piątek, maja 30, 2014

BEIGE AND BLACK DRESS

Witajcie kochani! :) W końcu mamy weekend i chwilę dla siebie. Niedługo wakacje więc w najbliższym czasie możecie się spodziewać coraz więcej postów. Póki co trzeba się wziąć za naukę i powyciągać jak najlepsze oceny. Jednak znalazłam dzisiaj chwilę i przygotowałam dla Was nowy Outfit. Co ubrałam? Moją nową perełkę czyli sukienkę od Sheinside którą możecie znaleźć TUTAJ. Jest delikatna, a zarazem ma swój charakter, doskonale ją wykańczają skórzane elementy,a złote guziczki dodają uroku . Do sukienki dobrałam niziutkie szpileczki od Labotti ze złotym noskiem, który idealnie pasuje do złotych elementów sukienki. No to tyle gadania, zapraszam do obejrzenia zdjęć! :)











BEIGE AND BLACK DRESS
Sukienka - Sheinside
Buty - Labotti

Zapraszam również na mój profil na ModnaPolka.pl - KLIK
Buziaczki, Kasia :)

94 komentarze:

  1. Świetna sukienka!Masz mega figurę i nogi do nieba, tylko pozazdrościć!!!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:
    http://alanja.blogspot.com/2014/05/tiul.html

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no ślicznie!!! Nic dodać, nic ująć :)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny, oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, wyglądasz genialnie :))) super kiecka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ;) ładna z Ciebie dziewczyna ^.^
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz super stylizacja
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukienka. Świetnie w niej wyglądasz. ;))

    Zapraszam do siebie, nowy post : http://newhopenewlife-1996.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia,świetnie wyglądasz! :))
    Śliczna sukienka!

    Może wzajemna obserwacja?
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka, świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny blog, oby takich więcej!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uuu jaka laseczka ! też poluję na tą sukieneczkę, pozdrawiam ! :) :*
    P.s obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka prezentuję się na Tobie wyśmienicie, masz super figurę <3
    Podoba mi się Twój blog więc chętnie do zaobserwuję :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukieneczka ma piękny motyw, ale mega króciutka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka jest piękna, świetnie w niej wyglądasz :)
    http://paullastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. idealna figura! a buty są przepiękne, takie uwielbiam! <3
    littleprettylouis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka.;-)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie.;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja :) bardzo podobają mi się twoje włosy, zazdroszczę! :)

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna sukienka, planowałam nawet jej zakup.
    Co do pytania to już zaobserwowałam. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja i szpilki;)
    ok obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  20. o boże, jaka idealna <3 fajne buty :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post i zdjęcia.
    A jeżeli chodzi o telefon to jest to Samsung Galaxy Trend, i akurat ja zbytnio nie polecam, może zalezy to na jaki trafi się wyrób, ale mój ciągle sie zacina i ma słabą szybkę, już raz wymieniłem dotyk i wydaje mi się że znów się psuje, więc wymienię telefon.:)
    Obserwuje:)
    http://piotrleciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka cudowna sukienka *.* Genialnie wyglądasz, masz śliczne włosy! :)
    ♡Zapraszam na bloga-kliik♡

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna i ciekawa sukienka :)
    Spodoba się-zaobserwuj ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju<33 jaka śliczna i ta sukienka <333 http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna sukienka, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ty jesteś ładna *.* Fajny blog, obserwuje ;) http://camillaloveblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz idealną figure! Jesteś bardzo ładna a nogi to już jak dwie rakiety! Pięknie wyglądasz :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji ! Daj znać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nietypowa ta sukienka. Śliczna. :)
    Zaobserwowałam, proszę o to samo.

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Również obserwuje! Dzieki za miłe słowa i Twój blog również jest rewelacyjny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie ♥ uwielbiam tą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny look. Oryginalna sukienka. Obserwuję i liczę na rewanż.

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś bardzo urocza ! :) Masz świetną figurę i super fantastyczne wyczucie stylu :-)

    Zapraszam do obserwowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej, naprawdę tu fajnie! Wpadłam na Twojego bloga zupełnie przypadkowo, ale od razu mi się spodobał. PS, zakochałam się w wyglądzie *.*
    + Obserwujemy? (jeśli tak to zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    U mnie na blogu jeśli klikniesz w banner sheinside to zareklamuję twój blog w następnej notce!! :))
    paula-paulka.blogspot.com
    Trzymaj się ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  34. jestes prześliczna! według mnie masz taką "kocią" urodę, zazdroszcze:) sukienka prześliczna i ci pasuje, chociaż chyba lepiej byłoby gdyby była cała beżowa:)
    obserwuje i zapraszam do mnie <3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super stylizacja, choć jeśli jest się tak ślicznym to wszystko wygląda świetnie :D
    Obserwuję :)
    https://eklerkowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale super stylizacja <3
    Może wspolna obs>? Jak tak to zacznij,odp u mnie :* rewanż gwarantowany :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Uuuu ale figurka, podoba mi się szata bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz, super sukienka :). Jeśli tylko interesuje Cię tematyka mojego bloga to zapraszam do wspólnej obserwacji :).

