piątek, maja 23, 2014

Wiosenny look :)

Witam wszystkich. :) 
W końcu wyszło słoneczko i dzięki temu mamy nowy Outfit. Dzisiejszą stylizacje tworzy koronkowa bluzeczka, która ostatnio stała się hitem internetu i a'la jeansowa spódniczka. :) Do tego dobrałam koturny nude z brązowym akcentem do którego idealnie pasuje pasek w talii. Całość wykańcza mały, jasny zegarek. :) Kochani jeśli spodoba Wam się bluzeczka to zachęcam do zobaczenia jej w Sheinside ponieważ jest teraz na nią promocja! :) KLIK 









Bluzka - Shieinside
Spódniczka - 
Buty - CCC
Zegarek - Geneva

Pogoda dopisuje więc możecie się spodziewać coraz więcej nowych postów i Outfit-ów, więc wchodzimy i komentujemy! :)
Bardzo nam miło, że jest Was coraz więcej, a każdy komentarz jest wielką motywacją do dalszego pisania! :)

Zachęcam do polubienia naszej strony na Facebooku - KLIK

Na dzisiaj to tyle.
Do następnego wpisu.
Buziaczki !
Kasia :)

44 komentarze:

  1. Slicznie! :) Bardzo podoba mi sie spodniczka!
    xoxo
    visit me soon on www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, wyraźne zdjęcia.
    Mimo, iż nie przepadam za spódniczkami
    - w Twoim 'wydaniu' bardzo mi się podoba.

    + Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już i liczę na uczciwy rewanż c:
    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :D I spódniczka cudowna :)) Bardzo podoba mi się blog, obserwuję i liczę na rewanż :D

    dotsblogcolour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudowna stylizacja jest taka delikatna i idealnie pasuje do twoich włosów ! Po prostu idealnie :)
    obs ?
    paula--paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknęłam w bluzkę.
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już teraz ty :D
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. co powiesz na wspólną obserwację?
    bardzo podoba mi się Twój blogspot :)
    ta stylówka ma coś w sobie, świetna spódnica i bluzeczka :)
    zapraszam do siebie: http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. heh teraz zauważyłam, że Ty również pytałaś o obserwację, a ja Twojego komentarza wcześniej nie zauwazyłam ;(
    więc dodaję do obserwowanych i teraz Twoja kolej :*
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit i piękne zdjęcia! :-)
    Może obserwacja? zapraszam:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja świetna, jesteś piękna :).
    Twój blog również przypadł mi do gustu. Jestem za wspólną obserwacją :). Dodaję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna bluzeczka, uwielbiam koronki są mega kobiece :) ja już od dawna obserwuję, jak się Tobie spodoba zapraszam do obserwacji mojego ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zaproponowalas wspolna obserwacje,zacznij i daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz cudownie ;) delikatnie i kobieco
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kobieca i delikatna stylizacja i obserwuję już od jakiegoś czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety nie widzę Twojej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz!

    Pytałaś o obserwację- pewnie- ja już :) Teraz twoja kolej :*

    OdpowiedzUsuń
  16. jujciu śliczna jesteś :o
    obs ? ^^
    http://kajaczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już obserwuję i czekam na rewanż www.rikitiki-adu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. doszły do was ciuszki z sheinside? moje zostały wysłane 17 maja ale nie aktualizowana jest przesylka i nie wiem gdzie jest paczka.. też tak macie ? po jakim czasie powinny byc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do nasz ciuszki idą ok. 3 tygodnie :) (z darmową przesyłką) więc się nie przejmuj na pewno dojdą

      Usuń
  19. wow świetnie wyszłaś! :) super look , w moim stylu :*
    Kochana w jakim programie przerabiałas zdjęcia? jak udało Ci się uzyskać taki efekt? chodzi mi o ten klimat na zdjęciu :D jakiego filtru użyłaś?:D odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się :) jestem za- ja już obserwuję :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie bardzo dziewczęcy look ;) :*
    Twój blog także mi się bardzo spodobał więc obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna bluzka i spódnica! wyglądasz przepięknie:*)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, mega! Bardzo mi się podoba bluzka i spódniczka. Razem wyglądają wspaniale.
    Chętnie zgadzam się na wspólną obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny outfit, zwłaszcza podoba mi się ta bluzeczka. Bardzo lubię koronki :)
    Tak, pogoda na szczęście zrobiła się ładna i oby taka została jak najdłużej. Zdjęcia śliczne :)

    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    http://itsjustteatime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię takie wiosenne looki, są leciutkie i dziewczęce. Oczywiście zgadzam się na wspólną obserwację ;) Ja już ! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz genialnie! Mam taką samą bluzkę. :D

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniałe zdjecia :)
    ja już od dawna obserwuję a ty? :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. OOo tak, ta koronkowa bluzeczka jest przepiękna, absolutnie gra tu pierwsze skrzypce! :) Wspaniały dziewczęcy i delikatny zestaw, idealny na lato :) Super kochana :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja :). i widzę, że zmieniłaś kolorek włosów, pasuje ci bardzo.:)
    zapraszam do mnie - http://newhopenewlife-1996.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny!



    ps. a u mnie? LEOPARD DRESS na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiosenny look jak najbardziej na wiosenno-letnie dni. Tym bardziej, że pogoda jest piękna na takie delikatne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz:) bardzo w moim stylu:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:* Ps. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś ładna a wiesz, ja nie mówię tego każdemu, więc to komplement :)

    Loveanimalsi. Blogspot. Com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super blogg ! . :) :) . super spódnica !.
    Zapraszam na mojego bloga , do komentowania ! :) .
    Blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ ,
    //

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz :) jasne z przyjemnością obserwuję i zapraszam do mnie :* http://kuferekkosmetyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna bluzeczka :) Dziękuję za odwiedziny na blogu:)
    Ja już obserwuję:) parechwilumnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cudownie wyglądasz :) Wszystko pięknie do siebie pasuje :))
    zapraszam do mnie :)
    http://ki-ka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Idealna Stylizacja na taką pogodę :), jak zawsze jestem zachwycona twoimi pomysłami ^^ , oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Your style is really unique compared to other people I've read
    stuff from. I appreciate you for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this web site.



    my web page ... DoriABline

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello there! I could have sworn I've been to
    your blog before but after looking at many of the posts I realized it's new
    to me. Anyhow, I'm definitely pleased I came
    across it and I'll be book-marking it and checking back often!

    my homepage; DorthaCWilden

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)