poniedziałek, lipca 28, 2014

DIY SHORT AND LACE

Witajcie kochani ! :)
Upał nie daje od siebie odpocząć, ale nie przeszkadza nam to w robieniu dla Was nowych outfitów. W tak gorące dni najlepiej ubierać na siebie jak najmniej ! :)
Mam dla Was nowy Outfit, który tworzy ręcznie robiona bluzeczka i spodenki DIY. W takim wydaniu jeszcze mnie nie widzieliście więc zapraszam do oglądania i komentowania zdjęć i stylizacji. :)










ZAPRASZAM NA NASZEGO FACEBOOKa - KLIK :)

Do następnego razu! :) 
Buziaki, Kasia :)

64 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluzka ogólnie co do stylizacji to jestem na tak .. pytałaś o obs ja już teraz ty ;) http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hello beautiful: I love this casual but comfortable look, woven blouse is ideal, in love me, do you think if we keep looking? kisses :)

    http://Encimademiszapatos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ! Ładna jak zawsze , pozdrowienia Mateusz ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pieknie wygladasz! Zdjecia są cudne, bardzo podoba mi sie taki styl zdjęć, jakby na nich byla taka mgiełka...uzywasz do tego jakiegoś specjalnego programu? Oczywiscie pytalas u mnie o wspolna obserwacje, jak najbardziej możemy ;):):D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna bluzka! ;) Pięknie się prezentujesz ;) wg to posiadasz piękny kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  8. myslalam ze to zdjęcia z google :P jestes tak sliczna, masz cudowna urode!! sliczny outfit jednym slowem perfekcja!!

    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja idealna na upalne dni !
    Masz prześliczną urodę ;))

    http://nataaliaaa-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja idealna na upalne dni !
    Masz prześliczną urodę ;))

    http://nataaliaaa-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz! Co za figura!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ręcznie robiona bluzeczka jest genialna!

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw! kobiecy, letni, idealny. po pierwszym zdjęciu myślałam, że zdjęcia robione były nad morzem albo jakimś jeziorem :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie, uwielbiam jasne kolory na lato ;) No i ta bluzka! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny u mnie :* Super włosy? Ty masz piękniejsze i ta figura marzenie. Stylizacja bardzo mi się podoba :) Obserwuje, ze względu na to, że blog bardzo mi się podoba, jest przejrzyście, profesjonalnie a co najważniejsze posty są świetne i ciekawe :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wygladasz i jestes śliczna :) na moim blogu zaproponowałaś mi wzajemna obserwacje jasne! zacznij i napisz u mnie a ja sie odwdzięczę pozdrawiam :) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny outfit, obserwuję :)

    w-rupieciarni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia, powinnaś być modelką :D <3
    http://s3condbreathe.blogspot.com/ Zajrzyj do mnie w wolnej chwili, to książka, którą piszę w ramach bloga. Mam nadzieję, że Cię zaciekawi, ocenisz ją, czy coś.. :) Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne zdjecia ,jesteś śliczna ,a zdjęcia są genialne! :))
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna stylizacja :)

    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? ^-^
    fovingues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję :)
    fovingues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastycznie wyglądasz:) ciekawy masz styl:) obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzieki za komentarz :)
    Genialna stylizacja! :)
    + ja obserwuje Cie juz od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, świetne wakacyjne fotki :)) super wyglądasz :)
    pytałaś o obserwację- z przyjemnością już dodaję :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe ;)
    http://j3lonek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta stylizacja ;)
    + poklikałabyś u mnie w najnowszym poście w linki? Będę bardzo wdzięczna ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna stylizacją *-*
    I śliczne wyglądasz. *-*
    Obserwacja za obserwację?

    http://believeinyourdram.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję ;)) I bardzo dziękuję za miły komentarz, buziaki :**

      Usuń
  29. piękna opalenizna i piękne sandałki!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja ślicznotoo ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna stylizacja! Wyglądasz mega zjawiskowo! Mimo, że czytam wiele blogów to rzadko zdarza mi się spotkać tak zgrabne bloggerki. Śliczne nogi :)

    www.pattonfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Co do obserwacji to jasne, ja już obserwuje i czekam na to samo ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy blog ;) podoba mi sie Twoj styl, pytałaś o obserwacje - czemu nie, ja już obserwuje,więc liczę na to samo ;)

    http://brunetteinjeans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ale ślicznie jesteś opalona :) rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny styl bloga - teraz mniej znaczy wiecej, cenię minimalizm :)

    Śliczna torebka i neonowe trampki! :)

    Rewelacyjna spódnica!

