niedziela, stycznia 12, 2014

Outfit of the day - 12.01.2014

Cześć kochani ! :)
Jak wam weekend mija ? Ja znalazłam wczoraj chwilę czasu więc wyciągnęłam chłopaka przed dom żeby porobił mi parę zdjęć i mam dla Was Outfit ! :) Miałam dodać go wczoraj wieczorem, ale byłam wykończona całym dniem i zasnęłam. Wybieracie się dzisiaj na WOŚP ? :) Ja miałam iść ale pogoda mnie zniechęca :C może pod wieczór się wybiorę. :) A teraz Was zostawiam ze zdjęciami ! :)






Spódniczka - Stradivarius 
Buty - Casu
Bluzka - H&M
Kurtka - Tally Weijl

Buziaczki ! Kasia :)

POLUB NAS NA FACEBOOKU - KLIK

13 komentarzy:

  1. Jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja :3

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie chude nóżki :) ciężko jest przytyć takiej chudzince? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna całość! Wspaniała kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! ;) Obserwuję i liczę na rewanżyk! ;) A u mnie wręcz przeciwnie ciągle świeci słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit, spódniczka cudna ♥
    Masz bardzo ładne oczy :)

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, spódniczka cudna ♥
    Masz bardzo ładne oczy :)

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jesteś! świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, że obserwuje - teraz Twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)