wtorek, grudnia 10, 2013

W co się ubrać na... Imprezę :)

Dobry wieczór! :)
Jedna z czytelniczek poprosiła nas żebyśmy pokazały stylizacje na imprezę. Mam nadzieję że troszkę pomożemy Ci w wyborze ubrania. :)
Od tego jak się ubierzemy na imprezę zależą trzy rzeczy :
- Jaka to impreza (klub, domówka itp. )
- Nasz styl/gust
- Nasz humor !

Pamiętajcie, że na imprezę możemy się ubrać różnie ! Zaczynając od spodni z T-shertem kończąc po sukienki... każda stylizacja jest dobra i w pewnym sensie pokazuje naszą osobowość. :) Bardzo ważną role odgrywają dodatki i Make Up ! Ze zwykłych ubrań możemy stworzyć super zestaw na imprezę dodając tylko coś ciekawego na szyje, kolczyki, buty na obcasie i może jakiś błyszczący paseczek. Jeśli chcecie się wyróżniać, a wasze ubranie nie są zbyt rzucające się w oczy warto poeksperymentować z makijażem. Przykłady - KLIK, KLIK, KLIK .
Stylizacje jakie wybrałyśmy są tylko przykładami.
(Wybaczcie moją nie ogarniętą twarz, ale nic mi się nie chciało robić po szkole..)

1.Czarna spódniczka + błyszczący top


2.Sukienka

3.Sukienka z cekinami

4.Leginsy + Golf

Buziaki, Kasia :)


11 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia stylówa na imprezę? nie podoba mi się;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałam, że ja bym się tak ubrała :) to są tylko przykłady.. moim zdanie odpowiednie bo na imprezę nie trzeba iść z dekoltem i gołymi nogami :) Każdy ubierze się tak jak lubi :)

      Usuń
  3. poproszę o posta z ćwiczeniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W stylizacji nr 3 zainspirowała mnie spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka gdzie kupiona? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecia stylizacja jeste najlepsza <3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecia stylizacja jeste najlepsza <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie 1 i 3 są genialne. Sama mogłabym tak szaleć cała noc :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)