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie piękne nogi! :O świetna figura

    rich-inside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ale ładna sukienka;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-na-lato.html będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładna sukienka. Jeśli chcesz się wymienić obs to zaobserwuj pierwsza i daj mi znać.

    OdpowiedzUsuń
  42. sliczna sukienka, widzialam taka chyba na sheinside <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. obserwuje i czekam na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo ładna sukienka super wygląd.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładna sukienka :] A jaką Ty masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ;ooooo Śliczna sukienka, super figura, nic dodać nic ująć ;) Bosko ;)
    Z miłą chęcią będę Cię obserwowała ;)
    Blog również bardzo fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękna stylizacja :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna sukienka! Widziałam ją nie raz. Myślałam, że jest brzydka.
    Cofam słowa. Wyglądasz w niej super!!

    OdpowiedzUsuń
  49. piękna sukienka, a Ty jaka jesteś szczupła tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  50. podoba mi się ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Really cool dress, love the shoes to!
    tjek out my blog here -> http://emiliexnicoline.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna sukienka, bosko wyglądasz *.*

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwację, mogłabyś kliknąć w baner z Choies?:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wyglądasz fantastycznie! Sukienka boska! ;)
    P.S.
    Zapraszam do mnie na małe, pierwsze na blogu rozdanie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne buty :) pozdrawiam, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Sukienka jest śliczna! :)
    Ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna sukienka, cudowne zdjęcia *.* Śliczna jesteś :))
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Prześliczna sukienka, zazdroszcze takich nóg :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny blog :) i śliczne zdjęcia :*

    http://www.my--wonderland-kira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Sukienka śliczna. Szkoda tylko że zdjęcia zrobiłaś na tle bloków. Między zielenią bardziej by pokazało kolory


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna sukienka, bardzo oryginalna i nie da się w niej przejść niezauważoną :) Ciekawie mogłaby też wyglądać inna wersja kolorystyczna - czarna sukienka + jasne koronki, ale tu już włączyła się moja wyobraźnia :D
    Powtórzę to, co już napisało kilka dziewczyn wyżej - masz świetną figurę i nogi :) ależ Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowna sukienka! :D

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  63. Cudownie wyglądasz;)) Genialny kolor włosów, korci mnie taki <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Genialnie wyglądasz;)) Cudowny kolor włosów, też mnie korci taki <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawy blog. :)
    Mam prośbę. Kliknęłabyś w linki w tym poście: http://msunseen.blogspot.com/2014/05/sheinsidecom.html ?
    Daj znać w komentarzu, a odwdzięczę się obserwacją. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepięnie wyglądasz;)

    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna jest ta sukienka *ͺ*

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudowna sukienka ! *.* Pieknie wyglądasz ;) w sumie jak zawsze :P pozdrowienia od Juli ;*

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetnie wyglądasz. :) Bardzo mi się podobała ta sukienka ale niebieska. Twoja też cudna!

    OdpowiedzUsuń
  70. dla mnie kiecka nieco za krótka xd nie założyłabym takiej ;p

    OdpowiedzUsuń
  71. jakbyś chciała sprzedać pisz eeeedith7@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  72. I am regular visitor, how are you everybody? This piece of writing posted at this website is in fact fastidious.



    Here is my blog - ChristinaCFiggeurs

    OdpowiedzUsuń
  73. Nice post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon on a daily basis.
    It's always exciting to read articles from other authors and use something from other sites.



    My website AlannaGVillifana

    OdpowiedzUsuń
  74. Thanks for your personal marvelous posting!
    I definitely enjoyed reading it, you happen to be a great author.I will make
    certain to bookmark your blog and may come back in the foreseeable future.
    I want to encourage you to definitely continue your great writing, have a nice day!


    Here is my webpage; JakeJCuello

    OdpowiedzUsuń
  75. Hello to every single one, it's actually a nice for me to pay a visit this site, it includes
    useful Information.

    Feel free to surf to my web-site :: ClaudXCaraker

    OdpowiedzUsuń
  76. Howdy! I could have sworn I've been to this blog before but after checking
    through some of the post I realized it's new
    to me. Anyways, I'm definitely delighted I found it and I'll be book-marking and checking back frequently!


    My page ClotildeAWelchel

    OdpowiedzUsuń
  77. I am really enjoying the theme/design of your web site. Do you ever run into any web browser compatibility
    issues? A couple of my blog visitors have complained about my blog not operating correctly in Explorer
    but looks great in Opera. Do you have any advice to help
    fix this problem?

    My page :: AhmedPMcquaide

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)