piątek, marca 28, 2014

Studniówkowo !

Cześć moi drodzy :) Już weekend ! W końcu prawda ? Ja już nie mogłam się doczekać, bo w szkole teraz mamy strasznieee dużo roboty i nauki. Nie ma się w sumie co dziwić bo matura już za chwilę. Nawet się nie obejrzę, a będę musiała jechać galowo ubrana zdawać najważniejszy egzamin w moim życiu. A, co kojarzy się z 3 klasą LO ? No oczywiście że STUDNIÓWKA ! I o tym właśnie będzie dzisiejsza notka :)
Studniówkę miałam 15 lutego, a wpis na ten temat miał pojawić się dużo wcześniej, lecz niestety zdjęcia dostałam niedawno. No więc zapraszam do oglądania zdjęć :)






Moja fryzurka :)
Bardzo byłam zadowolona z fryzjerki :)

Makijaż złoto beżowy wykonany przeze mnie :)




Najlepsze dziewczyny :)



Sukienka - Magnetic
Szpilki- Kari
Stylizacja mojego chłopaka- Bytom

ZAPRASZAMY NA NASZEGO FACEBOOKA :)
Niedługo rok bloga ! :) Zbieramy jak najwięcej lajków :)


Piszcie co myślicie i jak wam się podobają zdjęcia :))
Do następnego razu !

BUZIAKI :*
Ania






12 komentarzy:

  1. świetna sukienka,makijaż i fryzura ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż - ah ! nie wiem co napisać :) Wyszedł Ci rewelacyjnie !! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, wyglądałaś wspaniale!! :) :) :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no no wyglądasz przecudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna sukienka + na prawdę ciekawy blog, będę zaglądać, jeśli ci się u mnie spodoba, możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięcze. Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa kreacja droga Aniu , idealnie dobrałaś biżuterię do sukienki , makijaż zrobiony dość delikatnie co idealnie podkreśla kolor twoich oczu , pozdrawiam Agunia :**

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz bajecznie;)
    buziaki:*
    chicabombb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaz mialas wspaniały. Sukienke rowniez, a nogi to masz wspaniale *.*
    Zabawa napewno byla udana i zapamietasz ja do końca życia :)

    http://www.feelingsdonotplay.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. It's hard to come by educated people for this subject, but
    you seem like you know what you're talking about!
    Thanks

    Look into my web site ... RenaldoBOldroyd

    OdpowiedzUsuń
  10. It's very effortless to find out any topic on web as compared to books, as I found this post
    at this site.

    Feel free to visit my site; BulahWWinkeljohn

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there!
    Cheers

    My blog ... WeldonTRause

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)