czwartek, czerwca 26, 2014

SHORT VS SKIRT

Witajcie kochani! Już jutro zakończenie roku, kurczę tak szybko mi ten rok zleciał... :) Dzisiaj mam dla Was Outfit który możecie wykorzystać jako inspiracje na koniec roku szkolnego. :) W mojej szkole wymyślili, że mamy przyjść ubrani na wakacyjnie więc ta stylizacja raczej się nie przyda, ale cieszę się że mogę iść do szkoły na luzie. :) Sukienkę którą jutro założę też niedługo zobaczycie w którymś z Outfit-ów.

SHORT VS SKIRT
Co dziś ubrałam? Moje nowe perełki czyli białe szorty które możecie znaleźć TUTAJ. Spodenki są z wysokim stanem, z cudownego aksamitnego materiału, a co najlepsze trzeba się dobrze przyjrzeć żeby dostrzec, że to szorty a nie spódniczka. Wygoda połączona z elegancją i stylem. Bardzo Was wszystkich zachęcam do zakupów w sklepie Front Row Shop ponieważ ubrania są całkowicie odmienne od tych które widujemy na co dzień. Jakbym miała opisać ten sklep w trzech słowach to :
 STYL, NIEPOWTARZALNOŚĆ, DESING

Zapraszam do oglądania zdjęć :)









Spodenki - Front Row Shop
Koszula - Reserved
Trampki - H&M
Buziaczki, Kasia :)

15 komentarzy:

  1. gdzie taką ładną bluzeczkę kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhm jak ładnie
    Pytałaś o obs,ja już,teraz ty
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna stylizacja!! Uwielbiam ubierać się na czarno biało więc dla mnie cudo!!! *-*
    Rzeczy w sklepie faktycznie mają odmienne... niektóre "wymysły" pierwszy raz widze XD
    Co powiesz na wspólną obserwacje? :* daj znać
    http://paulaalajf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyglądasz :*
    Pytałaś o obserwacje,ja już teraz twoja kolej
    PS.UDANYCH WAKACJI !

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna spódniczka :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/
    obserwuję i liczę na rew ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te spodenki *w*
    Lubię mieszanie czerni z bielą :3

    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te spodenki,ostatnio widziałam podobne u siebie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia. Podobają mi sie te spodenki,
    Pięknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega fajne ! Wyglądają jak spódnica ale masz pewność że nic Ci nie będzie widać


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny outfit. Świetne są te spodenki :)

    http://kuchniamodauroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)