niedziela, czerwca 29, 2014

PINK DRESS

Cześć! :) Jak tam pierwszy wakacyjne weekend? Humorki dopisują ? Mam nadzieje, że tak. :)
Mam dla was typowo wakacyjną stylizacje, czyli króciutką, różową, zwiewną sukienkę która idealnie sprawdzi się w gorące dni! Wygodna i urocza... Na pewno jeszcze nie raz zobaczycie ją na blogu w stylizacjach nad basenem lub na plaży! :) Sukienkę możecie znaleźć tutaj - KLIK, Teraz w promocyjnej cenie ! US$ 16.99 :) Zapraszam na zakupy :)







Stylizacja: PINK DRESS
SUKIENKA - SHEINSIDE
BUTY - CCC
Do następnego razu ! 
Buziaczki, Kasia :)

12 komentarzy:

  1. Anka sie zaręczała nie? Tylko po co skoro mowi ze nie planuja narazie slubu? dla pokazu? zarecza sie mowia ''wyjedz za mnie?'' w koncu nie na darmo, po co robic cos co nie ma celu ? czy pokaz jest teraz az tak na topie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze nasz blog nie jest miejscem na zaspokajanie ciekawości ludzi wścipskich i wtrącających się nie w swoje sprawy, ale twoje pytanie jest na tyle irytujące, że nie obejdzie się bez odpowiedz.

      Kochana "Agatko"... Z tego co mówisz wnioskuję, że nie jesteś na tyle dojrzała żeby zrozumieć niektóre sprawy. Arek oświadczył się Ani kilka miesięcy temu, a powinnaś wiedzieć że średni okres narzeczeństwa trwa 2-4 lata. Kiedy luzie się zaręczają to nie zawsze mają na myśl ślub za miesiąc i gromadkę dzieci. Oświadczyny są po to żeby zdeklarować sobie miłość i jest to decyzja na całe życie. To poważny i dojrzały etap, którego najwyraźniej jeszcze nie rozumiesz, ale nie martw się ludzie z czasem dojrzewają, mam nadzieję że Ciebie to nie ominie. Ania z Arkiem planują ślub, ale na pewno nikt nie będzie im narzucał kiedy on się odbędzie, a już na pewno nie ty.
      Pozdrawiam, Kasia
      Ps. Na ślub trzeba sobie zapracować

      Usuń
    2. Mam 34 lata i jestem 3 lata po zareczynach i jak narazie nie planujemy slubu. Czy to jakas regula, ze jak sie para zareczy to juz za chwile musi brac slub? Sama Ani powtarzam, zeby poczekali, ze na slub maja czas- jeszcze zdarza go zorganizowac. Pozdrawiam Was dziewczyny:)

      Usuń
  2. świetna sukienka!! :) no i bardzo podobają mi się też buty :)
    obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli także mnie zaobserwujesz- jeśli Ci się spodoba :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak uroczo! Ślicznie Ci w niej. :) Lepiej wygląda ta sukienka na Twoich zdjęciach niż tych na stronie sklepu!

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, idelanie trafia w moje gusta :) Muszę pochwalić design bloga- świetna estetyka ! Obserwuję i zapraszam do mnie: www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest na prawdę urocza.Ślicznie w niej wyglądasz.A pierwszy wakacyjny weekend bardzo dobrze przeżyłam,tylko szkoda,że pogoda nie dopisuję,ale dziś się coś rozpogadza :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na wakacyjne rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń



  6. cudowny kolor!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor sukienki i paznokci :)
    +Obserwuję
    http://robemonstre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka cudowna landrynkowa sukienka! :O

    pytałaś o wspólną obserwację, zacznij i odpisz u mnie to się odwdzięczę :)
    http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna sukienka !♥♥♥
    Poklikasz u mnie w linki sheinside ? Odwdzięczę się ;*
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)