środa, grudnia 04, 2013

Outfit na luzie :)

Witajcie kochane !
Na samym początku chciałyśmy Was bardzo przeprosić, że tak długo nic nie dodawałyśmy, ale naprawdę nie miałyśmy czasu... Nauczyciele są bez litośni ! Postaramy się pisać częściej.
Na dzisiaj przygotowałyśmy dla Was Outfit. :) Koszula w kratkę i leginsy to zwyczajna luźna stylizacja na co dzień. Leginsy we wzorki to jedna z moich ulubionych rzeczy z mojej garderoby. :) Podobno poszerzają one nogi, ale ja tego nie zauważam i naprawdę je lubię! Do nich wybrałam czerwoną koszule w kratkę aby nie było zbyt monotonnie. :) Na szyi mam wisiorek który dostałam jak miałam 3 latka od mojego kuzyna jako pamiątkę z Afryki. Uważam, że ten mały słonik dodaje uroku całej stylizacji :) Na wierzch ubrałam jeansowy bezrękawnik. A teraz zostawiam Was ze zdjęciami. Mam nadzieje, że Wam się spodoba. :)






Przypominam o konkursie - KLIK
Buziaki, Kasia ! :)


21 komentarzy:

  1. Dziewczyny, to chyba pierwsza Wasza stylizacja, która nie przypadła mi do gustu. Wydaje mi się, że całość gryzie się ze sobą. No ale to tylko moje zdanie. :) Piszcie więcej bo tęsknię. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez bezrękawnika lepiej, tak jak już wcześniej ktoś napisał- całość gryzie się ze sobą :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się ma takie nogi to nic ich nie pogrubi, ziom ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt.. grubsze już nie mogą być haha :D

      Usuń
    2. No, dokładnie :/ ;* A tak wgl to gdzie kupiłaś te legginsy i czy dawno? xD Szukam jakiś fajnych i duupa ;x

      Usuń
    3. W Tally Weijl już dosyć dawno... ale one tam często są :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja dziewczyny ! :D Podobają mi się takie leginsy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ty jesteś śliczna ! <3 i jaki brzuch ! <3 <3 <3
    Bardzo mi się podoba cała stylówka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleś ty śliczna :* leginsy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czuję swięta przez te leginsy *.* świetnie bo kocham świeta !!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna stylizacja, i dobrze w niej wyglądasz, dziękuję za odwiedziny na moim blogu, dodaję do obserwowanych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super połączenie kraciastej koszuli z wzorzystymi leginsami :D A makijaż to już w ogóle bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes ładna dziewczyną która potrafi sie świetnie ubrać, ale zrezygnuj z tych emu
    strasznie te buty cie szpecą!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna koszula, jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja taka fikuśna :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam czerwone koszule!♥
    a legginsy we wzorki to moje must have ;) właśnie szukam odpowiednich (czyt. jakie wpadną mi w oko)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)