : kasia.beloniak@gmail.com
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. ooo..! Masz super kierunek studiów-zawsze podobało mi się jak ktoś projektował, tworzył.. Ja nigdy do tego talentu nie miałam plastycznego,a teraz jak są komputery, programy to nawet jakiejś ogólnej ogłady co do czego dodać.. :D Także moje gratulację, chylę kolana! :)

    Co do nagłówka-bardzo fajna propozycja, ale ja mam bloga kulinarnego, nie wiem, czy to pasuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do bloga o każdej tematyce pasuje nagłówek :) Ale czy go chcesz zależy od Ciebie :) Jeśli będziesz zdecydowana daj znać :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. a mogłybyśmy się umówić, że np.: zrobisz projekt i ja zdecyduję, czy nie za bardzo?

      Usuń
    3. Jak tylko znajdę chwile to na pewno coś pomyśle :)

      Usuń
    4. suuper! :D To ja będę czekać! :D

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe i ładne nagłówki :) Myślę, że niedługo zechcę trochę zmienić wygląd mojego bloga, więc chętnie zwrócę się o pomoc do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za miły komentarz. Bardzo ładne nagłówki, jeśli coś wymyślę to na pewno się zgłoszę . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super ; ) Muszę pomyśleć nad kospektem i na pewno się zgłoszę ; ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne nagłówki :>
    A ty masz świetne włosy *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale sliczne nagłówki ja bym też poprosiła. Chciałabym żeby tam znalazł się napis AgnieszA i kocham urodę kolory według Twojego gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero zobaczyłam Twój komentarz u mnie :):) a nagłówek zobaczyłam u Em zanim sprawdzilam swojego bloga. :) Bardzo mi miło że odwiedziłaś mojego bloga. I bardzo bym chciała nagłówek. :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Świetny blog, a nagłówki naprawdę super. Zazdroszczę :) Jak coś wymyślę, też się zgłoszę po nagłówek:)
    Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Halo halo!! :P Czekam na jakąś decyzje o nagłówku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój zagłówek jest już gotowy :) Przepraszam że tak długo to trwało, ale miałam zawalony tydzień nauką :C

      Usuń
    2. A ja wszystko rozumiem tylko chciałam się przypomnieć. Ju napisałąm Ci na pocztę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Hej świetny blog !! :)
    Jeśli chcesz obserwacje za obserwacje to pisz :)
    http://queenfordesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne nagłówki ;) jak będę potrzebowała, to się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hej , napisałam do was maila odnośnie nagłówka :)
    Czekam na odowiedz :*

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Mogłabym zamówić nagłówek na mój nowo powstały blog :) Napis PAULINYEA i w srodku literek zdjecia cos podobnego do waszego aktualnie :) Kolory pastelowe i neonowe i kilka zdjec ktore mam na blogu a reszte zostawiam to tobie :) Z gory dziekuje i napewno sie odwdziecze :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym była zainteresowana,a to za darmo robisz?

    OdpowiedzUsuń
  19. This is my first time pay a quick visit at here and i am
    really impressed to read all at single place.


    My homepage AlysaKPentz

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey! I understand this is sort of off-topic but I needed to ask.

    Does running a well-established blog such as yours take
    a massive amount work? I am completely new to
    writing a blog however I do write in my journal on a
    daily basis. I'd like to start a blog so I can easily share my own experience
    and feelings online. Please let me know if you have any kind of ideas or tips for
    new aspiring bloggers. Appreciate it!

    My web-site; CharmainWKuske

    OdpowiedzUsuń
  21. I believe everything said was actually very logical. But,
    what about this? what if you composed a catchier title?
    I ain't suggesting your information is not good., but what if you added something that
    grabbed folk's attention? I mean "NOWOŚ� na blogu ! :)" is a little vanilla.
    You should look at Yahoo's front page and see how they write post headlines to grab viewers interested.
    You might add a video or a picture or two to get people excited about everything've written. Just my opinion, it might make your blog a little livelier.


    Feel free to surf to my webpage - EveretteDDashnaw

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)