środa, marca 19, 2014

Beautiful pink ... :)

Cześć kochani ! :)
Ostatnio jestem strasznie zabiegana i nie mam na nic czasu. Przygotowania do matury idą pełną parą! Zostało już mało czasu, ale damy radę. :) Znalazłam dzisiaj chwilę aby dodać dla Was nowy post. Zdjęcia jeszcze z ciepłych dni bo teraz za oknem chmury i deszcz. :( Outfit jest zwykłą, wygodną propozycją na co dzień. Leginsy we wzorki, mój ukochany różowy sweterek, jasna skóra i butki w takim samym kolorze. :) Jak Wam się podoba ? piszcie śmiało !











Na dzisiaj to tyle niedługo nowe outfity :) Zapraszam na naszego facebooka - KLIK
Oraz na instagrama! Mój Instagram - KLIK, Kasi - KLIK

Buziaczki, Ania ! :)


8 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, post genialny i ogólnie spodobał mi się Twój blog, widać, że wkładasz dużo pracy w niego i posty, bo design jest rewelacyjny! zakochałam się w nim *.* moze obserwacja za obserwacje? :) jeśli tak to zaobserwuj mnie pierwsza i poinformuj mnie o tym na blogu, a zrobie to samo! :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na tak ! Aniu po prostu idealnie wszystko ze soba połączylas staralam sie ubrac podobnie i prawie mi sie udalo miala tylko problem z butami ;/ gdzie ty je kupilas ? :O jak chlopak mnie zobaczyl byl po prostu zachwycony dlatego na prawde dzieki Aniu i licze na wiecej twoich postow bo sa mega dobre ! z pozdrowieniami Karola :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie, genialne buciki, wyglądasz super, zdjęcia również bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja!
    zapraszam do nas! :)
    http://wholelifeinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za milutki komentarz! super zestaw!:*) świetny sweterek! co do obserwacji to ja już Cię mam w obserw. :) pozdrawiam serdecznie!:*)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamo, ale jestes piękna! zazdroszcze figury :)
    pytałaś o wspólną obserwacje ja juz :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)