czwartek, stycznia 02, 2014

Outfit 2.01.2014 :)

Cześć kochani ! :)
Jak Wam się udał Sylwester ? Bo ja się wytańczyłam za wszystkie czasy! Nogi bolą mnie do dzisiaj co znaczy, że bawiłam się świetnie. :) Na dzisiaj mam dla Was Outfit, a na koniec dodam kilka zdjęć w sylwestrowej stylizacji :)







Sweter - H&M
Futerko - House
Leginsy - Tally Weijl
Buty - CCC
Komin, zegarek, torba - prezent (niestety nie wiem skąd)


Zdjęcia z Sylwestra :) 
Niestety nie wzięłam ze sobą aparatu dlatego zdjęcia tylko w domu :(





Body - Tally Weijl
Spódniczka - Stradivarius 
Naszyjnik - House 

Mam do Was jeszcze pytanie/ prośbę... Powiedzcie który nagłówek najbardziej pasuje do Divoces, ten który jest aktualnie czy może któryś z tych dwóch : 



Odpowiedź piszcie w komentarzach. :)
Buziaki, Kasia ! :)

POLUB NAS NA FACEBOOKU - KLIK





17 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądałaś :D zazdroszczę urody!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądalaś ! Jasne że obserwujemy :) ja już

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten nagłówek co jest wygląda najładniej

    OdpowiedzUsuń
  4. ja poszukuję takiej kamizelki już od dłuższego czasu. sylwestrowa kreacja też cudowna :)
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna jesteś ! zazdroszczę Ci że masz tak chude nogi !
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie z sylwestra - rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie masz piękne oczy! Cieszę się że się wytańczyłaś, w sumie o to chodzi :P Zapraszam na nowy, sylwestrowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. super z Ciebie laseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne połączenia!
    Ta torebka jest genialna!!
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny look! Uwielbiam takie! :) Świetne futerko <3

    Pozdrawiam :)

    http://byysylwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. moglabys opisac/porobic zdjecia jak ten makijaz zrobic ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ale chodzi o makijaż z Outfitu czy ten Sylwestrowy ? :)

      Usuń
  12. Nam sylwester minął spokojnie :) po natłoku pracy chciałyśmy odsapnąć :) Kochana cudownie wyglądasz, świetna stylizacja a Ty w wydaniu Sylwestrowej.. petarda!!! Cudownie :) i piękne spojrzenie...

    OBSERWUJEMY z przyjemnością :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. masz ochydnie chude nogi...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)