wtorek, kwietnia 01, 2014

Sheinside nasza nowa miłość !

Cześć dziewczyny ! :)
Dzisiaj przychodzę do was po to, by opowiedzieć wam co nieco o sklepie online Sheinside. Jest to jeden z pierwszych internetowych sklepów modowych jakie powstały, a jego zawartość jest pełna niespodzianek. Rzeczy jest tak dużo, że jakby przeliczyć czas na chodzenie po galerii handlowej, zajęło by nam to cały dzień..a gdy pogoda nie sprzyja i nie chce nam się ruszyć z cieplutkiego domku, możemy powędrować po różnych kategoriach sklepu Sheinside.com. Ciuszki na tej stronie są niepowtarzalne, śliczne, pomysłowe, a przede wszystkim nie drogie ! :) Możecie chodzić w pięknych ubraniach, które nie będą się powtarzać na ulicy, jak te które kupujemy w zwykłych sieciówkach.

 Dziś macie okazje poszperać w tym sklepie razem ze mną :)
Strona jest bardzo przejrzysta a zakupy banalnie proste <3

Nie przejmujcie się że ceny podane są w $$$ :) 
Bez problemu możecie zmienić walutę na jaką chcecie :)


No to idziemy na zakupy :)) !































Jest ich tak dużo, że nie mogę się zdecydować co wam pokazać :))















Te spodenki w kwiatuszki to moje wymarzone :) Możecie je znaleźć tutaj :)
Wszystkie inny oczywiście też, jeśli klikniecie w SZORTY:)

Na Sheinside.com możecie też znaleźć mnóstwo akcesoriów oraz biżuterii :)





Niesamowite prawda ? :) 

Jeśli nie wiecie, jak będziecie wyglądać w wybranych ciuszkach, możecie inspirować się propozycjami blogerek, których outfity z ciuchami z SHEINSIDE są publikowane pod wybranym wdziankiem :) Ja na przykład zachwyciłam się tym sweterkiem i tym jak pięknie wyglądają w nim dziewczyny :) Patrzcie :)





Aż w końcu sama się pokusiłam :) 

Zapraszam was bardzo serdecznie na stronę www.sheinside.com bo na prawdę warto !
Każdy znajdzie coś dla siebie :)
Przesyłka jest szybka i zawsze wszystko zgadza się z opisem i zdjęciami. Mam gwarancję :)
Niedługo będę wam się chwalić nową bluzeczka , która właśnie do mnie leci :)
AAAAA już nie mogę się doczekać aż ją na siebie włożę <3


Do następnego wpisu :)
Buziaczki :*
Ania

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten sklep <3
    A sweter jest naprawdę cudowny
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego szukałam! <3 Lato tuż tuż więc pora wymienić garderobę i przygotować się do lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moglybyscie opisac dokladnie jak tam sie kupuje? ;) i co trzeba zrobic zeby byla naliczona znizka z facebooka? bo ja zaznaczam ta opcje 20%off for sharing this order on your facebook, ale zadna znizka mi sie nie nalicza:((

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli zakładałaś konto po raz pierwszy to zniżka nalicza się tylko wtedy automatycznie, jeśli miałaś już konto wcześniej niestety nie. Zachęcam do zakupów na tej stronie bo za każdym razem gdy coś kupimy naliczają nam się punkty, za które później mamy rabaty. Aktualnie na stornie u góry są podane zniżki więc możesz skorzystać z tego rabatu. My staramy się o współpracę z tym sklepem i mamy nadzieję, że już niedługo znajdą się u nas dla was jakieś bony rabatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post ! .
    Obserwuj mnie , napisz komentarz , a ja się zrewanżuję !.
    Blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Pozdrawiam! .

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokazalas naprawde fantastyczne rzeczy ;* Uwielbiam Sheinside *-*
    Buziakiii , Iloncia ; 3
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się polski złoty:)Wcześniej buszowałam w podobnym z dolarami, a ten odwiedzę na pewno - zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. Świetne ciuszki *.*
    Mi też bardzo podoba się ten sweterek :)

    http://sweetdreams121.blogspot.com http://sweetdreams121.blogspot.com http://sweetdreams121.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana a jak zamawiam rzecz to przesyłka jest darmowa? chodzi mi o zwykłe zamawianie, nie darmowe w ramach współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest darmowa, ale trzeba na nią dłużej czekać. :) Jeśli chcesz dostać zamówiony produkt szybciej to na stronie masz koszt szybszej wysyłki :)

      Usuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)