piątek, lutego 28, 2014

Jeans + skóra

Witajcie kochani :)
Jak tam, humorki dopisują w ten piątkowy wieczór? Ja jestem trochę załamana bo to mój ostatni dzień ferii.. jeszcze tylko weekend i do szkoły. :( Ale korzystam z tych ostatnich dni jak tylko mogę :) Jutro jadę do Katowic więc możecie się spodziewać zdjęć z wyjazdu. :) A na dzisiaj mam dla Was Outfit. Jeansowa koszula i a'la skórzana spódniczka doskonalę się sprawdzają na taką pogodę jak dziś. To tego dobrałam moje ukochane lity i złote dodatki. Jak wygląda całość? Sami oceńcie :)








Spódniczka, koszula, pierścionki - Stradivarius
Buty - Deezee

Zapraszam Was na naszego Facebooka - KLIK
Oraz na Instagrama ! :)
Mój instagram - KLIK
Instagram Ani - KLIK

Na dzisiaj to tyle. Życzę wszystkim miłego wieczoru i udanego weekendu ! 
Buziaczki, Kasia :)

35 komentarzy:

  1. Gdzie kupilas spodniczke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka jest ze Stradivariusa ale kupiona jest dość dawno bo dostałam ją na święta. :)

      Usuń
  2. Super Look. Te zapięcia koszuli!!!!
    wspólna obserwacja?
    http://loczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ej no nie rozbieraj sie tak :( u mnie -30 i az pekam z zazdrosci.. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystaj korzystaj puki możesz ..<3
    Jesteś piękna ;** .. Spódniczka śliczna..zawsze o takiej marzyłam!
    Obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  5. wow świetny outfit :D

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba twój blog. :)
    odp. Tak, obserwujemy. ;)

    http://maaadnajt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty, genialny zestaw, powalający uśmeich i magiczne pierścionki !
    Skąd wytrzasnełas pomysł na takie świetne połączenie?
    Czuć od Ciebie lato ale jeszcze z zimową nuta, to jest po prostu powalające!

    Zapraszam do mnie : http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna spódniczka *.*
    fajne zdjęcia :>
    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne połączenie mam podobne lity tyle ze skórzane ;)
    masz naprawdę ciekawego i pozytywnego bloga :)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes bardzo ladna .
    obserwuje *.*
    wiczi-blog.blogspot.com
    jesli ci sie podoba to smialo zaobserwuj to dla mnie duzo znaczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeans i skóra zawsze dobrze wyglądają razem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie to wygląda :) Co do pytania o obserwację to ja już.
    http://kochaj-szanuj-snij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli jesteście zainteresowane portretem to piszcie na maila sami93@onet.eu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Uwielbiam takie spódniczki :)

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny kiedyś była notka z recenzją o paskach wybielających 'blend-a-med',czy podesłałybyście mi linka bo naprawdę nigdzie nie mogę tego znaleźć:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było na naszym poprzednim blogu :)
      http://diamonds-fashion.blogspot.com/2012/09/biae-zabki-jak-z-rekalmy.html
      Proszę bardzo :)

      Usuń

  16. Świetny blog, jestem tutaj pierwszy raz,
    ale zdecydowanie będę wpadać tutaj częściej :)
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga: http://jessicaa-moda.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja? Napisz u mnie a się odwdzięczę ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję, piękny blog również obserwuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten pierścionek jest kosmiczny! :D
    Super, bardzo mi się podoba! Jakoś sama nie mogłam się przekonać ani do litów ani do spódniczek z tym wyższym stanem, ale u Ciebie wygląda to doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  19. genialnie wygląda to pałączenie :D i do tego lity... mmmm... Wspaniały blog kochana :* obserwuję przez GFC. Miło mi będzie jeśli też to zrobisz (oczywiście, jeśli Ci się u mnie spodoba) :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super,bardzo w moim stylu. uwielbiam jeansowe koszule i rozkloszowane spódniczki :)
    Zainspirowałaś mnie,bo mam takie same elementy w szafie i zapomniałam o nich :)
    Dziękuje za odwiedzinki z miłą chęcią obserwuję :)
    Masz piękne oczy :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś prześliczna :)
    Pytałas o wspólną obserwację, zaobserwowałam :)
    Zapraszam: fashionlifeolis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja, sama jestem posiadaczką takiej spódniczki i butów ^^

    wspomniałaś o obs, jasne ja już ;)
    czekam na cb :*
    dulcescrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey beauty you have a really nice blog :) would you like if we follow each other on blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna koszula ! <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuje za miły komentarz. Z miłą chęcią będę obserwować, śliczne masz stylizacje.
    Koszula i lity są cudowne. :)
    Pozdrawiam. blueberryfruit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo mi się podoba :) fajne połączenie tej koszuli i spódniczki :)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. PIĘKNIE :) MAM IDENTYCZNĄ SPÓDNICZKĘ
    życzę miłego dnia i oczywiście zapraszam do siebie. dodałam już do obserwacji :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja ;) I figura również!
    skąd zegarek? dokładnie takiego szukam ;)

    zapraszam do mnie ;) http://blog-amandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zegarek jest tutaj http://allegro.pl/zegarek-zloty-srebrny-geneva-damski-dzien-kobiet-i3953473961.html :)
      Na pewno wpadnę do Ciebie :)

      Usuń
  29. Hey there! This is kind of off topic but I need some help from an established blog.
    Is it very difficult to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty fast.
    I'm thinking about making my own but I'm not sure where to begin. Do you have any ideas or suggestions?

    Appreciate it

    Here is my website CelestaOKomer

    OdpowiedzUsuń
  30. I've been surfing online greater than 3 hours lately,
    but I never discovered any attention-grabbing article like yours.
    It's lovely price enough for me. In my opinion, if all site owners and bloggers made excellent content material
    as you did, the web will probably be a lot
    more useful than ever before.

    Here is my web site :: ElliotPTorrijos

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello there! I know this is kinda off topic but I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in trading links or maybe guest authoring a blog post or vice-versa?
    My site covers a lot of the same subjects as yours and
    I feel we could greatly benefit from each other. If you are interested feel free to send me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Awesome blog by the way!


    Also visit my homepage AleidaSYagin

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)