niedziela, czerwca 22, 2014

VINTAGE STYLE

Cześć kochani !! Nie było nas jakiś czas, ale to przez to że pracuję :)Dziś pokażę wam zdjęcia z ostatniego naszego spaceru do rynku. Temperatura dopisała, normalnie tropiki więc w końcu mogłyśmy wyjąć z szafy letnie ciuszki. Spodenki, które mam na sobie zrobiłam sama. Muszę się pochwalić. W ciuchlandzie znalazłam białe spodenki z wysokim stanem, ale były do kolan. Obcięłam je, poszarpałam nogawki, doczepiłam ćwieki, odprułam kieszenie i zmieniłam guziki. Teraz są nowoczesne i oldschool'owe. Zobaczcie sami. Do tego założyłam zwykłą, cieniutką i delikatną bluzeczkę na ramiączkach i sandałki. Całość dopełnia złota torebka, którą dostałam w prezencie od chłopaka :)

VINTAGE STYLE :)










 To na tyle :) do następnego wpisu :*
Ania



7 komentarzy:

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)