czwartek, kwietnia 17, 2014

Blouse roses Trickyone :)

Witajcie kochani!
Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na Facebook-u organizowanym przez grupę Instagram Polska oraz sklep Trickyone <3 Wzięłam udział bo zauroczyła mnie nagroda czyli jedna z boskich bluz Trickyone. :) Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu wygrałam! Kilka dni po ogłoszeniu wyników dostałam swoją nagrodę i cieszyłam się baaardzo ! :) Serdecznie Was wszystkich zachęcam do odwiedzenia sklepu Trickyone bo naprawdę warto! - KLIK


Dodałabym tego posta/ outfita wcześniej gdyby nie ta okropna pogoda :/ Ale na szczęście w końcu wyszło słoneczko i mam dla Was kilka zdjęć. :)



 







Na dzisiaj to tyle :) Niedługo coś bardziej w eleganckim stylu! Bądźcie z nami na bieżąco na Facebooku ! - KLIK.
Buziaki, Kasia :)

50 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej :)
    Bluza jest świetna i fajnie w niej wyglądasz, super foto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie pasuje Ci ta bluza! Super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje za wygrane :D
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta bluza:)


    ps. a u mnie? Konkurs z GLITTER :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny masz ten kolor włosów *.* Bluza też świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ! proponowałaś mi wspólną obserwację ja już teraz ty ! jeżeli mnie nie zaobserwujesz daje unfollow :)
    Bardzo ładna bluza :)
    http://zuzaandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnaa jest <3
    I cudowne zdjęcia.
    Masz wspaniałego blogA,pytałaś o obserwację, obserwuje i czekam na ciebie <3
    http://ola-ollaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznaa jest, pytałaś o obserwację, obserwuję i czekam na ciebeie :))
    http://ola-ollaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna bluza. Pytałaś o obs. ja już, czekam na uczciwy rewanż :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wygranej! cudne zdjęcia i śliczna bluza :))

    klikniesz w banery? daj znać, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluza jest cudowna <3 powiem szczerze ze zazdroszczę ci , dużo bym dala za taka bluzę a co do reszty to zegarek tez mi się podoba :P no i ty jak zwykle śliczna *.* Pozdrawia Zuzia :****

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie cudownie wyglądasz w naszej bluzie:)
    Jeszcze raz gratulujemy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyglądasz! :))
    Jesteś naprawdę śliczną dziewczyną :))
    Gratuluję wygranej :*

    Z przyjemnością obserwuję Twojego bloga :* teraz Twoja kolej :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie wyglądasz! :))
    Jesteś naprawdę śliczną dziewczyną :))
    Gratuluję wygranej :*

    Z przyjemnością obserwuję Twojego bloga :* teraz Twoja kolej :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piekna ! ;o
    Obserwuje :)
    Wesolych swiat!
    izey-izabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu jaka Ty ładna jesteś ;d a zdjecia boskie ;-)
    dziekuje za mily komentarz ;-) i oczywiscie dodaje do obserwowanych i licze na rewanz xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza jest świetna<3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza świetna i jesteś prześliczna ;)

    Obserwujemy? ✿ agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Weź schowaj ten tyłek bo lata jeszcze nie ma ... bez przesady. w zimie sobie w bikini lataj !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ja Ci mówię w co masz się ubierać ? :) Nie. Mi zimno nie jest więc będę sobie chodzić ubrana jak chce. :) Oczywiście możesz powiedzieć swoje zdanie na ten temat. :) Ja krytykę przyjmuję ale chamstwa nie.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Ty chyba chamstwa nie widziałaś. powodzenia Ci życzę . krzyżyk na drogę

      Usuń
    3. Ja powiedziałam, że chamstwa nie przyjmuję, a nie że to jest chamstwo. Skoro opublikowałam tamten komentarz to chyba oczywiste, że uważam go za krytykę. Naucz się czytać ze zrozumieniem. :)

      Usuń
  20. Przepiękna bluza i zdjęcia! Tylko pozazdrościć! :D
    Jeśli chodzi o wspólną obserwację - ja już :)
    ►Mój blog (KLIK)◄

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna ta bluza i gratuluję :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. bluza jest świetna! i zdjęcia też masz bardzo ładne :)

    P.S. obserwuję i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna bluza! Fantastycznie w niej wyglądasz :)
    PS. Dziękuje kochana za miłe słowa :* Buziaki i wesołych i pełnych słońca świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna jestes :) pytalas o w spolna obsrwacje, ja juz i licze na uczciwy rwanz :))

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! wyglądasz ŚWIETNIE!<3
    bluza jest urocza:) Tak jak TY!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog i post ♥!!. ślicznaaa ♥
    Kliknij w linki pod ubraniami ,a ja się zrewanżuję obserwacją i promowaniem na moim blogu ( w poście ) .
    Warto klikać !! .
    Link do postu : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/04/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia!

    http://karoolinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. swietna bluza! Wesołych Świąt :)
    ps. już obserwuje czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta bluza jest cudowna :D Wesołych ! http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za komentarz na moim blogu!
    Kurdę , muszę się brzydko wyrazić z góry Przepraszam ! Masz ZAJEBISTE Nogi *.*
    Masakra serio świetne http://bigeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wygranej :D Fajnie się kolorystyka na zdjęć łączy i ogólnie wyszło :)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny outfit :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna bluza ! ♥ Nagłówek też bardzo mi się spodobał :)

    ____________________________________________________________________________
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/04/my-favourites-movies-czesc-2.html + Jeśli to nie kłopot bardzo bym prosiła o kliknięcie w baner Persunmall. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej ! U nas nowa notka ! Obserwacja za obserwacje ? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym Pozdrawiamy ! http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    Proszę, kliknij w baner Choies, który jest na samym dole paska bocznego. (dziewczyna w różowej bluzie)
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluza jest swietna :) Bardzo ladna dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale jesteś śliczna! Też bym chciała tak wyglądać :) Piękne zdjęcia. Gratuluję wygranej.

    Obserwujemy? Ja już i liczę na uczciwy rewanż.
    red-apple-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszcze bluzy, jest piekna!

    Obserwuje z wielką przyjemnością :))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję.. sliczne zdjęcia *-*
    A bluzka *-*-*
    Zapraszam ♥ ♡ ♥ ♡ Klaudiaanclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Czyli jednak się wygrywa w takich konkursach ! :D super :D Gratuluję :) Dziękuję za komentarz na blogu :) A tak poza tym to śliczna z Ciebie dziewczyna :) Dodatkowo blog bardzo mnie zaciekawił :) Pozdrawiam i zaczynam obserwować :*

    Nicole Szulc

    OdpowiedzUsuń
  41. bluzka rozwala system *-* przepiękna jest :)

    faa-fly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz ! :)
    Z przyjemnością obserwuję
    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog ?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. co to za miejsce ?? :)
    ps. bardzo ładna bluza :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)