środa, marca 05, 2014

Francja Elegancja :)

Cześć moi drodzy :) Jak wam mija tydzień hmm ?:) Powiem wam, że mi całkiem nieźle. Najważniejsze to myśleć pozytywnie ! Ja dziś miałam poważną próbną maturę z matematyki, która uświadomiła mi, że maturka tuż tuż... :C I wkrótce zacznie się nowy etap w moim życiu :) Przy okazji tego, że musiałam być dziś elegancko ubrana, zaraz po powrocie do domku zrobiłam dla was mały outfit ;)
Co mam na sobie ? Zwykłe, czarne, woskowane spodnie a do tego dopełniająca całą stylizację, bluzeczka z baskinką, która ostatnio podbiła moje serducho. Jest błękitno-srebrna i ma piękny motyw kwiatów, co jest modne tej wiosny. Na ręce śliczna bransoletka od ukochanego, a na nóżkach klasyczne, beżowe botki na niskiej koturnie, które mogliście już zobaczyć we wcześniejszych outfitach.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

Francja Elegancja ;)













To wszystko na dziś :* 
Oczywiście zapraszam Was na nasz facebook  !! 
W kwietniu nasze pierwsze urodziny :)) Pomóżcie nam uzbierać jak najwięcej wejść i lajków do tego czasu !
Będziemy prze szczęśliwe jeśli nam się uda  :)

Niedługo notka Kasi :)
Oczekujcie nas.. wracamy niebawem ! 
BUZIAKI <3
Ania;*

23 komentarze:

  1. masz prześliczny uśmiech! obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna bluzeczka ...jasne ze obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za miły komentarz :) zapraszam Cię na mojego głównego bloga bo ten co odwiedziłaś to dodatkowy :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.com/
    oczywiście obserwuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w tej bluzeczce ;) jest piękna, spodobało mi się u Ciebie :)
    Dziękuję za odwiedziny :) Już obserwuję twój blog i czekam na rewanż;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka, bardzo ładnie wyglądasz, podoba mi się że rurki są krótkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna baskinka :) Masz świetną figurę :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka! obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny zestaw!
    Pytałaś o obserwację- pewnie! Ja już (#305) Teraz twoja kolej ;)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie!:) Baskinka jest genialna i uwielbiam ją właśnie w takim połączeniu jak Twoje;*

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja,pewnie że obserwuje :))
    http://manequinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog!:*
    Zapraszam do siebie!
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze, z twarzy przypominasz mi moja znajama! niesamowite podobienstwo!! a zestawik super
    milego wieczorku!

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny zestaw, baskinka bardzo do Ciebie pasuje:) Ps dodałam Cię do znajomych:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny look! Zapraszam do siebie :) www.iambeti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluzeczka! Od zeszłego roku naprawdę mocno ukochałam sobie ten krój bluzeczek, więc tym bardziej mi się podoba. :) A Ty ładnie w niej wyglądasz. :)

    p.s. Nagłówek jest super! ;)
    obserwuję. :*
    http://luminescent-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna kurteczka i buty :)
    ja już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna bluzka, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie, fajna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna bluzka! Cudowna stylizacja ;*
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś genialna !
    stylizacja idealna w moim stylu zresztą jak Twoje wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)