środa, lipca 02, 2014

FRONT ROW SHOP TRACK-SUIT

Cześć kochani :) Jak wam mijają wakacje? Bo ja jestem w wyśmienitym humorze bo jutro wylatujemy z rodziną do Bułgarii :) Jedziemy odpoczywać ! Maturka zdana, Kasi świadectwo super więc wypoczynek mamy w pełni zasłużony :) A co dziś dla was przygotowałam ? Look bardzo na luzie. Dresy od Front Row Shop w połączeniu ze zwykłą bluzeczką na ramiączkach :) Ja osobiście uwielbiam chodzić tak ubrana w czasie wolnym. A kto powiedział że blogerka nie może chodzić w dresie?? :P Zapraszam do oglądania fotek i na zakupy do FRONT ROW SHOP oczywiście :)










Kochani !
Do zobaczenia za 2 tygodnie *.*
(nie bierzemy ze sobą laptopa, dlatego notki dopiero po powrocie :))


BUZIAKI !
Ania :*

7 komentarzy:

  1. Fajnie tak wyglądasz,ja od razu jak wchodzę tylko do domu przebieram się w dresy bo nie mam ochoty ''kisić'' się w rurkach :)
    Miłego wyjazdu i wracaj do nas cała i zdrowa.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie nie jestem przekonana do dresu, ale Twój jest ładny! Jedynie po domu chodzę w dresie lub innym podobnym ubiorze.

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :) Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, aż mam ochotę kupić sobie dresy ;-;

    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)