    Jest już bardzo głośno w świecie blogerek o nowym portalu dla kobiet, gdzie również dzielisz się swoim stylem jak tu na blogu - www.dresscloud.pl - pewnie już masz tam konto, bo jest to dość znane, podzielisz się linkiem? Z chęcią będę obserwować! :)

    Dla osób, które nie wiedzą nic o DressCloud - tak w skrócie - dodajesz własne zdjęcia np. kosmetyków, stylizacji. Za każdego "lajka" otrzymujesz 1 kryształek. Zebrane kryształki wymieniasz na darmowe zestawy markowych kosmetyków!

    Nie wierzysz, że można coś wygrać? Wejdź na ich Facebooka lub na ich stronie w "ona już wygrała"- dziewczyny dodają zdjęcia wygranych zestawów.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia wyszły genialnie, outfit jest śliczny i uroczy :)
    Uwielbiam robić zdjęcia outfitów :)
    Wpadnij do mnie, jeśli uważasz że blog jest ciekawy zaobserwuj a z chęcią się odwdzięczę :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz nieziemsko! *-* Genialny outfit XD Jestem pod wrażeniem *-* Pozdrawiam ;*

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY POST! ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. idziesz do tap madl? ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie, nie nadaje się na modelkę. :) ale oficialny profil Top Model na instagramie lajkuje i komentuje mi zdjecia :D
    Haha taki fejm xd

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny zestaw, najbardziej do gustu przypadła mi bluzka.
    jo-food.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Oszałamiająca stylizacja :) Bluzeczka spodobała mi się od razu... nieziemska jest :)

    OdpowiedzUsuń
  43. dodałam sobie do obserwowanych :)
    czekam na nowość!

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zdjęcia ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nice post and beautiful photo.

    My last post on
    www.ilblogdelmarchese.com

    OdpowiedzUsuń
  46. piękne zdjęcia, genialnie wyglądasz:) a sandałki są super:) ! PS. W wolnej chwili zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  47. Niby prosto, a jednak stylowo i modnie :) Ten top jest przeuroczy, uwielbiam różnego rodzaju koronki, więc tym bardziej przykuł mój wzrok :)
    Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna, tak naturalnie i swobodnie wychodzisz na zdjęciach :)
    pozdrawiam, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne, wakacyjne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam połączenie bieli z jasnym jeansem!

    OdpowiedzUsuń
  50. dziękuję za bardzo miły komentarz :)
    oczywiście, że poklikam
    jeżeli proponujesz obserwację za obserwację to może być :) ja już obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładnie wyglądasz! Świetny top :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ładnie:)
    fajny blog - obserwuje i zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo inspirujący blog, często tutaj zaglądam. Serdecznie zapraszam na moją stronę poświęconą architekturze wnętrz: http://okiemarchitektki.blogspot.com Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  54. ciekawy blog . Kliknełabyś w bannery Sheinside w bocznym pasku na moim blogu? .
    Blog :http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Ja się zrewanażuję tym samym lub obserwacja! :)
    _____________________________________________
    cudowna bluzka!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  56. Heya! I understand this is kind of off-topic but I needed to ask.

    Does operating a well-established website like yours require a large amount of work?
    I am brand new to running a blog however I do write in my journal every day.

    I'd like to start a blog so I will be able to share my
    personal experience and thoughts online. Please let me know if you have any kind of suggestions or tips for brand new aspiring blog owners.
    Appreciate it!

    my blog post ... AshantiKZolocsik

    OdpowiedzUsuń
  57. Good day! I could have sworn I've been to this web site before but after going through
    some of the articles I realized it's new to me. Regardless, I'm definitely happy I came across it and I'll be bookmarking it and checking back
    regularly!

    Here is my webpage ... FlorencioHMalory

    OdpowiedzUsuń
  58. Boskie zdjęcia! Jesteś prześliczna. Obserwuję :*
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)