niedziela, listopada 10, 2013

Outfit of the day - paski :) 10.11

Witajcie kochane ! :)
Jak Wam mija niedziela ? Bo mi bardzo miło. Korzystając z ładnej pogody znalazłam chwilę czasu i przygotowałam dla Was Outfit.. Jednak jest w nim coś innego niż zwykle, a mianowicie dzisiejszy komplet jest ze spódniczką co u mnie jest dość nie spotykane. :) Co tu więcej mówić.. zapraszam do oglądania.


Buty - Casu 
Spódniczka - H&M
Koszulka - H&M
Komin - House 

A teraz kilka zdjęć w tej stylizacji :)






W najbliższym czasie przewidujemy jakiś konkurs :) Mamy nadzieję, że będzie dużo chętnych ! 
Piszcie w komentarzach czy Outfit Wam się podobał czy nie.. ewentualnie co byście zmieniły :)

Buziaczki! 
Kasia :)

10 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Outfit jest nijaki i nie chce wam ubliżyć ale po prostu wyrażam swoją opinie bo ogółem czytam wasz blog i bardzo go lubię. / M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się raczej wydaje ze jest wlasnie bardzoo bardzo fajny i taki juz bardziej modowy i awangardowy :) zawsze jest ladnie ale widac juz ze to porzadny blog i dziewczyny maja wyczucie i super gust!! Nijaki ? Nie zgadzam sie :) MAlina

      Usuń
    2. Ej fajna ta spodniczka skad ?:)) wydaje mi sie czy ona ma asymetryczny ksztalt ?:)

      Usuń
    3. Tak, ma :) Z tyłu jest dłuższa a z przodu krótsza :)
      Z H&M

      Usuń
  3. Ciekawe miejsce. Nie znam się ani jakoś szczególnie nie interesuję się stylizacją, ale fajnie to wszystko wygląda. I na pewno polecę bloga komuś kto w tym "siedzi". Piszcie dalej, świetnie że zajmujecie się czymś takim. Gratuluję wyboru szkoły. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się Twój zestawik ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny? Gdzie się podziewacie? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszamy że tak długo nic nie dodajemy, ale nie mamy ani chwili czasu. :( Jutro postaramy się napisać notkę !
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)