poniedziałek, stycznia 06, 2014

Makijażowoo

Witajcie kochane ! Jak to wolne szybko minęło, prawda ? :( Ja jestem wykończona, cały dzień spędziłam nad książką od historii bo jutro mam sprawdzian. Jednak znalazłam chwilę żeby tu zajrzeć. Stwierdziłyśmy wczoraj z Anią, że dawno nie było tu makijażu więc trzeba coś dodać. :)

Makijaż jaki Ania na mnie wykonała to takie delikatne smoky eyes. Lekko przydymione oko w odcieniach szarości. W zewnętrznym kąciku oka skupienie koloru czarnego który w środkowej części powieki przechodzi w srebro, rozświetlenie wewnętrznego kącika i koniec filozofii :) Nic trudnego, szybki i efektywny makijaż, ale czy Wam się podoba to już nie mnie oceniać :)

Zostawiam Was ze zdjęciami. :)







Buziaczki, Kasia :)
POLUB NAS NA FACEBOOKU - KLIK

7 komentarzy:

  1. Wow zdjęcia są mega !! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hi! nice blog!
    follow to follow?
    let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękna ! :) Makijaż też cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakim aparatem robicie zdjęcia ? /M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy w jakimś programie przerabiacie zdjęcia ? Jak tak to jakim ? :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)