piątek, grudnia 06, 2013

W co się ubrać na... Kolację w restauracji

Dobry wieczór!
Jak Wam dzień minął ? Święty Mikołaj do Was przyszedł ? :)
Ja z okazji mikołajek byłam w kinie z klasą na Igrzyskach Śmierci i bardzo wam polecam ten film :) Naprawdę warto obejrzeć. :)
Ale wracając to tematu notki.. Arek (Ani chłopak) z okazji mikołajek zaprosił Anie na kolacje w restauracji. Korzystając z okazji porobiłam jej parę zdjęć żeby tutaj dodać. :) Wyglądała naprawdę ślicznie.. sami zobaczcie i oceńcie. :)









A tutaj macie makijaż :)



No i były zaręczyny ! :**



Piszcie śmiało czy Wam się podoba, a co byście zmieniły :)
Przypominam o Konkursie !! - KLIK
Buziaczki, Kasia :)


23 komentarze:

  1. Śliczną ma urodę:) Bardzo ładnie wygląda i strasznie spodobały mi sie buty,są cudowne:)Nic bym nie zmieniała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygladasz :)
    Ja bym nic nie zmieniła :)
    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. pomijam całą cudną stylizację .. - jesteś prześliczną dziewczyną !

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie pytanko.. gdzie siostra kupiła te kozaczki? są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny post :)))
    obserwujemy? jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu! <3

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie wyglądasz:)
    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zareczyny na poważnie? :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Adorei as fotos! ;)

    Agradeço o convite, mas sou do Brasil. Não sei se daria certo!

    Ótimo domingo!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się! Wyglądała bosko! I te oczka! :)
    obserwuję:*
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing combo!!!
    Would you like to follow each other on GFC and FB?

    OdpowiedzUsuń
  12. Potrzebuję stylizacji na imprezę :D jakiejś nieskomplikowanej . Pomóżcie! Mandarynowawaw <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ale jesteś piękna! dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  14. A przepraszam, źle doczytałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam u http://paulinye.blogspot.com/ Twój nagłówek dla niej, super robota ;-) jak będzie możliwość to też Cię z chęcią poproszę jak blog się troszkę rozwinie ;-) + zapraszam do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny pierścionek - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)