sobota, kwietnia 12, 2014

Aztec and Jeans :)

Cześć kochani ! :) Jak Wam mija weekend? Mam nadzieję, że tak samo dobrze mi. Dzisiaj korzystając z pięknej pogody wyciągnęłam chłopaka na długi spacer, a przy okazji Wiktor wcielił się w fotografa i dzięki temu mam dla Was nowy Outfit! Dzisiejszą stylizacje tworzą moje nowe ukochane spodenki od mojej wielkiej inspiracji Styleev :) Bardzo serdecznie zapraszam na bloga Eweliny! Naprawdę warto zajrzeć i zostać na dłużej. Do szortów dobrałam zwykłą białą bokserkę, trampki i sweter w azteckie wzorki z mojego ulubionego sklepu internetowego czyli Sheinside . <3 Bardzo gorąco polecam :) Starczy tego pisania, zostawiam Was ze zdjęciami :)








To tyle na dzisiaj :) Piszcie śmiało czy Wam się stylizacja podoba, co byście zmieniły lub dodały. 
Buziaczki! Kasia :)

95 komentarzy:

  1. Kasia, wyglądałaś super! :) A nie było Ci zimno w nóżki? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było mi zimno :) mieliśmy słoneczną i ciepłą niedzielę :)

      Usuń
  2. jakie masz rajstopy ? :) ciężko znaleźć takie by nie było ich widać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłe cieliste. Nawet nie wiem jaki to odcień bo wzięłam pierwsze jakie mi podała Pani w sklepie i akurat tak dobrze się dopasowały. :)

      Usuń
  3. Piękny sweter z chęcią bym sobie taki zakupiła Jak masz czas wpadaj do mnie http://angelikarecenzjeksiazek.blogspot.com/ Obserwuj mojego bloga będzie mi łatwiej tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega są te spodenki! Fajnie dobrałas do nich gruby w innym stylu sweter, całość bardzo dobrze razem wygląda! Jasne, że obserwujemy, zacznij Ty i daj mi znać, odwdzięczę się :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Świetne zdjęcia, a sweterek stał się właśnie moją miłością nr 1 :)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/2014/03/kobieta-w-worku-po-prostu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. love your perfect style ;)

    Like your blog! Would you like to follow each other? :)
    XO MP.
    http://beamasterpieceblog.blogspot.it/2014/04/outfit-blue-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne zdjęcia i masz cudowne spodenki też bym takie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. You're so beautiful dear! Lovely outfit <3

    Really appreciate it if you could visit my blog.
    Let me know if you've followed me!
    I follow everyone back.
    Do give me some time to get back to you. :)

    Sandy | http://smxyc.blogspot.sg

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie kochana wyglądasz :) Fantastyczne szorty i kardigan :) Dodaje do obserwowanych oczywiście :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, sweter jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi Ania.....very sexy this shorts!!!! You are really a beautiful girl.
    Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia :)
    może wspólna obserwacja? ja już ;)
    http://kingapawlikowska.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć Kasieńko pięknie wyglądasz a te spodenki z cekinami po prostu cudo ! niech zgadnę sama robiłaś :) no i nie zapominajmy o tym sweterku w te dziwne ale intrygujące wzory niby prosty a i tak jestem nim zachwycona ^^ , oby tak dalej chętnie sledze twój blog z pozdrowieniami Julia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna dziewczyna, piękne oczy, wyraziste spojrzenie.
    Stylizacja udana. Pozdrawiam.
    Zapraszam także do siebie.
    Aby móc piękniej żyć ... Małgosia M

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zmarzlas? :) Stylizacja bardzo fajna, lubię taką prostotę. I albo mi się wydaje, albo masz jakieś inne włosy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmarzłam bo mieliśmy ciepłą niedziele i miałam rajstopy. :) A co do włosów to dobrze zauważyłaś, ale to tylko faza przejściowa :)

      Usuń
  16. Mi się podoba:)Stylizacja ciekawa a spodenki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna stylowka, swietny sweterek :)

    Kochana co powiesz na wzajemna obserwacje? ja juz obserwuje :D:D:D:D licze na rewanz!

