czwartek, kwietnia 24, 2014

Old-school'owo :)

Cześć kochani :)
Jak wasze samopoczucia ?? Mój nastrój jest wyjątkowy bo już jutro dzień zakończenia szkoły ! Aaaa :D Jaram się, bo przecież ukończyć liceum to ważne wydarzenie dla każdego maturzysty :) Będzie mi bardzo ciężko jedynie rozstać się z moimi ukochanymi dziewczynami z klasy :( Mam jednak nadzieję że szkolne więzi przetrwają jak najdłużej :)
 A jak Wam się podobają nasze zmienne kwietniowe pogody ?:) Bo mi nie bardzo..Do południa ładnie, po  południu okropnie, dlatego tyle czasu musieliście czekać na nowego posta. Kiedy zebrałyśmy się z Kasią do wyjścia za każdym razem zaczynało padać, ale dziś nawet deszcz nas nie zatrzymał. Zrobiłyśmy dla was outfit lekko sportowy, co może do mnie nie podobne, ale doszłam do wniosku, że prowadząc modowego bloga muszę spróbować wszystkiego i powiem wam, że dobrze czuję się w Takim zestawie. Co mam na sobie ? Granatowe spodnie z wyższym stanem, którym podwinęłam nogawki, luźny oldschool'owy t-shirt i do tego moje nowe Air Maxy :) Jak się Wam podoba takie połączenie i ja w tym wydaniu ?:)











Buziaki, Ania :)

28 komentarzy:

  1. Śliczna!!! Skąd bluzka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania, masz tatuaż? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję już i czekam na rewanż :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszulka i buty :)

    A ja zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ale jeżeli Ci się spodoba możesz zaobserwować, to zawsze motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne zdjęcia *.*

    co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://moj-obiektyww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! Niby prosty, ale jednak ma w sobie to coś :) Sama w najbliższym czasie planuję zakup Air Max'ów, są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz super! :)
    zapraszam do obserwacji :

    OdpowiedzUsuń
  8. You look fab, dear!
    Love your sneakers!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne zdjęcia! butyyyy <3
    obserwuję i zapraszam :
    http://maayhappy.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej mi się podobają sponie :) bardzo fajny blog, będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog.:)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz!
    Tatuaż na nadgarstku jest stały? Zakochałam się w nim.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post!
    Mogłabyś mi poklikać w linki w najnowszym poście?
    Dla ciebie to chwila, a dla mnie wiele znaczy ;)
    Napisz w komentarzu jak mogę się odwdzięczyć, a na pewno to zrobię :3

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny zestaw :)
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja! na sportowo i na luzie:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogę wiedziec gdzie kupiłaś koszulkę ?
    Pozdrawiam
    http://likeapearlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bazarku w Grecji :) Kupiłam w zeszłe wakacje :)

      Usuń
  18. Unquestionably believe that which you stated. Your favorite reason appeared to be on the web the simplest thing
    to be aware of. I say to you, I definitely get annoyed while people consider worries that they just don't know about.
    You managed to hit the nail upon the top as well as defined out
    the whole thing without having side effect , people could take
    a signal. Will likely be back to get more. Thanks

    Feel free to surf to my site :: CandanceSMuscaro

    OdpowiedzUsuń
  19. Appreciate this post. Will try it out.

    Also visit my web-site ... JarodFYounge

    OdpowiedzUsuń
  20. I am truly grateful to the holder of this web site who has shared
    this enormous piece of writing at at this time.



    My web site - InellGMarrison

    OdpowiedzUsuń
  21. I was able to find good info from your content.

    Here is my homepage; CarmelaUBolte

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.

    Look advanced to far added agreeable from you! By the way, how can we communicate?


    My site: KaraOFriedly

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello! I'm at work surfing around your blog from my new iphone!
    Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your
    posts! Keep up the outstanding work!

    Review my web blog ... KaranSPorche

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)