poniedziałek, listopada 04, 2013

Outfit 4.11.2013

Witajcie kochani ! :)
Jak Wam poniedziałek minął ?
 Bo ja to się cieszę, że już się prawie skończył bo tak jak już mówiłam nie lubię poniedziałków ! :) Prawie cały dzień spędziłam przy zeszytach :c ale na umilenie nauki zajadałam Magic Starsy <3 haha i od razu świat staje się piękniejszy :)












Na dzisiaj mamy dla Was Outfit... Pomęczyłam trochę Anie zdjęciami jak sobie czytała :)
A więc komplet wygląda tak ! :)


Leginsy - Tally Weijl
Sweter - H&M
Buty - Vuby
Zegarek - Prezent (nie wiem gdzie kupiony)

Mam nadzieje, że Wam się podoba taka stylizacje.. teraz macie kilka Ani zdjęć w tym Ubraniu :)









 To tyle na dzisiaj.
Polub nas na Facebook u

Buziaczki, Kasia :)

10 komentarzy:

  1. ale ładnie !!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super połączenie kolorów i fajny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze świetnie.
    Macie może jakąś sprawdzoną stronę, na której są dobre gatunkowo rzeczy ? chodzi bardziej o mode męską. (prezent dla chłopaka ).
    pozdrawiam Magda .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie kupujemy ubrań przez internet więc nie pomożemy. :(
      Również Pozdrawiamy ! :)

      Usuń
  4. Fajne leginsy gdzie moge takie dostac?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tally Weijl :) Ale nie wiem czy jeszcze są.. były kupowane jakiś miesiąc temu :)

      Usuń
  5. Oooo w koncu ten sliczny sweterek z outfitu :D a gwiazdki sa przepyszne !

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny zegarek <3

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    ps. Klikniesz u mnie w link sheinside ? Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz, sweterek cudny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo! Kocham takie swetry. Pięknie w nim wyglądasz.
    Zapraszam do mnie na małe rozdanie.
    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)