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zestaw. Mam pytanie włosy robiłaś u fryzjera czy sama kombinowałaś z kolorem ? bo jest po prostu świetny :C / W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra mi farbowała :) jest to jasna miedź z Palette :)

      Usuń
  19. Wow jakie nogi! Zazdroszczę!!!!

    Jestem na twoim blogu pierwszy raz i bardzo mi się podoba:)
    Obserwuję i będę do Ciebie zaglądać częściej.
    Zapraszam również w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ten sweter, uwielbiam go, ale nie połączyłabym z krótkimi spodenkami - to po prostu moje zdanie, żaden hejt. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialna stylizacja, a najbardziej podoba mi się ten cudowny sweterek. :)
    zapraszam na mojego bloga - http://fit-weight-loss-1996.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam, ale zapraszam do komentowania i obserwowania. :)

    Liczę na waszą pomoc. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś piękna i masz mega figure!! :) Zazdroszcze.. :)

    U mnie recenzje moich ulubionych kosmetyków i produktów do pielęgnacji, zapraszam !! :)))
    http://sowhaatifiloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszcze Ci urody, wlosów, figury, wszystkiego :) świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/sheinside-z-racji-tego-ze-probuje.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Booże ! Jaka Ty jesteś piękna *o* ♥
    Genialne szorty <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz na zdjęciach :) a ta figura.. zazdroszczę :) z miłą chęcią będę obserwować :)
    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pozytywne zdjęcia ! Śliczna stylizacja , tak delikatna i dziewczęca! U mnie pojawiła się właśnie nowy post, więc zapraszam :)
    Pozdrawiam M. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. No , no , no śliczny strój . Badzo mi se podobaja spodenki :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze? Bardzo podoba mi się tutaj! Jeden z lepszych blogów, będę na pewno wpadać częściej!
    Klikniesz w banner od choies u mnie? jeśli to zrobisz to zareklamuję twój blog w następnej notce!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny outfit! pytałaś o obserwację, ja już zaobserwowałam i czekam na uczciwy rewanż :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna figura:) spodenki w moim guście jak najbardziej;)

    zazdroszczę zgrabnych i szczupłych nóg :D

    super blog, napewno będę tutaj zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna jesteś :D i super stylizacja :)
    ja obserwuję czekam na rewanż :*
    ppinkmustache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. pytałaś o obserwację, ja juz obserwuję :) teraz Twoja kolej ;*
    PS. super blog <3 będę zaglądała ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Interesuję się i to bardzo : ) Po prostu recenzje kosmetyków wychodzą lepiej niż JA na zdjęciach ;)
    Świetnie wyglądasz :) Również mi się tutaj podoba, więc jestem jak najbardziej za wzajemną obserwacją.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna stylizacja :) jesteś bardzo bardzo ładna :)
    rewelacja <3
    masz świetnego i kreatynowego bloga
    może zgodzisz się na wspólną obserwację? :) zacznę :)
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. You look absolutely stunning girl and very beautiful. Love the combination of the denim shorts with the oversize cardigan. Looks perfect! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  36. ładnie wychodzisz na zdjęciach :) stylizacja jak najbardziej mi się podoba :) Od dłuższego czasu zastanawiam się właśnie nad zakupem tego swetra :) świetnie się prezentuje :)
    Bardzo mi się tu podoba i zostaje na dłużej :) już obserwuję :) buziaki :):*
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny outfit! Podoba mi się!

    Pozdrawiam cieplutko.
    http://sobvinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku.. prześliczne zdjęcia ;3
    Również postaram się wchodzić na Twojego bloga częściej ;)
    Ja już obserwuję, liczę na rewanż :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Też obserwuję ;) Trzecia ikonka to ja:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne zdjęcia ,ładny sweter zastanawiam nad zakupem tego swetra i wogule jest super
    zapraszam do mnie co myślisz o wzajemnym obserwowaniu ?
    http://crazy-lazy-one-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacyjnie wyglądasz. Sweter bardzo mi się podoba a spodenki i top idealnie do siebie pasują. Pozdrawiam i zostaje na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny outfit, zwłaszcza spodenki ;)
    Pytałaś się na moim blogu o obserwację, pamiętasz?
    Odpowiadam: ja już obserwuję, kolej na ciebie ;)
    julieeettee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wyglądasz! :) Pytałaś czy obserwujemy- ja już obserwuję i czekam na Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. jak letnio, podoba mi się :) a tak nie modowo masz ładne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, ekstra ! ;)
    Zajrzyj do mnie, będzie mi bardzo miło :)
    Obserwuje :D :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny zestaw, czekam na tak ciepłe dni żeby można było tak chodzić nawet będąc zmarźluchem :)

