piątek, lipca 25, 2014

SALE IN SHEINSIDE

Witajcie kochane! :)
Przychodzę dzisiaj do Was z tym co lubicie najbardziej, a mianowicie letnie wyprzedaże! Pokaże Wam tylko małą część pięknych ubrać od Sheinside bo żeby pokazać Wam wszystko brakło by mi dnia, dlatego też zapraszam Was do sklepu Sheinside żebyście same zobaczyły i znalazły coś dla siebie. :)

Róż czy błękit? :)


KLIK               KLIK
Sukienki teraz w super cenie! 


KLIK ,    Notka z sukienką na Divoces - KLIK
     Sukienka w Sheinside - KLIK
  




Notka z kombinezonem na Divoces - KLIK
Kombinezon w Sheinside - KLIK














  






Jak już mówiłam to tylko niektóre z produktów Sheinside! Wejdźcie i znajdźcie coś dla siebie! :)
Sheinside oferuje również biżuterie i akcesoria ! - KLIK, KLIK

Na dzisiaj to tyle. 
Buziaki, Kasia :) 

28 komentarzy:

  1. jasne,że obserwujemy,świetny blog! już biorę się za "klikanie",pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za odwiedziny i mile słowa na blogu. Oczywiście zgadzam się na obserwacje. Poklikałam i dodałam do obserwacji :)

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście poklikałam :)
    pytałaś o obserwację, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam ;) Mają śliczne koszulki :)
    Pytałaś sie o wspólną obserwację, ja już obserwuje teraz twoja kolej :)
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam tylko co mi się podoba w celu sprawdzenia ceny:) Nie lubię klikać ale z okazji że zostawiłaś sensowny komentarz i doceniłaś przez to moją pracę postanowiłam choć trochę pomóc:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania. Poklikałam. :*

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. blekit :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwujemy! i oczywiście poklikałyśmy :)
    śliczne są te ciuszki, nie wiedziałam o tym sklepie... teraz będę tam zaglądać :P
    Pozdrawiam!
    Aurora, OFF
    ourfunfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już Cię zaobserwowałam ;) i liczę na rewanż :) Wszystko poklikałam i mam nadzieję, że pomogłam ;*

    http://pastelowesny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze sukienki są urocze ^ ^
    Pisałaś, że jak i mnie spodoba się Twój blog to wspólna obserwacja, jasne że obserwujemy! Teraz czekam na Ciebie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie rzeczy mi się podobają poklikałam pomożesz też mi ?
    poklikasz w linki ? staram się o współprace w zamian moge sie jakoś odwdzięczyć
    http://livka-livs.blogspot.com/2014/07/wspopraca-schinside.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne są te ubrania! Najbardziej podobają mi się te pierwsze sukienki, prześliczne są :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Pytałas o wspólna obserwacje :)
    Ja juz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten sklep, mają tam wspaniałe rzeczy ;) Chodź dwa razy się zawiodłam ;)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog ;) obserwacja za obserwację? www.drawer-dark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te trzy pierwsze sukienki:) Bardzo fajny i ciekawy blog! dziękuje za odwiedziny u Mnie!
    pozdrawiam i życzę słonecznej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kliknelam w wszystkie linki bardzo ładne ubrania wybralas :)
    moge prości o klikniecie w baner u mnie :)
    zapraszam
    klaudiaanclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne są te narzutki i bralet :) ale najbardziej wpadla mi w oko koronkowa sukienka biała. CUDO:)

    Zapraszam do siebie! Za każdą obserwacje odwdzięczam się obserwacją! :)
    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jej ale piękne ciuszki <3

    masz super bloga, co powiesz na wspólna obserwacje ?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję ! tak jak obiecałam ! zazdroszcze tyle obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna jesteś <3
    Obs za Obs?
    ZAPRASZAM DO MNIE : http://gulmi-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne rzeczy;)
    świetny blog również obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuje za komentarz;) poklikałam wszystkie linki <3
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)
Dziękujemy, że jesteście :)