    OdpowiedzUsuń
  47. sliczne zdjecia :D i super stylizacja, ale najlepszy sweter i spodenki
    obserwuje i licze na rewanz :)
    snoopyjul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Możemy zaobserwować ;)
    Pięknie tu, świetna stylizacja :) !

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale jesteś chuda! Fajny Outfit :)
    Zapraszam - http://different-is-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie wyglądasz :). Sweterek jest genialny :).
    Jeśli tylko interesuje Cię tematyka mojego bloga to jestem jak najbardziej za obserwacją bo lubię oglądać outfity i różne stylizacje ;).

    OdpowiedzUsuń
  51. http://cuelin.blogspot.com/2014/04/sheinside.html
    Hej! Klikniesz w linki do ubrań w poście? Bardzo mi zależy!
    Mogę się odwdzięczyć :)
    http://cuelin.blogspot.com/2014/04/sheinside.html
    Co myślisz o wspólnej obserwacji? Jeśli tak to zaobserwuj a ja zrobię to samo!

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteś tak bardzo charakterystyczną osobą, że muszę tutaj zostać! Blog jest naprawdę cudowny i ciekawy. Zdjęcia wysokiej jakości, a sama jesteś bardzo ładna, fotogeniczna oraz kreatywna, bo taka stylizacja przyciągnie wzrok każdego, jest świetna.

    Ja już obserwuję i liczę na rewanż. :)
    http://enjoyyourlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna stylizacja, kojarzy mi się ze stylem Miley Cyrus jeszcze przed ścięciem włosów :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  54. Fenomenalnie wyglądasz ! Zakochałam się w połączeniu jeansu i bieli ! Jakim aparatem robisz zdjęcia? :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. o jak tu u Ciebie wiosennie, bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny sweter i szorty! Pięknie wyglądasz!
    Dziękuje za odwiedziny :-)
    Z przyjemnością obserwuję i liczę na rewanż :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. wyglądasz prześlicznie, mam taki sweter tylko czarny :)

    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. kochane szorty !!!! i ten kardigan ,uwielbiam takie fasony i wzory!

    OdpowiedzUsuń
  59. Super jest ten sweter, zastanawialam sie, czy go sobie nie zamowic i w sumie dalej mysle :) szorty tez sa super :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. rewelacyjne szorty ;) świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wyglądasz zjawiskowo! :) Świetne spodenki, ale i Twoja figura mega! DODAJĘ DO OBSERWOWANYCH! :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Very good post. I will be facing many of these issues
    as well..

    Also visit my webpage hay day cheats free Diamonds

    OdpowiedzUsuń
  63. Excellent article! We are linking to this great post on our website.
    Keep up the great writing.

    Stop by my web blopg ... black mold bleach mixture for disinfecting

    OdpowiedzUsuń
  64. Hello it's me, I am also visiting this website on a
    regullar basis, this web page is truly good and the visitors are genuinely sharing good thoughts.



    Here is my site: brick ranch home addcitions plans (www.dailystrength.org)

    OdpowiedzUsuń
  65. Тhіs is the perfect site for anyone who wiѕhеs to find out about this topic.
    You realize a whole lot its almost tough to argue with you (not thаt I really ѡill need to…HaHa).
    You definitely put a fгesh spin on a topiϲ which has been discuѕsed for a long time.
    Wonderful stuff, just great!

    my site: mold cleanup in homes

    OdpowiedzUsuń
  66. Thanks very nice blog!

    Feel free to surf to my website - match.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Do you have any video of that? I'd care to find out more details.


    Also visit my web page :: quest bars

    OdpowiedzUsuń
  68. Have you ever thought about creating an e-book or
    guest authoring on other sites? I have a blog based on the same information you
    discuss and would love to have you share some stories/information. I know my viewers
    would value your work. If you're even remotely interested, feel free
    to send me an e-mail.

    My webpage ... paid Surveys (paidsurveysb.Tripod.com)

    OdpowiedzUsuń
  69. I was suggested this blog by my cousin. I am not sure whether this
    post is written by him as nobody else know such detailed about
    my trouble. You are incredible! Thanks!

    Here is my web-site: minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  70. I’m not that much of a internet reader to be
    honest but your sites really nice, keep it up!
    I'll go ahead and bookmark your site to come back
    later. All the best

    Here is my web site - minecraft.net

    OdpowiedzUsuń
  71. Great article.

    Take a look at my site free music downloads - http://twitter.com/Music0Downloads/status/596035206915559424,

    OdpowiedzUsuń
  72. Hello, Neat post. There's a problem together with your web site in internet explorer, could test this?
    IE still is the market chief and a large component to folks will omit your
    excellent writing due to this problem.

    my blog post - free music downloads (http://freemusicdownloadsb.com/)

    OdpowiedzUsuń
  73. I'm gone to tell my little brother, that
    he should also pay a quick visit this website on regular basis to take updated from most
    up-to-date news update.

    Look at my page :: dating online (http://bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  74. I'm truly enjoying the design and layout of your website.
    It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant diet plans
    for women to lose weight, http://dietplansforwomentoloseweightfast.com, me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
    Excellent work!

    OdpowiedzUsuń
  75. I just couldn't leave your site prior to suggesting that
    I actually enjoyed the standard information a person provide on your visitors?
    Is gonna be again continuously to inspect new posts

    my web blog ... minecraft.net

    OdpowiedzUsuń
  76. Hi there to all, it's truly a pleasant diet plans for women to
    lose weight (dietplansforwomentoloseweightfast.com) me to visit this website, it consists of priceless Information.

    OdpowiedzUsuń
  77. Hi, I think your website could be having web browser compatibility issues.

    When I look at your site in Safari, it looks fine however when opening in Internet Explorer,
    it's got some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up!
    Apart from that, wonderful website!

    My web page free mp3 download

    OdpowiedzUsuń
  78. I have learn several excellent stuff here. Certainly value
    bookmarking for revisiting. I surprise how a lot attempt you place to create such a magnificent informative website.


    Feel free to surf to my web page: hurtownia odzieży używanej z Irlandii

    OdpowiedzUsuń
  79. Aby ją wypozycjonować winien zaznajomić się z poniższymi pełnymi sugestiami:


    RADA 1. Zasiądź od notowania niepublicznej okolice.
    Jeśli wierzysz mocno o pozycjonowaniu zastosuj spośród odpłatnych zapisów.
    Niestety dodawaj flanki do jakiegokolwiek komputu, jaki nadzieje Niniejsi się pod lewicę.

    Podróżuj się ceną pagerank, jaką sprawdzisz

    Also visit my page: pozycjonowanie bydgoszcz

    OdpowiedzUsuń
  80. Przeważnie zsyła się, iż Amatorzy pilni znajomymi towarami przesłuchują o groźbę przemalowania ich natomiast zilustrowania o niekonieczne
    szczegóły. Dokładnie zalega taka dowolność. Komentarzem współczesnego pokroju skasowania jest otwarta na
    przewodnim odwołaniu zapisu matryca ścisła spośród
    kolekcji Agora

    Also visit my web page; ciecie laserem poznan

    OdpowiedzUsuń
  81. Nice website! Your writung is really good but I had a hard
    time finding you on Google. I didn't come here to advertise,
    but a buddy of mine runs an SEO website.
    Best user interface I'veever seen... and I guess people
    are having a ton of success with it. I put it ass my site link...
    take a look! Anyway, sorry for the pitch! =) Have a great day.
    Keep the good content coming!

    Also vixit my web site: SEO Tools

    OdpowiedzUsuń
  82. WOW just what I was looking for. Came here by searching for quest bars

    OdpowiedzUsuń
  83. Great article, totally what I was looking for.

    Here is my blog - quest bars

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)